MuscleMeat

Kuur voornemens voor het nieuwe jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nameless

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
781
Waardering
16
Heej,
Ik heb een winny only kuurtje achter de rug en ben er eigenlijk niet heel tevreden mee. Ik had beter moeten luisteren naar iedereen en gewoon gelijk de spuit er in moeten knallen;)
Nu heb ik behoorlijk wat gelezen op NL+US forums en in boeken(lees zoveel over AS dat ik niet meer leer voor school:p) en kom uit op twee verschillende kuurtjes. Het zijn beide hele simpele kuurtjes. Namelijk:

week 1-10: Test-e 500mg ew
nakuur: nolvadex
of
Week 1-10: Deca 400mg ew
nakuur: nolvadex

Als ik op de meeste forums af moet gaan dan zou ik kiezen voor de eerste. Maar (de grote maar)... Als ik het boek anabolics moet geleven kan ik beter voor Deca gaan omdat deze iets minder resultaat opleverd maar minder sides heeft(dat staat er iig in)... Ik weet dat hier als veel over gediscussieerd is maar een echte oplossing is er nog niet;)

En dan over de na kuur... Is het verstandig om nolvadex alleen als nakuur te pakken of ook tijdens de kuur om niet te veel vocht vast te houden en gyno tegen te gaan?

Ik wil tijdens deze kuur hard bulken en erna droogtrainen naar de zomer toe.

Hopelijk kunnen jullie ervaren kuurders mij verder helpen :p
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg1

bovenstaande link aandachtig doorlezen.

succes met wat je kiest.

Haha, ik had die topic idd wat aandachtiger mogen lezen! Dan was de Nolva vraag overbodig geweest. Week 1-10 nolva tijdens de kuur en week 12-15 als nakuur (eventueel aan nakuur ook clomid toevoegen). Geef zelf antwoord op m'n eigenvragen;)
Maar uit die link die je me ga kan ik nog niet echt een keuze maken tussen Test e of deca omdat deze 2 in die link die je me gaf worden gestackt en op veel blogs lees ik dat only ook goed is om te beginnen.
Bedankt datje me ff op deze link wees iig!
 
nee deca only KAN behoorlijke gevolgen hebben
 
Haha, ik had die topic idd wat aandachtiger mogen lezen! Dan was de Nolva vraag overbodig geweest. Week 1-10 nolva tijdens de kuur !

Nog een keer lezen?? Dit moet je echt alleen maar gebruiken tijdens je kuur wanneer je gyno op voelt komen.
 
Nog een keer lezen?? Dit moet je echt alleen maar gebruiken tijdens je kuur wanneer je gyno op voelt komen.

Oké, maar dan staat er in het boek anabolics dus onzin... daar zeggen ze dat nolva ook tijdens gebruikt kan worden. Maar om niet te veel vocht te houden moet ik dan arimidex pakken?




Ik weet dat er als veel topics zijn met discussies over deze 2 AS maar heb ze gelezen en vind niet echt een definitief resultaat.

Reageer aub met welke van de 2 kuurtjes je me aanraden zou en waarom? Ook zou het rlx zijn als iemand me kan vertellen wat ik dan het best kan pakken om vocht tegen te gaan.
Vast bedankt!
 
test E 500 combi met deca 200
Eventueel kickstart met dbol 25mg pd

Arimidex tegen bloat,schakeld 85% oestrogeen uit.Femara schakeld bijna 100% uit,maar staat ook je gains in de weg.
Je moet het gewoon aankijken.Na een week of 4-5 kan je altijd nog anticiperen daarop.Raad overgens nog steeds HG aan van beide middelen.

Bij gyno (WEET JE ZEKER DAT JE DAT HEBT?)
Kan je eventeueel ondertussen wat nolva gebruiken.Nolva bezet ALLEEN de receptoren,aromatase vind nog steeds plaats.Bij ari en fem,is er geen of nauwelijks aromatase.

suc6
 
Oké, maar dan staat er in het boek anabolics dus onzin... daar zeggen ze dat nolva ook tijdens gebruikt kan worden. Maar om niet te veel vocht te houden moet ik dan arimidex pakken?




