XXL Nutrition

Kuur voor me trainingsmaatje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mark NL

Can't stop the hunger...
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2003
Berichten
2.485
Waardering
1

Omdat ik nu per pm door meerdere personen benaderd ben dat deze kuur voor mij zou zijn ipv voor me trainingsmaatje en dat ik daarom dus een "faker" zou zijn, wil ik dat graag even uit de wereld helpen.
Niet veel mensen van dit board kennen mij persoonlijk, dus denken jullie dan echt dat ik ga liegen over zoiets??
En al zou iedereen mij kennen, dan durf ik er heus nog wel voor uit te komen dat ik gebruik hoor!

Als jullie een beetje rond kijken naar wat ik hier post, dan is het jullie misschien ook opgevallen dat ik geen 3 kuurtjes achter de rug heb, maar pas 1!
Dat ik momenteel bezig ben met een kuur test p/test e/bold.
Dat ik geen 1,78m ben.
En zo kan ik nog wel een paar punten op noemen...

Dus waarop jullie baseren dat ik een "faker" ben, zou ik graag willen weten.
En waarom jullie mij via pm zulke aanvallende berichten sturen, vraag ik me ook af.
Dus jongens, doe normaal of flikker lekker op van dit board!
Want ik heb hier totaal geen zin in.

Nogmaals, iedereen die geholpen heeft: hartelijk dank voor je bijdrage en tips.
Maar van mij mag er een slotje op, ik ben er klaar mee!

Mark.


Stats
23 jaar, 1,78m, 90kg, 4e kuur.
1e kuur test e 500mg/w
2e kuur sust 500mg/w + deca 200mg/w
3e kuur sust 500mg/w + deca 400mg/w + dboll 40mg/ed (1e 4 weken)

Voorstel
Week 1-10 Sustanon of Test E 250mg e3d
Week 1-10 Trenbolone E 100mg e3d

Week 13 – 16 Nolvadex 40/40/20/20mg/ed
Eventueel hcg achter de hand.

Wordt dus of sust, of test e.
Als het test e wordt, dan worden het ipv 10 weken 11 weken. (ivm lange ester in sust.)
1e x met trenbolone E, mocht dit niet aanslaan, dan wordt het 200mg/e4d (375mg/w).
Maar ik denk niet dat dat nodig is.

Misschien nog een kickstart met winstrol depot, 50mg/eod?
Wat denken jullie er van?
 
Laatst bewerkt:
Alhoewel ik niet zo`n voorstander ben van lange kuren, zou ik kiezen voor een frontload met sust/test. En dan misschien die winstrol in Wk 9-12 zodat je een beter overgang heb.
 
De reden dat ik een kickstart voorstelde ipv een frontload is dat hij geen voorstander is van frontloaden, hij kan er niet zo goed tegen. Hij krijgt er/wordt koppijn, erg onrustig, griep enzo van...

Maar anders kan het ook zonder en dan alsnog die winstrol op het eind, maar dan denk ik dat ik die liever vervang door 100mg masteron eod.
 
Ik heb onlangs ook kickstartje gedaan met winny, was wel 40mg E/D, werkt prima vind ik! Je kan natuurlijk ook altijd test prop bijdoen als kickstart, zou veel beter zijn dan de winny.

Masteron om te eindigen is echt super, zeker goede stack met tren e!
 
Gezien zijn kuurverleden denk ik niet dat hij hier veel mee gaat pakken, of het moet al heel lang geleden zijn dat hij zijn laatste kuur genomen heeft.
 
Laatste kuur was vorig jaar februari - mei ofzo.
Dus naar jou mening is bijna 600mg test en bijna 250mg tren te kort om op te groeien met dit verleden?
Dan zou hij misschien toch die 200mg/e4d moeten gaan nemen.
 
Als het bijna 1,5 jaar geleden is dat hij zijn laatste kuur genomen heeft zou hij er wel goed op kunnen gaan.

Maar deze kuur is wel lichter dan zijn laatste kuur van 500 test/ 400 deca/ 40 d-bol/dag.
 
Hij is wel wat lichter ja, maar het is ook al weer een tijdje terug.
Ik zal wel eens met hem overleggen wat hij wil, hij kan altijd nog verhogen mocht het wat te krap zijn.
 
De reden dat ik een kickstart voorstelde ipv een frontload is dat hij geen voorstander is van frontloaden, hij kan er niet zo goed tegen. Hij krijgt er/wordt koppijn, erg onrustig, griep enzo van...

Maar anders kan het ook zonder en dan alsnog die winstrol op het eind, maar dan denk ik dat ik die liever vervang door 100mg masteron eod.

