Fitness Seller

Kuur voordbeeld

Bezoekers in dit topic

Srebbat

Novice
Lid geworden
10 jun 2020
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik ben bezig met het samenstellen van een kuur waar ik graag even jullie kijk op zou willen. Dit zal voor mij de 2e kuur gaan worden dan. Ik zal eerst nog zo 2 maanden trainen om mijn bf nog wat lager te krijgen voor dat ik begin.

Week 1-20: test e 600mg - per 6 dagen
Week 1-20: tren e 250mg - per 6 dagen
Week 1-4 (34 dagen): stanozolol 45mg ed
Week 5-20 proviron (80dagen): 50mg ed
Week 1-22: hcg 500iu om de 3 dagen

Week 22-24: tamoxifen 20mg ed
 
Laatst bewerkt:
Hoe hoog gedoseerd was je eerste kuur?
Doel is om te bulken?

Zou ‘m een stuk lager en korter doseren. Alle onnodige teringzooi eruit.

1-12: 150 test E (E3.5D)
1-10: 100 tren E (E3.5D)
1-14: 500iu hcg (E3.5D)
14-17: 20mg tamoxifen (ED)
 
Wat is het idee achter de winstrol, Provi en de doseringen uberhaupt? Het is pas je 2e kuur, met veel minder zou je al prima uit de voeten moeten kunnen
 
Hallo,

Ik ben bezig met het samenstellen van een kuur waar ik graag even jullie kijk op zou willen. Dit zal voor mij de 2e kuur gaan worden dan. Ik zal eerst nog zo 2 maanden trainen om mijn bf nog wat lager te krijgen voor dat ik begin.

Week 1-20: test e 600mg - per 6 dagen
Week 1-20: tren e 250mg - per 6 dagen
Week 1-4 (34 dagen): stanozolol 45mg ed
Week 5-20 proviron (80dagen): 50mg ed
Week 1-22: hcg 500iu om de 3 dagen

Week 22-24: tamoxifen 20mg ed
Als je doel bulken is zou ik sowieso geen tren nemen.
 
Als je doel bulken is zou ik sowieso geen tren nemen.
Dit.. pak dan deca ipv tren.

Ik zou winstrol niet in het begin van je kuur pakken ivm uitdroging van je gewrichten. Begin dan met anavar de eerste 4 weken ofzo en doe de laatste 4 weken winstrol. Verder wel een flinke kuur hoor voor je 2e kuur lijkt mij.
 
Dit.. pak dan deca ipv tren.

Ik zou winstrol niet in het begin van je kuur pakken ivm uitdroging van je gewrichten. Begin dan met anavar de eerste 4 weken ofzo en doe de laatste 4 weken winstrol. Verder wel een flinke kuur hoor voor je 2e kuur lijkt mij.
Waarom uberhaupt orals?
 
Bedankt voor de reacties, het doel van deze kuur voor mij was een clean bulk vandaar de high test met low tren, mijn eerste kuur heb ik 500mg test per 6 dagen met kickstart 40mg Winny genomen. hierbij heb ik geen enkele side ervaren op inderdaad wat pijnlijke gewrichten vooral bij mijn knie. echter vond ik de kracht toename en look de eerste 4 weken van winstrol zeker een aanwinst vandaar dat ik hem nu weer als kickstart erbij had gezet. de proviron heb ik erbij gezet omdat ik er veel goeds over las, meer vrij test waarde en heeft synergie met test en tren, lichtelijk helpen tegen gyno en het verhoogd het libido, verder is het geen 17-alkyl verbinding dus is het niet zeer zwaar voor de lever. vandaar dat ik dacht dat dit een goede aanvulling zou zijn. de reden voor deze dosering zijn dat ik test graag op het zelfde wou pakken als mijn eerste kuur en tren op 1ml om te kijken hoe ik daar op reageer (gear die ik nu kan krijgen is iets hoger gedoseerd dan normaal), het idee achter de verlengde kuur kuur is dat ik 12 weken te kort vond hahah de tijd vloog voorbij en had mij nog nooit zo goed gevoelt :) met mijn eerste kuur heb ik zo'n 8KG gepakt en 3%vet percentage verloren en het idee achter elke 6 dagen injecteren is bedacht uit het lezen van ervaringen veel mensen zetten of elke week op een vaste dag of er word om de 5 dagen geprikt dus deze had ik voor mezelf eerst op 6 dagen gezet en dit was goed bevallen met mijn eerste kuur.( kan niet bewijzen wat voor effect dit had op mijn waardes ) ik zal dan ook over ong 2 maanden eerst een bloed test doen om te kijken hoe alles ervoor staat voor ik begin.
 
Proviron kun je alvast laten vallen. SHBG gaat sowieso al snel omlaag, dus automatisch meer vrij testosteron.
Had je last van gynaecomastie tijdens eerste kuur? Voor preventie van gynaecomastie zijn betere middelen dan proviron (lees: tamoxifen).
Enanthaat twee keer per week zetten gaat ook al schelen qua E2 pieken.

Als je zo goed reageerde tijdens je eerste cycle zou ik ‘m gewoon kopiëren voor je tweede cycle. Tren en winstrol skippen en wat mast toevoegen.
 
Back
Naar boven