XXL Nutrition

Kuur tips....

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Ik wil over een maand of twee met een kuur beginnen. Ben 25, train al ruim 4 jaar, 4 x per week. Weeg op dit moment 89 kg, met een vetpercentage van 9%.....ben nu dus aardig droog en je kan dus goed zien dat ik al een tijdje met deze sport bezig ben.

Nu wil ik een sustanon kuur beginnen...maar wil daar nog iets bij nemen. Is Deca wat....of primo???
 
Ik zou kiezen voor een kuur met test enthaat en EQ. Deca geeft meer vocht en dat wil je waarschijnlijk niet. Als je een eerste kuur neemt met bv 250 mg test en 400 mg EQ is Enthaat stabieler dan sust en zal je meer resultaat halen.
 
Ik ga mee met Diver :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Ben het eens met Diver alleen zou ik test altijd hoogste houden in een stack. verder iets om de kuur op te starten of event. laden met enth/deca of EQ.
 
voor een eerste kuur is denk ik 250 mg test al genoeg en wil je iets merken van de EQ moet je al 400 mg gaan zetten.

Greetz
 
Dus 8 weken test.... Ik zat zelf aan sustanon te denken....heeft iemand anders een betere optie? En wat moet ik na de kuur nemen? Pregnyl voor drie weken???
 
goed lezen!!!! we geven als betere optie test enthaat. veel stabieler als sustanon wat ook een test is, als ik zo je antwoord lees weet je niet echt waar je mee bezig bent en waar je over praat.

Nakuren met pregnyl is niet nodig, gewoon 10 dagen nolva nemen 2 tabs per dag en 10 dagen 1 tab per dag

succes
 
Just me lees ook dit even door: [Link niet meer beschikbaar]
 
Als je droog wil blijven zou ik voor de primo of EQ gaan ipv de deca
 
O.K. voor EQ ..maar hoeveel weken dan 8 of 10..????
zijn 8 weken voldoende .. gezin de EQ erg traag is..??
bedankt Jongens
 
Beginners kiezen meestal de kortere kuurtjes, 8 weken bijv. terwijl meer ervaren gebruikers eerder wat langer doorkuren, 10-12 weken en langer.

Ik ben wel voorstander van een 8 weken kuur voor iemand die de eerste keer gebruikt, omdat je nog moet afwachten hoe je op een kuur/product reageerd en langer kuren drukt aanzienlijk meer op je axis, ervaren gebruikers zullen hier in de meeste gevallen beter mee om kunnen gaan.
 
Back
Naar boven