XXL Nutrition

Kuur trenbolone aceate en testosteron enanthate

Bezoekers in dit topic

Dietmar

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 jan 2003
Berichten
58
Waardering
0
Hey bro's
 
Laatst bewerkt:
als je 8 weken wilt kuren lange esters gebruiken,scheelt een hoop prikken en geld.
en je gebruikt al d-bol de kickt snel in en de rest volgt vanzelf.
sucses met je kuur
groeten jaamez
 
Ik zou de d-boll weglaten.Als je eventueel nog iets wil toevoegen kan dat winstrol zijn.Verder zou ik zeker HCG overwegen.Verder 10 weken maken van je kuur en de tren op Week 1-8 zetten en de test op week 1-10.Dit ivm met je libido.
 
wat is eigenlijk je doel met deze kuur wil je bulken of in de cutting?

voor bulken zou ik lange esters gebruiken:
w1-10(12) test e ... mg pw
w1-8(10) tren e ...mg pw

voor een cutting cycle zou ik gaan voor iets als:
w1-6(8) test prop ..mg eod
w1-6(8) tren a ..mg eod

iig veel succes
 
redhead zei:
Ik zou de d-boll weglaten.Als je eventueel nog iets wil toevoegen kan dat winstrol zijn.Verder zou ik zeker HCG overwegen.Verder 10 weken maken van je kuur en de tren op Week 1-8 zetten en de test op week 1-10.Dit ivm met je libido.

Ben ik 't helemaal mee eens. En dan de Winny op 50mg om de dag van week 7-10 :D

Dbol VERNEUKT de effecten van Tren acetate, het blaast je op en je vangt waterretentie met Dbol.
Zonde van je strakke kuurtje.
 
Dietmar zei:
Hey bro's
Ik ga volgende week beginnen met een kuur van 8 weken en het ziet er als volgt uit
week 1 t.e.m 8 - 750 mg testo enanthate en om de ander dag 100 mg trenbolone aceate + elke dag 30 mg dianabol
Maar nu heb ik gelezen dat ik het best trenbolone ACEATE samen neem met testo PROPIONATE omdat het alle bij een kortwerkende ester is,of kan dat geen kwaad als ik testo ENANTHATE samen neem met trenbolone ACEATE??wat zou ik het beste doen?met wat krijg ik het beste resultaat?
Anders zou ik testo enanthate en testo propionate samen nemen, 1 x in de week 250 mg testo enanthate en 3 x in de week testo propionate (virormone)

alvast bedankt

Waarom zou je eigenlijk 1x TestE 250/mg + 3x testo prop per week willen nemen???
Beste resultaat? Misschien met de TestE + TrenE...
Succes iig!
 
Zonde van je dure Virormone, áls ie al echt is. Met test prop én enanthate maak je er een rommeltje van. Misschien moet je de principes van esters kennen om te weten wat je doet...
 
DBC01 zei:
Zonde van je dure Virormone, áls ie al echt is. Met test prop én enanthate maak je er een rommeltje van. Misschien moet je de principes van esters kennen om te weten wat je doet...

Precies!
Niet zomaar naar kuurtjes van anderen kijken, je moet zelf samenstellen d.w.z wat wil je, wat heb je nodig etc..
 
Back
Naar boven