Fitness Seller

Kuur voor harde kilo's

Bezoekers in dit topic

Mobster

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2003
Berichten
9
Waardering
0
Wie weet er een goede kuur zonder dat ik liters vocht vasthoudt, maar waar ik echt harde kilo's mee aankom en waar ik een aanzienlijke krachtwinst mee boek? Liefst een stackvorm van verschillende AS!

Ik ben namelijk vrij gevoelig voor gyno en heb dus graag een kuur waar ik daar weinig rekening mee hoef te houden, of waarin ik het goed kan controleren!

Alvast bedankt!
 
Winstrol i.c.m. Clenbuterol

Originally posted by Mobster
Wie weet er een goede kuur zonder dat ik liters vocht vasthoudt, maar waar ik echt harde kilo's mee aankom en waar ik een aanzienlijke krachtwinst mee boek? Liefst een stackvorm van verschillende AS!

Ik ben namelijk vrij gevoelig voor gyno en heb dus graag een kuur waar ik daar weinig rekening mee hoef te houden, of waarin ik het goed kan controleren!

Alvast bedankt!
 
Ik zoek geen kuur om te cutten maar wel om massa aan te komen! Ik weet dat ik met zo'n vraag met de deur in huis kom vallen maar ben al geruime tijd aan het zoeken naar een goede samenstelling. Ik zat eigenlijk te denken aan Winstrol, Primo's en Sustanon of een enkele testo ester.

Maar de verkrijgbaarheid van Primo's is op dit moment zo slecht, dat ik daar niet op ga gokken. En ze zijn zowiezo praktisch onbetaalbaar bij echt effectieve hoeveelheden.

Dus misschien weet iemand een goed alternatief of andere cycle

Hopelijk weet iemand hier antwoord op! Alvast bedankt
 
Zeer goede harde massa kuur,

wk 1-10 test enanth 500mg/EW
wk 1-10 equipoise 400mg /EW
wk 6-12 winny 50mg/ED oral of inj.
wk 13-16 Clomid 150-150-100-50mg/ED
of
wk 13-16 Nolva 40-40-30-20mg/ED


Eiwit 3.5-4gram/kg M.
Calorieën +- 55-60 per kg M. Geen junk.
 
Maar moet ik dan nog extra voorzorgsmaatregelen treffen tegen gyno tijdens de kuur? Of gewoon zorgen dat ik Nolva bij de hand heb?
 
Idd gewoon zorge dat je nolva bij de hand heb , winny is anti oestrogeen dus veel last zal je niet hebben, misschien in week 4-5 een beetje...
 
np suc6 bro
 
Originally posted by admin
Zeer goede harde massa kuur,

wk 1-10 test enanth 500mg/EW
wk 1-10 equipoise 400mg /EW
wk 6-12 winny 50mg/ED oral of inj.
wk 13-16 Clomid 150-150-100-50mg/ED
of
wk 13-16 Nolva 40-40-30-20mg/ED


Eiwit 3.5-4gram/kg M.
Calorieën +- 55-60 per kg M. Geen junk.
He, das mijn kuurtje :D :D

Is nu alleen wat aangepast:
Week 1-3 Winny 30mg ED als kickstart (ok, Dbol werkt wat beter, maar had erg veel winny besteld en is iets minder toxisch).
Week 7-12 winny 50mg ED ipv week 6-12
Week 11-12 ECA
Week 17-19 waarschijnlijk ECA + helios

Test/EQ/Nolva is zelfde gebleven. In nakuur ook xtra Vit C en ZMA.

De ECA en waarschijnlijk Helios om het xtra vet zsm weer kwijt te zijn. Bovendien is ECA anti-catabolisch. Dan precies voor de vakantie lekker strak!

Afgelopen zaterdag 1e injectie (zelf) gezet. Ging vredelijk probleemloos.

Succes Mobster en hou ons op de hoogte van je kuur! :thumb:
 
Jou kuur is meer een cut kuur, deze is meer voor droge massa...
Maar bij jou zou ik week 10 tem 15 ECA doen, week 16-18 clen. Is maar een idee , vind wel dat het beter is.
 
niet bang?

Ik train al zo'n bijna 15 jaar en heb een goed gespierd lichaam, zeggen mn vrienden. Toch zou ik wat groter willen worden dmv steriods.
Toch ben ik bezorgd over de bijverschijnselen die je kan krijgen. Ik heb een paar mensen meegemaak die er vreselijke dingen aan hebben overgehouden.

Wat zijn jullie meningen hierover?

groet
 
Maak je ff een nieuwe thread ronald bedankt :)
 
Ik ga de kuur die Admin adviseerde doen:

wk 1-10 test enanthate 500mg/EW -> 2 ml
wk 1-10 equipoise 400mg /EW -> 2 ml
wk 6-12 winny 50mg/ED oral of inj.
wk 13-16 Nolva 40-40-30-20mg/ED

Vraag1: kan dit in 1 spuit per week (4 ml) ?
Vraag2: Welke spuit moet ik dan aanschaffen en met welke naalddikte, als ik het in mn kont zet?
Vraag3: Is Primoteston -> test enanthate ?
Vraag4: ik kan aan test enanthate uit Iran komen, iemand hier ervaring mee? De EQ en Winstrol word van Britisch dragon.

Grt. Eddie
 
Eddie,

Weet je ook welke kuur je moet hebben tegen de bijverschijnselen?
 
Originally posted by bodyguard
Eddie,

Weet je ook welke kuur je moet hebben tegen de bijverschijnselen?

antibiotica???
 
Back
Naar boven