XXL Nutrition

kuur voor mooie afgelijnde spieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nitrosam

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
95
Waardering
0
Hallo, ik train nu al 3 jaar aan een stuk. Ik zou nog eens een kuur willen doen waarbij ik vooral spieren bij krijg. Ik wil niet zo een kuur met hoge doseringen test zodat ik opgeblazen ben maar eigenlijk geen kracht genoeg heb vergeleken met mijn gestalte. Ik ben ook niet zo voor een buikje, wil strak gespierd zijn en mooie abs hebben. Ik heb al tientallen sites afgelezen en boards gevolgd. Ik denk zelf aan een winstrol en boldeone kuur.
Wat is jullie mening
alvast bedankt
greats
 
Bedankt
Dit is ook een initiatief natuurlijk. En welke doseringen raad je dan aan? Is het niet moeilijk om aan goeie trenbolone te geraken de laatste tijd? Kan ik die tren samen met test ena nemen want dit kan ik zelf bereiden...
 
Yep met patrick eens.. wat zijn je stats??
 
Ik ben 21, weeg 70kg, ben 1m72 en bf is 8-9%
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als het je eerste kuur is zou ik zeggen:

week 1-10 50mg Tren/dag
week 1-10 50mg prop/dag
 
het is mijn derde kuur, heb kuur met deca en één met dbol achter de rug! Wat voor resultaten kan ik verwachten van deze kuur? Kent er niemand een betrouwbare bron in belgië want tren wordt veel vervalst of ondergedoseerd
 
En wat voor neveneffecten?
Thanks
 
Originally posted by nitrosam
Ik ben 21, weeg 70kg, ben 1m72 en bf is 8-9%



Heb je met dit gewicht al 2 kuren achter de rug ?

Heb je fake gehad of zeer laag gedoseerd. Denk als je 70 kg weegt en al 2 keer gekuurd hebt dat je weinig inzet hebt gehad om naturel te kunnen groeien. Hoeveel woog je voordat je ging kuren ?

Ook vind ik met 21 al 2 kuren vrij heftig. Maar verder denk ik dat ik in jou geval zou gaan voor een kuur waar je wat massa mee kan winnen en daarna pas zou gaan voor de strakke look.

greetz
 
lage doseringen dus weinig resultaat...
Wil nie zo opgeblazen mannetje zijn, wil straks gespierd zijn. Als ik sommige mensen in de gym zien na een zware test kuur dan zie ik zo een vochtmannetje voor mij met bijhorend buikje en dan denk ik, zo wil ik er nie uitzien. Is mijn mening...
 
sorry diver maar over dat gewicht gesproken dit ben ik niet met je eens. Er zijn ook mensen die licht gebouwd zijn en dus dunne botten hebben (ikzelf) waardoor het gewicht in vergelijking met de gemiddelde man laag blijft maar dit wil niks zeggen over hoe je eruit ziet. Kijk maar eens op bodybuilders.com en bekijk de foto's. Er zijn genoeg mannen die 150 lbs wegen en er massief uitzien. Je hoeft dus absoluut geen 180 lbs of meer te wegen om bodybuilder te zijn je moet vooral naar de bouw kijken. Dungebouwde benen doen al zeker 10 kilo aan het gewicht af dus bijkomen hierin is dan ook moeilijk. Natuurlijk lukt het wel als je goed genoeg je best doet maar de smalle bouw verander je niks aan. Er zijn nou eenmaal ook bodybuilders die niet de juiste genetics hebben om zwaargewicht te worde. Ik zou voortaan dus iets meer naar de persoon zelf kijken voordat je zoiets zegt. |Verder is met 21 twee kuren niet zo verschrikkelijk veel vooral omdat het laagedoseerd is. Ik was na 2 jaar bodybuilding (serieus met goede voeding) 65 kilo nu zit ik rond de 75. ben flink wat bijgekomen met 1 kuur (vooral in de benen) maar ik zal altijd lichter blijven wegen dan de gemiddelde man die aan bodybuilding doet (helaas) maar wat niet is is niet en je probeert er voor jezelf altijd het beste uit te krijgen en natuurlijk zijn uitspraken als "als je 70 weegt en gekuurd hebt heb je niet genoeg gedaan niet ALTIJD waar. als je een ""normale' bouw hebt is 70 en 2 kuren inderdaad weinig dus wat je zegt is ook zeker geen onzin alleen geld het niet voor iedereen.

