MuscleMeat

Kuur voorstel voor 2de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nefu-mark

Novice
Lid geworden
28 sep 2020
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Goedenmorgen meden kasten

Ik heb een vraag aan jullie allen.

Ik heb dus als eerste kuur
Test-e 500mg pw 12 weken lang
Anavar week 1 tot 6
Hcg 500iu 2x pw

Nou heb ik waarschijnlijk bij het 2de doosje test-e een counterfit of foute batch gekregen, dit is vanwege mijn bloeduitslag wat bekeken is door een lid hier, dus ik baal daar wel van maar goed heb de kuur afgemaakt en gaat bijna in pct tot ik weer helemaal hersteld bent.

Nou wil ik dus een volgende kuur gaan inplannen, maar ik lees dus allerlij verschillende voorstellen.

Mijn doel is massa te winnen, en niet te overdreven opgeblazen te worden.

Mijn sexdrive is momenteel nou niet echt top, dus ik zou daar ook wel wat aan willen doen bij mijn volgende kuur.

En ik zou graag de voordelen willen van de verschillende compounds, zoals tren deca sust provi mast.

Dankje voor jullie tijd en ervaringen!
 
De voordelen van die verschillende compounds is dat ze allemaal gains geven.

ik zou test en sust nemen :trollface:
 
De voordelen van die verschillende compounds is dat ze allemaal gains geven.

ik zou test en sust nemen :trollface:
Sorry dat ik geen pro ben, maar volgens mij is daar het forum voor toch.

Ik wil gewoon goed voorbereid zijn bij de volgende kuur, en wel het gewenste resultaat behalen.

Dankje
 
Als je sexdrive niet top is dan is je hormoonhuishouding niet in een optimale verhouding. Je moet dan wat aan de disbalans proberen te doen en gericht kijken wat daarvoor een goede oplossing kan zijn. Less = more op dit vlak wat mij betreft.

Teveel opblazen is vaak voeding en de fluctuatie van je zout- en vochtinname.

Zelf prefereer ik deca en test om te bouwen, eventueel met een lage dosering Mast om je A:E verhouding goed te houden.
 
Als je sexdrive niet top is dan is je hormoonhuishouding niet in een optimale verhouding. Je moet dan wat aan de disbalans proberen te doen en gericht kijken wat daarvoor een goede oplossing kan zijn. Less = more op dit vlak wat mij betreft.

Teveel opblazen is vaak voeding en de fluctuatie van je zout- en vochtinname.

Zelf prefereer ik deca en test om te bouwen, eventueel met een lage dosering Mast om je A:E verhouding goed te houden.
Kijk dat is een normale reactie.

Ja inderdaad zat zelf ook te denken me test te verlagen, maar deca goeie ervaring mee ? Aangezien ik vaak lees deca dick
 
Kijk dat is een normale reactie.

Ja inderdaad zat zelf ook te denken me test te verlagen, maar deca goeie ervaring mee ? Aangezien ik vaak lees deca dick

Als je begrijpt waar je mee bezig bent kun je die zogeheten deca dick prima voorkomen, of bijsturen wanneer dat nodig blijkt. Is het aannemelijk dat je libido overall gezien op deca wat minder is dan je gewend bent. Ja grote kans. Daar kun je dan ook je verwachtingen op bijstellen.
 
Sorry dat ik geen pro ben, maar volgens mij is daar het forum voor toch.

Ik wil gewoon goed voorbereid zijn bij de volgende kuur, en wel het gewenste resultaat behalen.

Dankje
Kan ook verschillende kuur topics doornemen en eventueel de zoek functie gebruiken.
Mochten er dan nog onduidelijkheden zijn kan je die vragen idd stellen.
Maar om nou te zeggen dat het forum voor iedere brainfart is lijkt mij niet.
Ook de vragen die je stelt zijn al 100x behandeld zodoende worden mensen daar een beetje flauw van.

"En ik zou graag de voordelen willen van de verschillende compounds, zoals tren deca sust provi mast"

Lijkt me sterk dat als je dit googled/zoekfunctie gebruikt hier niks over te vinden is.
 
Back
Naar boven