MuscleMeat

Kuur : Trenbolone/Masteron/Testosterone

Bezoekers in dit topic

CuttingMarlon

Cool Novice
Lid geworden
1 apr 2014
Berichten
43
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
102kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

Ik ben sinds 1,5 week begonnen met een kuur Trenbolon/Masteron/Testosteron, de bedoeling is voor 8 weken, echter ik heb nogal last van vervelende bijwerkingen en wilde dus via dit medium verifieren. Is dit normaal en is het dus gewoon een kwestie van doorzetten of doe ik iets niet goed?

Ik gebruik een stack van 100 mg elke en spuit twee keer per week. 1 keer op zondag en 1 keer op woensdag.

Echter sinds de eerste week kreeg ik meteen te maken met slecht/licht slapen, veel meer dromen dan normaal, hierdoor ben ik dus gedurende de dag vooral vanaf de namiddag heel moe en slaperig, daarnaast kreeg ik opeens spontaan krampen in mijn kuiten en bovenbenen.

Nu in de tweede week is daar nog bijgekomen : Druk op mijn borst, ietjes kortademigheid (als het ademt lijkt het soms alsof ik urenlang heb zitten zwemmen in ene bad met chloor). Het is allemaal niet dramatisch maar wel vervelend, ik voel me er niet lekker bij.

Voor de krampen slik ik nu magnesium, ik hoop dat het gaat werken en voor slapeloosheid heb ik gisteren bij de Tuinen 5-htp gekocht en gebruikt.
Ik moest gisteren eigenlijk weer injecteren alleen ik heb het niet meer gedaan ik twijfel om het te doen want het is best zwaar dit.

Vraag is, is het normaal om je tijdens het kuren zo klote te voelen? Ik wil graag gainen maar wet niet of ik dit 8 weken volhoud.Heeft het zin de bijv. de dossering wat te verlagen bijv. 75 mg elk?

Ik heb hiervoor een anavar oral kuurtje gedaan van 6 weken dat is me prima bevallen, had weinig bijwerkingen, alleen een beetje licht in mijn hoofd soms maar was lekker spul om mee te trainen, dat is de reden waardoor ik dacht laat me nu eens het echte wekr eens gaan proberen.

Doelstelling is meer hardheid en spiermassa opbouwen.
 
Aangezien je 8 weken doet neem ik aan dat je korte esters zet?

En doe het ff anders zet bijvoorbeeld dit neer:

1-8 test-e 250mg per week
1-8 tren-e 400mg per week

Vermeld ook je HCG en nakuur dat is wat duidelijker ;)
 
Dank voor de tip:
tis
1-8 weken test 100mg
1-8 weken masteron 100 mg
1-8 weken tren enathaat 100mg

nakuur week 10:12 : Nolvadex
Heb nog een andere nakuur weet even niet meer uit mijn hoofd welke het is.zoek het op.

Wilde als bijwerkingen nog erbij zetten : Duizelig en lichte hoofpijn, alleen als ik bewerken doe van mijn post dan hangt het mijn hele systeem op :S

Mijn stats zijn inmiddels ook anders. lukt me ook niet dat aan te passen

Ben namelijk eerst een flink stuk terug ge-Cut, wet da ik nog steeds te hoog zit in BF, maar vind het even prima zo. vet kwijtraken is voor mij nie tzo een probleem. Ik wil eerst eens een keer zien dat ik een keer flink wat extra spiermassa aan kan zetten, en wil geen vocht.

Stats:
gewicht : 102 kilo
bf vetpercentage : 21 %
 
Is die 100mg elke dag of?! Is het een enanthate allemaal? Of heb je ook ace erbij?
Zo is het nog niet erg duidelijk. En je weet dat met een hoog vp je meer kans heb op aromatase en vocht.

En doe je ook hcg erbij? Zou ik zeker doen
 
Laatst bewerkt:
Paar dingen... 21% en dan zo'n kuur, met mast? Like shit wat? En je hebt eerst een cut gedaan en zit nu nog op 21?
Daarnaast... Met zo'n kuur kun je zon dingen verwachten. No offense maar je wilt kuren als een man maar de sides die je erbij geeft, valt naar mijn inziens nogal mee zoals jij het brengt zijn te heftig. Accepteer het en ga door of stop ermee en ga een stuk lichter kuren ALS je nog eens kuurt
 
Lol, heerlijk dat zomerse weer :D
 
Ik ben op zoek naar iemand die me alles over kuren kan vertellen van combineren tot hoeveelheden en duur en werking en nakuren alles er op en eraan ik hoop dat iemand me een hoop kan leren
Ik wil het ook wel bij je injecteren. Liefst in je nekspier.
 