Ik weet dat er als veel topics zijn met discussies over deze 2 AS maar heb ze gelezen en vind niet echt een definitief resultaat.

Reageer aub met welke van de 2 kuurtjes je me aanraden zou en waarom? Ook zou het rlx zijn als iemand me kan vertellen wat ik dan het best kan pakken om vocht tegen te gaan.
Vast bedankt!

OKE

Test only: raad ik AAN als eerste kuur.
Deca only: raad ik AF als eerste kuur. Ook al is anabolics uit 2008 staat er dus nog steeds achterhaalde shit in! Of je moet van een slappe :penis: houden ;)
 
test E 500 combi met deca 200
Eventueel kickstart met dbol 25mg pd

Arimidex tegen bloat,schakeld 85% oestrogeen uit.Femara schakeld bijna 100% uit,maar staat ook je gains in de weg.
Je moet het gewoon aankijken.Na een week of 4-5 kan je altijd nog anticiperen daarop.Raad overgens nog steeds HG aan van beide middelen.

Bij gyno (WEET JE ZEKER DAT JE DAT HEBT?)
Kan je eventeueel ondertussen wat nolva gebruiken.Nolva bezet ALLEEN de receptoren,aromatase vind nog steeds plaats.Bij ari en fem,is er geen of nauwelijks aromatase.

suc6
Bedankt voor het advies!


OKE

Test only: raad ik AAN als eerste kuur.
Deca only: raad ik AF als eerste kuur. Ook al is anabolics uit 2008 staat er dus nog steeds achterhaalde shit in! Of je moet van een slappe :penis: houden ;)

Haha, rlx! een duidelijk antwoord! Maar m'n pik is heilig dus die mag geen risico lopen:p
 
Goed dat je voor het prikken gaat man.

zou eerste de test E nemen. En laater dan maar weer eentje met test E en Deca of iets dergelijks.
zo ga ik het toch doen. mss met een kickstart dbol erbij zoals eerder al vermeld

Suc6 met u keuze ;)
 
hee,
ik ben er uit, met wat hulp van andere leden heb ik m'n kuur samen gesteld. Namelijk:

week 1-10 Test-e 500mg ew
week 1-3 dbol 40mg dbol ed ,kickstart (word opbouwen aangeraden hierbij??)
week 11-12 nolva 40mg ed
week 13-14 nolva 20mg ed

Ik schaf ook femara of arimidex er bij aan zodat ik hiermee gelijk kan beginnen als ik te veel vocht ga vast houden of ernstige gyno gaat onstaan. Ik zal hiervan dan een half pilletje om de dag gaan nemen.

Bedankt voor de reacties enzo want mede daardoor heb ik deze (naar mijn idee ideale beginners kuur) kunnen opstellen!

gr
 
wat heeft dit met nameless zijn topic te maken? Is dit een hijack of haak je gewoon in?
@nameless, 4 weken 20 mg nolva volstaat bro

Haha, ja ik vroeg me ook al wel af wat dat met mijn kuur te maken had, hahaha!
oke, d8 dat meeste 40-40-20-20 als na kuur hadden, maar als jij zegt 20 dan neem ik dat volkomen aan, haha;)
 
heb mn kuur schema voor volgend jaar toch nog aangepast, op advies van andere leden. De kuur die ik in januari ga starten zal zijn:

week 1-10 Test-e 500mg ew
week 1-10 Deca 200mg ew
week 1-3 dbol 25mg naposim ed
week 5-10 arimidex 0,5mg ed
week 11-12 nolva 40mg ed
week 13-14 nolva 20mg ed

Reageer er maar op als je nog op of aanmerkingen hebt!
gr
 
deca 2 weken minder dan test E

arimidex alleen als je echt last krijgt

12-14 nolva 20mg pd
 
Back
Naar boven