Masteron is nog beter. Minder nadelen dan Winstrol en werkt ook goed tegen aromatisatie. Overigens maakt het niet uit wat de doseringen zijn de kuur duurt 10weken dus daarom zou je niet halverwege van je kuur kijken naar de gains die je maakt en als je het niet genoeg vind, zou je alsnog de dosis kunnen verhogen.
 
Zou toch overwegen de tren iets hoger te doseren (350/400 EW) en er masteron bijvoegen. Eventueel kickstart met test prop of winny..
Zoiets dan:
Week 1-3: 100mg test prop
week 1-10: 250mg test E E3D
week 1-9: 400mg tren e EW
week 5-11: 100mg Masteron EOD

of

Week 1-3: 100mg winstrol EOD
week 1-10: 250 mg sust E3D
week 1-10: 400mg tren e EW
week 5-11: 100mg masteron EOD

Zou van in het begin de dosering goed zetten, en niet halverwege de kuur toch verhogen. Ik denk als je je kuurverleden bekijkt, en je vorige kuur niet zo lang geleden is, zou ik toch de tren e op 400 zetten.
 
Zou toch overwegen de trenbolone iets hoger te doseren (350/400 EW) en er masteron bijvoegen. Eventueel kickstart met test prop of winny..
Zoiets dan:
Week 1-3: 100mg test prop
week 1-10: 250mg test E E3D
week 1-9: 400mg trenbolone e EW
week 5-11: 100mg Masteron EOD

of

Week 1-3: 100mg winstrol EOD
week 1-10: 250 mg sust E3D
week 1-10: 400mg trenbolone e EW
week 5-11: 100mg masteron EOD

Zou van in het begin de dosering goed zetten, en niet halverwege de kuur toch verhogen. Ik denk als je je kuurverleden bekijkt, en je vorige kuur niet zo lang geleden is, zou ik toch de trenbolone e op 400 zetten.

Hij zegt dat het juist wel een tijdje terug is, en als je test prop gaat zetten in het begin heb je zeker kans op griep en hoofdpijn. Daarom is het belangrijk dat die rustig begint en langzaam opbouwt indien nodig. Meer is niet altijd beter, sowieso heeft die nog nooit tren gebruikt en reageert die er fel op en groeit die als onkruid.

no offense maar beter lezen volgende keer ;)
 
no offense maar beter lezen volgende keer ;)[/QUOTE]

Jah, sorry niet goed gelezen.
 
Hij zegt dat het juist wel een tijdje terug is, en als je test prop gaat zetten in het begin heb je zeker kans op griep en hoofdpijn. Daarom is het belangrijk dat die rustig begint en langzaam opbouwt indien nodig. Meer is niet altijd beter, sowieso heeft die nog nooit trenbolone gebruikt en reageert die er fel op en groeit die als onkruid.

no offense maar beter lezen volgende keer ;)

Zo is het :thumbs:.
Thanx all :)
 
Hij zegt dat het juist wel een tijdje terug is, en als je test prop gaat zetten in het begin heb je zeker kans op griep en hoofdpijn. Daarom is het belangrijk dat die rustig begint en langzaam opbouwt indien nodig. Meer is niet altijd beter, sowieso heeft die nog nooit trenbolone gebruikt en reageert die er fel op en groeit die als onkruid.

no offense maar beter lezen volgende keer ;)

haha omdat het lang geleden is kan ie niet inkicken met prop of wa ??
 
Volgens mij bedoelde drycure meer op de hoge dosis tren bij dat voorstel...
Tenminste zo lees ik het.
 
haha omdat het lang geleden is kan ie niet inkicken met prop of wa ??

Hebben jullie allemaal moeite met lezen? Van test prop heb je altijd meer kans op griep en hoofdpijn omdat het zo snel je lichaam binnen gaat. Daarom wil die niet frontloaden dus lijkt het me ook niet verstandig om test prop te doen. Uit zijn woorden merk ik op dat die geleidelijk aan wil beginnen.
 
bump....
 
Snap dat het vervelend is als je van die vervelende pmetjes krijgt maar dan moet jou ook niet hij en ik door elkaar halen. Daardoor zullen sommige mensen denken dat het voor jezelf is.

Maar anders kan het ook zonder en dan alsnog die winstrol op het eind, maar dan denk ik dat ik die liever vervang door 100mg masteron eod.
 
komt natuurlijk doordat wel meer gasten dit soort topics maken. niemand gelooft je meer.
 
@jehmarjeh:
Dat was mijn mening, nooit bij nagedacht dat men dat zo zou opvatten.

@pat21:
Dat klopt, maar vaak zijn dat jongens die net geregistreerd zijn, of die nog nooit wat in de aas sectie gepost hebben.
Ik dacht toch dat ik daar niet meer onder viel.

Veel geloven je idd niet als je zegt dat het voor een vriend is...
Jammer hoor.
 
Back
Naar boven