Ow nu lees ik;) 100mg elke 2x pweek klinkt als n topkuur haha
 
Is die 100mg elke dag of?! Is het een enanthate allemaal? Of heb je ook ace erbij?
Zo is het nog niet erg duidelijk. En je weet dat met een hoog vp je meer kans heb op aromatase en vocht.

En doe je ook hcg erbij? Zou ik zeker doen

Inderdaad 100 mg mast, 100 mg, test, 100 mg tren en dat 2X per week. Maar het eerste wat me opvalt zijn die vervelende bijwerkingen.
 
Paar dingen... 21% en dan zo'n kuur, met mast? Like shit wat? En je hebt eerst een cut gedaan en zit nu nog op 21?
Daarnaast... Met zo'n kuur kun je zon dingen verwachten. No offense maar je wilt kuren als een man maar de sides die je erbij geeft, valt naar mijn inziens nogal mee zoals jij het brengt zijn te heftig. Accepteer het en ga door of stop ermee en ga een stuk lichter kuren ALS je nog eens kuurt

Ja wat is het probleem, kuur bij 21% zie het probleem niet zo? wil gewoon meer spiermassa gainen thats it. Maar wat probeer je uit te leggen, hoor dit erbij deze bijwerkingen of is het juist fout? Dat was de belangrijkste vraag?
 
Inderdaad 100 mg mast, 100 mg, test, 100 mg tren en dat 2X per week. Maar het eerste wat me opvalt zijn die vervelende bijwerkingen.

er zitten inderdaad bijwerkingen aan ja, dit had je kunnen weten wanneer je je erover ingelezen had.
 
er zitten inderdaad bijwerkingen aan ja, dit had je kunnen weten wanneer je je erover ingelezen had.

Ja hoor heb erover gelezen voordat ik eraan begon maar tis altijd anders omhet zelf te ervaren. Wat ik nergens lees is, wanneer is het nou teveel en moet je stoppen of tot waar moet je denken: Dit hoort er gewoon bij. En ik hoopte op tips, wellicht minder dossering?
 
Van een anavar only naar een ultracut (test tren mast) like what the hell sherlock. Snap dat het zo zwaar aankomt!
 
200mg tren per week en nu al klagen :roflol: neen AAS is idd niets voor jou.
 
Inderdaad 100 mg mast, 100 mg, test, 100 mg tren en dat 2X per week. Maar het eerste wat me opvalt zijn die vervelende bijwerkingen.

volgens mij weet je niet eens wat je eigenlijk in je lichaam spuit???
 
Ga om te beginnnen je bloeddruk maar eens meten, schoon je dieet op en probeer je er niet te druk over te maken. Daarbij valt trenbolone niet bij iedereen goed. Als je je had ingelezen en voorbereid (wat ik beide betwijfel) dan weet je wat er kan gebeuren en welke stappen je moet ondernemen. Want bij trenbolone stijgt je bloeddruk, je kan slechter gaan slapen plus kortademigheid etc. Kuren op 21% is ook achterlijk.
 
Conclusie die je kan trekken uit vrijwel alle reacties:

Kuur afbreken, nakuur opstarten (hoop dat je hier de werking wel van weet) en eerste cutten en beter inlezen over hoe en wat m.b.t. kuren.

Kuren heeft nou eenmaal ook zijn keerzijde (de side effecten)...part of the game...
 
Ben je niet gewoon kortademig omdat je dik bent en dus al een slechte conditie hebt, dat wordt nl met Tren voor de meeste nog erger :)
 
Hmmm ik merk het al heb zowat geen moer aan deze adviezen. de simpele vraag die ik stel over side-effects wordt niet eens beantwoord. Krijg ik side-effects omdat ik 21% bodyvet heb? Nou dacht het niet. Wanneer ik Aas gebruik is gewoon mijn keus. heb geen probleem met 21%. ben van 28% naar 21 % gezakt in korte tijd (9 weken). wil even rust met cutten en weer spiermassa pakken, daarna weer paar kilootjes vet kwijt. stap voor stap. T hoeft niet in 1 keer, ik hoef ook niet eerst naar 10% om Aas te gebruis , is bullshit. Daarnaast zal mijn vetpercentage ook dalen door meer spiermassa en door gebruik van Tren. Vet dalen is voor mij totaal probleem ik heb een ectomorph lichaamstype dus verbrand razendsnel, zit bewust wat hoog in bodyvet omdat mijn spiermassa niet veel is en ik er met deze lengte skinny uit ga zien met ene gewicht tvan 90 kilo. Kortom. bewuste keus. bedankt voor jullie shitadviezen en succes met dit forum :-D
 
Back
Naar boven