MuscleMeat

kuur voorstel: 2x korte kuur tov 1x langere kuur incl hgh

Bezoekers in dit topic

Bultrug

Cool Novice
Lid geworden
25 feb 2011
Berichten
175
Waardering
13
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Zit te twijfelen om straks 2x een kuur te doen van 10-12 wkn of 1x van 20 wkn en dan tussendoor switchen van gear. Ik wil 2iu 5/7 gaan zetten en tijdens mijn kuur verhogen naar 4-5 iu 5/7.

Ik zit te denken aan 10-12 test, bold en klein beetje tren. Mijn andere zou dan 10 wkn test en tren zijn of wederom test, bold en klein beetje tren. Dit allemaal met hgh erbij (zowel voor, tijdens en na de kuur).

Waar zou je uiteindelijk het meeste resultaat mee behalen, maar vooral het meeste aan overhouden.

Graag jullie advies, mening of bevinden uit eigen ervaringen.
 
Bro, jij wordt toch begeleid?

Of doe je nu zelf?

Wil je statten na je contest?
 
In principe doe ik de begeleiding tm de ybf. Zal gedurende het jaar wel regelmatig terugkomen om te kijken of alles nog goed gaat. Wat betreft het kuren kan ik ind gewoon in overleg doen met de begeleiding. Maar ik vaar liever niet blind op een mening van 1 iemand, vandaar mijn vraag. Ben natuurlijk zelf degene die gaat bepalen wat, wanneer en hoeveel er het lichaam in gaat. Altijd even goed orrienteren. Mijn gevoel zegt me dat ik liever 2x een kortere kuur zou doen om zo het lichaam rust en herstel te gunnen. Van andere heb ik wel eens gehoord liever lang omdat je anders jo-joot met je hormoonhuishouding zeg maar...on, off, on off...
 
De vraag is ook wat ga je in toekomst doen?

Als je 3x per jaar 12 weken kuurt kan je indd trt overwegen voor een tijdje.

Bedenk wel hoe langer on, hoe zwaarder herstel.
 
Back
Naar boven