Fitness Seller

Kuur voorstel/volgorde

Bezoekers in dit topic

c70t5

Cool Novice
Lid geworden
13 jul 2012
Berichten
62
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
15%
Beste,

Tijd geleden alweer. Ik heb een nieuw kuurtje in mijn hoofd zit alleen zelf te twijfelen in welke volgorde ik hem moet gaan nemen

1-10 1000mg test e
11-18 125mg test e
19-30 250mg test e
19-28 tren e 500/600mg

Doel op test clean bulk misschien 1% zakken met vet. Daarna de cut op tren.

Of beginnen met de cut op tren en daarna clean bulk op gram test.

Stats op dit moment:
191cm
112kg
16%

Doel:
10 tot maximaal 12% vet met een lekkere dosis spiermassa. Hoef geen kurk droge beachboy te worden.

Mvg
 
Ziet prima uit alleen een clean bulk en 1% zakken in vet zal niet lukken denk ik gezien je in een bulk boven onderhoud zit


Persoonlijk zou ik ook beetje proberen te zakken in vet% op 16 bulken is mijn mening wat aan de hoge kant .
 
Idd cutten op test tren en daarna bulken.

Zou dan wel cutten op test 250mg en tren op 400.
En dan bulken op test en een andere compound deca bijvoorbeeld.
 
Bedankt voor de reacties. Mijn gedachten achter die -1% waarom ik denk dat dat haalbaar zou zijn is omdat ik sinds 2 weken van mijn jaren lange redbull verslaving af ben. 4/5 blikjes per dag dus een 100/125 gram suiker wat ik nu minder binnen krijg. Ik dacht dat ik in combinatie met dat en dus testosteron wat op hoge dosis al een iets wat vet verbrandend werkt, ik daar dus wel enig verschil in kon gaan merken. Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten :p
 
Bedankt voor de reacties. Mijn gedachten achter die -1% waarom ik denk dat dat haalbaar zou zijn is omdat ik sinds 2 weken van mijn jaren lange redbull verslaving af ben. 4/5 blikjes per dag dus een 100/125 gram suiker wat ik nu minder binnen krijg. Ik dacht dat ik in combinatie met dat en dus testosteron wat op hoge dosis al een iets wat vet verbrandend werkt, ik daar dus wel enig verschil in kon gaan merken. Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten :p

Je zit er inderdaad flink naast
 
Dus die 100 gram suikers die ik nu mis van de redbull gaan geen invloed hebben op deels vetverlies? Ik snap dat het uiteindelijk om het eind totaal van me calorieën gaat. Maar ik at op mijn onderhoud. En die redbull was extra en niet mee geteld in het Voedingschema. Wat is jou kijk er op dan?
 
Ik heb ook jaren geroepen dat spiermassa opbouwen en vet verliezen tegelijk onmogelijk is maar de eerste 10 weken van mijn coaching ben ik 0 kg bijgekomen en 7% vet kwijtgeraakt. Het is dus wel degelijk mogelijk :)

Hoe deed je dit dan op 250 calls boven onderhoud 500 calls cardio?
 
Waarom dronk je geen Red Bull zonder suiker?
 
Waarom dronk je geen Red Bull zonder suiker?
Omdat dat niet te drinken was. Ik had gewoon echt een super erge suikerverslaving. Ik heb het een ruime 10 jaar gedronken.
 
Back
Naar boven