MuscleMeat

Kuur verlengen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sergeant

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
816
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Zit nu in week 9 van mijn kuur en zit eraan te twijfelen om een bridge te doen en vervolgens weer te knallen en nog wat kwaliteit massa pakken. Maar wat zou ik het beste kunnen doen? Off gaan en over 3mnd weer kuren of bridge doen?

In geval van bridge wat zou ik kunnen pakken aan kwaliteit massa? Bold of tren dacht ik aan.

Kuur nu zo :
1-4 45mg winstrol ed
1-12 600mg test e
1-10 500mg deca
Hcg hele kuur

Hoe zou het eventuele vervolg eruit kunnen zien?
 
Afhankelijk van je doelen zou ik weekje of 6 cruisen op 125mg test-e/sust e5d.

Daarna heb je een legio aan keuzes natuurlijk. Op test-e en deca zou je al heel wat kwaliteit moeten hebben kunnen pakken imo.

Ik ben geen fan van Bold, althans ik heb er nog geen goede ervaringen mee gehad. Ik ga uitstekend op test/tren/deca.

12-18 cruise
19-29 test/deca/tren 500/400/400
30-31 test
35-?? nakuur
 
Ik zou dan niet uitkomen met nakuur. Ga 1 september naar Amerika en dan zou ik 7 weken kunnen nakuur, lijkt me beetje weinig en spullen naar Amerika nemen is te groot risico denk ik?

Zou ik niet na 10wk nu, over kunnen schakelen naar een ander middel naast test en dan 10 weken eraan plakken?
 
Ik zou dan niet uitkomen met nakuur. Ga 1 september naar Amerika en dan zou ik 7 weken kunnen nakuur, lijkt me beetje weinig en spullen naar Amerika nemen is te groot risico denk ik?

Zou ik niet na 10wk nu, over kunnen schakelen naar een ander middel naast test en dan 10 weken eraan plakken?

Ja dat kan ook, het is alleen niet ideaal voor je lichaam en je gezondheid om zolang op (relatief) hoge doseringen te zitten.
Overigens kun je in USA volgens mij vrij gemakkelijk aan Chlomid of Nolva komen.
 
Ja weet je wat het is, ik hou van zekerheden tijdens een kuur en wil graag alle spullen ik bezit hebben en niet gokken op zo iets. Ga een rondreis maken van 1,5week en 1,5week bij vrienden verblijven.

Zou test only op 750 een idee zijn om op verder te blijven gaan?

Dus zit in dubio.
 
Snap ik en zou ook niet mijn voorkeur genieten. Van 1,1gr terug naar 750mg AAS per week gaat je niks brengen..
 
Ik zou dan niet uitkomen met nakuur. Ga 1 september naar Amerika en dan zou ik 7 weken kunnen nakuur, lijkt me beetje weinig en spullen naar Amerika nemen is te groot risico denk ik?

Zou ik niet na 10wk nu, over kunnen schakelen naar een ander middel naast test en dan 10 weken eraan plakken?
Geen connecties of kennissen in Amerika? Heb een maatje van me aan de hgh en die gaat binnekort ook naar Amerika en heeft daar gewoon een kit geregeld. Mocht je de keuze hebben zou ik dat zeker proberen.
 
Hmmm word lastig dan.

Dan ga ik gewoon off, nakuren en als ik terug ben weer knallen. Better safe then sorry, vind het alleen zonde van de gains. Hou wel wat over natuurlijk maar was van plan om serieus te knallen tot de zomer. Dan maar verder na september
 
Laatst bewerkt:
Iemand eventueel nog een andere optie?
 
Hoelang ga je naar Amerika?
Je zou evt nog kunnen kijken om naar sus over te stappen als test. Maar dan zit je weer met je deca en hcg in de knoop, dus wat Vonk zegt, gewoon doortrekken....
 
dubbele dosis test zetten voor je gaat
 
Dat is zeker een optie, maar dan zou ik met het zicht op herstel(lange tijd on) misschien beter off kunnen gaan en dan een kuur plannen met dag van vertrek laatste injectie en dan nakuur als ik terug ben? Anders moet ik tot 1 september on blijven en misschien met zicht op herstel iets teveel van het goede of is het wel te doen?

Dan zou ik 2mnd off gaan en dan weer on tot aan vertrek.
 
Laatst bewerkt:
Zit nu in week 9 van mijn kuur en zit eraan te twijfelen om een bridge te doen en vervolgens weer te knallen en nog wat kwaliteit massa pakken. Maar wat zou ik het beste kunnen doen? Off gaan en over 3mnd weer kuren of bridge doen?

In geval van bridge wat zou ik kunnen pakken aan kwaliteit massa? Bold of tren dacht ik aan.

Kuur nu zo :
1-4 45mg winstrol ed
1-12 600mg test e
1-10 500mg deca
Hcg hele kuur

Hoe zou het eventuele vervolg eruit kunnen zien?


Ik zou gewoon deze kuur afmaken
 
Gewoon verder hier op concentreren en netje je kuur afmaken. niet twijffelen etc, dan ben je niet vol met deze periode bezig.
 
Back
Naar boven