XXL Nutrition

kuur verlengen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pirana

Novice
Lid geworden
14 dec 2013
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
90kg
Ik zit nu aan de tiende week in mn eerste test only kuur.Tot nu toe alleen goede ervaringen en veel geleerd over mn lijf.
Ik merk de laatste weken ineens goeie progressie en dit wordt bevestigt door een kennis van me die ( toevallig) tzelfde doet
Die redeneert om die reden om zn kuur met een aantal weken te verlengen
Ook mij lijkt t wel wat. Máár,is dat verstandig en wat zijn de bijwerkingen van de langere kuur. Lichamelijk gezien geen klachten qua overdreven vette huid, puisten of borstvorming of harde plekken zoals beweerd wordt in de omgeving.
Het is geen must om te verlengen,maar zou graag de ervaringen horen en pro's en con's.
 
Ik zit nu aan de tiende week in mn eerste test only kuur.Tot nu toe alleen goede ervaringen en veel geleerd over mn lijf.
Ik merk de laatste weken ineens goeie progressie en dit wordt bevestigt door een kennis van me die ( toevallig) tzelfde doet
Die redeneert om die reden om zn kuur met een aantal weken te verlengen
Ook mij lijkt t wel wat. Máár,is dat verstandig en wat zijn de bijwerkingen van de langere kuur. Lichamelijk gezien geen klachten qua overdreven vette huid, puisten of borstvorming of harde plekken zoals beweerd wordt in de omgeving.
Het is geen must om te verlengen,maar zou graag de ervaringen horen en pro's en con's.

Pak je hcg?

Verlengen zou kunnen tot 12 max! 15 weken.. veel gains zul je daar niet meer extra pakken en is het niet de moeite waard.
 
Anders voor je zelf overwegen om te bridge. Zullen de meeste wel afraden omdat het je 1e kuur is maar goed.
 
in die 10 weken heb je met je enanthaat wel de meeste winst behaald hoor, 12 weken zou kunnen maar meer zou ik persoonlijk niet doen
 
Back
Naar boven