Fitness Seller

kuur van mijn maat valt wat tegen . (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mixer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
416
Waardering
1
Verleden jaar had mijn mat een kuur gedaan 8 weken 200mg deca en 6 weken 50mg winstroltabs .

Resultaten waren zeer goed , goede armen , borst , rug en zeker de schouders .
toch een winst van al bij al 8 kg.

Nu is hij dit jaar opnieuw begonnen met een kuur het betreft hier .
10weken 400mg deca en daarbij 10weken test enanthaat .
Hij gaat nu morgen zijn zesde week in en heeft tot nu toe nog maar al bij al 4 kg gepakt , wat mij opvalt is dat ook zijn schouders en rug nietmeer zo uitgesproken vooruit komen als verleden jaar .
Hij is dus wat teleurgesteld .
Misschien is de teleurstelling nog wat te vroeg en gaat hij misschien nog forse vorderingen maken in die laatste 5 weken , ik weet het alvast niet.
Maar ik vind het ook wel raar dat hij verleden jaar toch beter naar voorkwam kwa spieropbouw en dan nog met eigenlijk een zeer licht kuurtje .

Wat kan dit zijn ?
Slecht dieet ?
Kan het misschien aan de enanthaat liggen , dat hij zo slecht gaat op deze kuur ?

Of denken jullie dat hij nog heel wat gaat pakken ( spierwinst ) in die laatste 5 weken ?

Alvast bedankt .
 
Aja die test enanthaat is dus ook 10weken 250mg
 
Eerste keer is altijd een knaller, daarna wordt het wat minder. :)
 
Wat kan dit zijn ?
Slecht dieet ?

Als je jezelf die vragen al stelt moet je toch eens te raden gaan bij jezelf hoe je dieet in elkaar zit (die 'maat' van je dan)... Je dieet moet altijd op en top zijn als je een kuur begint, anders kan je er nooit het maximale uit halen.
 
Mag ik eens even vragen rond de hoeveel kilokalotieen hij zou moeten zitten met een vet% van 14 en een gewicht van 90 kg ?

Die test enanthaat is van schering ( testoviron depot ).
 
Mixer zei:
Mag ik eens even vragen rond de hoeveel kilokalotieen hij zou moeten zitten met een vet% van 14 en een gewicht van 90 kg ?

Die test enanthaat is van schering ( testoviron depot ).

Ik weeg 93,5kg momenteel met een BF van rond de 15-16 en zit standaard op 3500 kcal ongeveer.

Mss fake testootjes?
 
Mixer zei:
Mag ik eens even vragen rond de hoeveel kilokalotieen hij zou moeten zitten met een vet% van 14 en een gewicht van 90 kg ?

Die test enanthaat is van schering ( testoviron depot ).

Kom je toevallig uit de buurt van Deventer?

grt. D.W.
 
Leviathan zei:
Ik weeg 93,5kg momenteel met een BF van rond de 15-16 en zit standaard op 3500 kcal ongeveer.

Mss fake testootjes?

10kg minder, 7a8% minder, 1000kcal meer en niet groeien. :o
 
dat is wel ZEER slecht op deze middelen, hoeveelheden + gezien dat het pas zen tweede kuur is. ik ken kerels die al drie maal dezelfde kuur hebben gedaan zonder de hoeveelheden te verhogen en steeds tss de 6-9 kg bijkomen op een weekje of 6.
 
MrJ zei:
Yeps. 4500kcal is onderhoud hiero. :(

Ongeveer 4000kcal in een kuur voor mij, anders zet ik teveel vet aan.
 
Leviathan zei:
Ongeveer 4000kcal in een kuur voor mij, anders zet ik teveel vet aan.

Verschil moet er wezen kennelijk. :p
 
Beast N°1 zei:
dat is wel ZEER slecht op deze middelen, hoeveelheden + gezien dat het pas zen tweede kuur is. ik ken kerels die al drie maal dezelfde kuur hebben gedaan zonder de hoeveelheden te verhogen en steeds tss de 6-9 kg bijkomen op een weekje of 6.

Zo dat is niet verkeerd zeg..dus beginne met kuren met 90 kilo..dan 3 x 8 = 24 kilo erbij....dus 114 kilootjes...dan nog een kuurtje..weer 8 kilo..122..damn dat is goed spul dan!

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Zo dat is niet verkeerd zeg..dus beginne met kuren met 90 kilo..dan 3 x 8 = 24 kilo erbij....dus 114 kilootjes...dan nog een kuurtje..weer 8 kilo..122..damn dat is goed spul dan!

grt. Rico


Mja....dat lijkt me ook iets té positief geschetst....
 
MrJ zei:
10kg minder, 7a8% minder, 1000kcal meer en niet groeien. :o

Omdat jij een klotedieet hebt dat qua verhoudingen niet op je lichaam is afgestemd ja maar je durft het niet te veranderen. Met je vet fobie. :D
 
Back
Naar boven