Fitness Seller

Kuur voorstel door supplieer

Bezoekers in dit topic

mitchcl

Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m97
Massa
122kg
Beste mede BBer's

Ik heb advies gevraagd voor een eerste kuur aan een dealer die zelf ook wat kuurtjes achter de rug heeft.
Hij adviseerde mij 2 ML test-e en 1ML Tren-e per week als eerste kuur.
Ik zelf lees al wel een tijdje mee in de AAS sectie.
kwam tot een conclusie dat 2ml test en 1ml tren niet wat veel is voor een eerste kuur?.

Dus wat vinden jullie ?

Het is alleen een advies ben nog niet van plan om een kuur TE DOEN
laat A.U.B het bashen achterwegen

Geen hcg of nakuur? Hoe zijn de doseringen, wij praten hier over mg's en niet over ml's.

Eerste kuur 500mg test 10 wkn......

2ml test zou aan 500mg gelijk staan. Dit is opzich wel goed voorstel!
Tren er uit laten eerste keer.

10 weken 500mg test en twee weken erna voor 4 weken 20mg nolva.

Ik zou de tren er uit laten

• Topic Starter Topic Starter
Is er een bepaalde reden waarom jullie tren afraden bij de eerste kuur ?

Lees de sticky's eens. Wat als er nu side's optreden dan weet je dus niet of het door de test of juist door de Tren komt.
Test is de basis van elke kuur! Wel prettig als je daar een beetje tegenkan ;)

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

te zwaren sides

en test e only eerst zodat je weet hoe je op test e reageert

Verschilt heeeel erg per persoon. Maar is over het algemeen geen lichte AAS nee :D

Bedankt voor alle reactie's en ik zal zoals Stefanovich zegt de sticky's doorlezen !

Ze zijn verouderd maar je kan er veel info uit halen! Lees logjes etc

En hou het gewoon basic de eerste keer :)

Kijk opzich kan je hier jiet zeggen dat de supplier hem probeert te flashen want zijn nog steeds twee producten van zelfde prijs range... Maaaaaar beetje domme supplier en goed dat je vragen stelt. Iig vind ik t raar dat je eerst supplier opzoekt dan pas plant wat je gaat doen. Iig hou het bij 500 mg test e per week voor 10 weken. Pak hcg erbij 2*500 mcg perweek voor 11 weken en vanaf week 12-13/14 20 mg nolva per dag. Als je echt een extra androgeen erbij wilt neem je winny 40-60 mg per dag voor 4 weken. Zou het bij test houden. Goed eten goed trainen niet te hebberig willen zijn. Nakuren rn behouden. Succes en probeer te loggen.

De supppkier is een bekende van me dus zo kom ik eerst bij de supplier ipc eerst weten wat ik wil

Laat je niet gek maken met te zware sides wat ze hier allemaal verkondigen valt allemaal best mee. Tren is een zeer lekker middel en voor de eerste keer 1ml per week is zeker netjes en zul je ook zeker plezier van hebben

Wat is je vetpercentage? Als dat nog steeds 29% is, zou ik niet aan AAS beginnen..

Terug
Naar boven