MuscleMeat

Kuur voorstel 2019

Bezoekers in dit topic

21% is wel heel veel.....

beter geen bolderon voor jou :D zo noem jij het toch

Haha ja spelfoutje zou toch wel moeten kunnen...toch?

Als ik zo terug lees ben ik niet de enige met spelfouten of grammatica fouten. Maja het is forum en geen nederlandse les in een stoffige lokaaltje hahah.

De eerste meeting gaf 16% aan. Maar eerlijk had ik toen van woa geloof ik niet zo. Dus opnieuw gemeten en vriend van me zei beter doe je volgende keer een 4 of zelfs een 7 punts meeting doen.

Mijn vet van me bovenbenen, rug en borst valt mee. Maar het buik randtje is vervelend aanwezig haha.
 
Boven de 12% is de kans op oestrogene bijwerkingen als gyno en vocht hoger, zeker op 21%. Bovendien weet je niet eens hoeveel kcals je binnenkrijgt. Ik weet niet met welk doel je gaat kuren maar besef je dat het geen creatinekuurtje oid is wat je er even in pompt. Realiseer je dat welke kuur dan ook doet je levensduur zal verkorten. Daarom is het denk ik belangrijk de realiseren welk belang je hecht aan het maken van een beetje gains. En als je daar denkt veel belang aan te hechten lijkt het me daarom verstandig of het je lukt om een jaar lang een goed voedingsschema te volgen alvorens je met kuren begint. Zonder voedingsschema zul je namelijk niet veel gains gaan maken, ook al kuur je wel. Er zijn wellicht hier en daar een paar uitzonderingen om je heen. Mensen die ook geen schema hebben en wel gainen. Zij zullen of toch het goede doen zonder dat ze daar een plan voor hebben of gewoon hele goede genetics hebben. Jij hebt geen van beide anders stond je nu niet op 21%. No offence naar jou verder maar veel mensen denken zo licht over kuren. Zeker als je de 30 gepasseerd bent zal het herstellen na een kuur steeds lastiger worden. Dus ik zou je bovenstaande even goed realiseren voordat je een keuze maakt. Succes.

Hey,

Thanks voor je input. Nee geen offense taken. Maar dan weet ik wat er achter steek. Had een bepaald idee inderdaad. Maar zoals ik zei wil het wel goed doen anders kan je het inderdaad maar beter niet doen. Zoals ik zei ben serieus haha. Waardeer ook elke input dan ook.

Ff een korte opsomming van me schema

Calorieën: 2722kcal
eiwitten: 206gr
vetten: 107gr
koolhydraten: 214gr
Aantal maaltijden 5

Tevens even een persoons weegschaal gekocht voor meten en wegen. Met een vp functie maar of dat werkt haha. Doe zoiezo elker week met de tang. Zodat ik alles mooi kan bijhouden.
 
Back
Naar boven