nou ik heb mijn zegje wer gedaan ik wilde absoluut niet flamen maar dat zal wel duidelijk zijn

greetz C@rp
 
Nitrosam: ik zou eerst wat meer research doen en je geen prop cycle aan laten smeren. het is ook testosteron en je moet het elke dag of om de dag injecteren wat je waarschijnlijk niet wilt...dit zou ik aan de meer ervaren mensen overlaten want elke dag in je bil prikken blijft geen 10-8 weken leuk. Je kunt beter een test pakken met een lange ester zoals cypionate of enhantate (of sustanon) en die 2 keer in de wek injecteren. Dat opgeblazen waar jij het over hebt is waarschijnlijk water. J eunt dit heel makkelijk voorkomen door veel water te drinken en een hlaf tabletje arimidex per dag of om de dag te pakken. Verder denk ik dat je met je twee voorgande kuren veel meer eruit had kunnen krijgen had je na je kuur bijvoorbeeld middelen om je eigen test gehalte weer omhoog te krijgen? Bij kuren komt meer kijken dan een spuit zetten dus ik zou zeggen lees en leer en bedenk jezelf een kuur die je niet te zwaar en te licht vind en post die dan. Dan kunnen de mensen hier op en aanmerkingen maken zodat je een kuur krijgt die niet teveel bijwerkeingen heeft en een goed resultat waar je wat aan hebt.
 
Afgelijnde spieren krijg je door laag lichaamsvet. Daar moet je voor dieten, niet kuren. het enige nut van AAS in het verkrijgen van een gedefinieerde fysiek is het behouden van spiermassa terwijl je vet kwijt speelt.
 
21 jaar en 2 kuren, ook al is het licht gedosseerd vind ik zelf niet bepaald positief, tot je 21ste zou ik zelf sowieso nooit een kuur doen..

bovendien hoef je met test. niet opgeblazen te worden, ook hoef je niet baggervet te worden, hangt allemaal samen met het belangrijkste van de sport: Voeding..

En ik ben van mening dat je als bb een beeldhouwer bent, je begint met een groot stuk steen dat je gaat bewerken, maar je kan van een kiezelsteen geen groote bewerkt geheel maken. Oftewel, eerst maaris flink wat massa erbij.. mijn mening athans
 
Originally posted by karperblues
sorry diver maar over dat gewicht gesproken dit ben ik niet met je eens. Er zijn ook mensen die licht gebouwd zijn en dus dunne botten hebben (ikzelf) waardoor het gewicht in vergelijking met de gemiddelde man laag blijft maar dit wil niks zeggen over hoe je eruit ziet. Kijk maar eens op bodybuilders.com en bekijk de foto's. Er zijn genoeg mannen die 150 lbs wegen en er massief uitzien. Je hoeft dus absoluut geen 180 lbs of meer te wegen om bodybuilder te zijn je moet vooral naar de bouw kijken. Dungebouwde benen doen al zeker 10 kilo aan het gewicht af dus bijkomen hierin is dan ook moeilijk. Natuurlijk lukt het wel als je goed genoeg je best doet maar de smalle bouw verander je niks aan. Er zijn nou eenmaal ook bodybuilders die niet de juiste genetics hebben om zwaargewicht te worde. Ik zou voortaan dus iets meer naar de persoon zelf kijken voordat je zoiets zegt. |Verder is met 21 twee kuren niet zo verschrikkelijk veel vooral omdat het laagedoseerd is. Ik was na 2 jaar bodybuilding (serieus met goede voeding) 65 kilo nu zit ik rond de 75. ben flink wat bijgekomen met 1 kuur (vooral in de benen) maar ik zal altijd lichter blijven wegen dan de gemiddelde man die aan bodybuilding doet (helaas) maar wat niet is is niet en je probeert er voor jezelf altijd het beste uit te krijgen en natuurlijk zijn uitspraken als "als je 70 weegt en gekuurd hebt heb je niet genoeg gedaan niet ALTIJD waar. als je een ""normale' bouw hebt is 70 en 2 kuren inderdaad weinig dus wat je zegt is ook zeker geen onzin alleen geld het niet voor iedereen.

nou ik heb mijn zegje wer gedaan ik wilde absoluut niet flamen maar dat zal wel duidelijk zijn

greetz C@rp

Zelf ben ik 100% ecto en woog met 1.82 altijd 60 kg en als je naar mijn foto kijk die ik geplaatst hebt in het fotogedeelte zie je dat ik goede gespierde benen had. Ik trainde al 10 jaar voor ik mijn eerste kuur deed en ik ben van 58 kg naar 77 gegaan in 10 jaar tijd zonder kuren. De meeste die jij op de foto's ziet zijn allemaal 1.55 of 1.60m en niet veel groter. Anders zit je op ondergewicht.

Ik denk dat je met 1.72 zwaarder kan worden zonder kuur.

greetz
 
Back
Naar boven