XXL Nutrition

kuur voorstel januari (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor mij geen primo meer maar alleen mast!!!
Primo is veel duurder...veel meer ml's zetten en voor mij het geld dus echt niet waard...mast is heerlijk als je geen last hebt van acne...

+1

Vitamine b5 ertegenaan en ik merk geen verschil met primo.
 
Voor mij geen primo meer maar alleen mast!!!
Primo is veel duurder...veel meer ml's zetten en voor mij het geld dus echt niet waard...mast is heerlijk als je geen last hebt van acne...

Nee geen last van acne. Wel paar puisten op mn rug maar niet opvallend. M'n vriendin verzorgd me goed, voordat ik m zie is die al weer weg, haha!

Maar boven genoemde kuur dus doen, maar dan de bridge 125mg voor 4 weken.
Wat raden jullie me aan tegen de gyno te nemen. Ik heb dus al lichte gyno die niet meer weg gaat, wil het niet erger laten worden (nu zie je er niks van). Femera heeft me de laatste keer zwaar depri laten voelen (in combi met tren, was niet heel prettig, vooral niet voor mensen om me heen). Zou ik ari 0,5mg EOD mee laten lopen? Ik moet het echt voorkomen want genezen gaat niet zo makkelijk (als de eerste keer) ben ik achter gekomen.
 
Voeding ga ik als volgende doen:
Tijdens de clean bulk lijkt me duidelijk, veel maar schoon eten.
1:5eiren. 2:brood(zoutloos becel)+tonijn,shake. 3:rijst,kip,groente. 4:brood+tonijn,shake. 5:volkoren pasta, beef/zalm, groente. 6:shake. 7:kwark

tijdens de cut
low carb, ws de eerste 3 weken dave palumbo dieet, heeft me vorige keer veel opgeleverd zonder spierverlies. Weet nog niet 100% zeker omdat ik dan ook de methyltren neem en ik wel een beetje wil kunnen genieten van de kracht die het geeft. Low carb heb ik totaal geen kracht, ook al staat er tren langs.
 
Arofixen (bij test en tren) houdt bij mij mijn hele kleine knobbeltjes goed in toom. 1 tab EOD en de afgelopen weken geen veranderingen kunnen ontdekken.
 
heb de mast al tegen de gyno, daarnaast neem ik dan ook nog arimidex 1tab eod (verlaagd dit mn libido niet?). Vanaf week 4 neem ik proviron. Ook vitamine b6 kan misschien nog iets helpen
 
heb de mast al tegen de gyno, daarnaast neem ik dan ook nog arimidex 1tab eod (verlaagd dit mn libido niet?). Vanaf week 4 neem ik proviron. Ook vitamine b6 kan misschien nog iets helpen

Ik zou eerst eens kijken of die mast helpt voordat je arimidex gaat nemen bro.
Ben je er al over uit hoe je de slin gaat nemen ?

Ik ga het zelf bij het ontbijt nemen en voor de training.
Steeds 2iu riptropin + 5iu novorapid, lijkt me een zalig combinatie met de 500mg test + 200mg mast EOD (ik ga loggen over 3,5 week )
 
Ik zou eerst eens kijken of die mast helpt voordat je arimidex gaat nemen bro.
Ben je er al over uit hoe je de slin gaat nemen ?

Ik ga het zelf bij het ontbijt nemen en voor de training.
Steeds 2iu riptropin + 5iu novorapid, lijkt me een zalig combinatie met de 500mg test + 200mg mast EOD (ik ga loggen over 3,5 week )

slin ga ik direct na de training nemen. Wil humalog omdat ik wil dat het is uitgewerkt voor ik ga slapen, wel zo verstandig toch? Zit te denken aan 9iu, gezien ik rond die rijd wel weer in de buurt van 90 zal wegen.

500mg test+200mg mast EOD? Waarom niet 2x per week zetten?
 
MT als kickstart kan ook wel lekker zijn he? ipv de winny kick start
 
Back
Naar boven