Fitness Seller

kuur voorstel

Bezoekers in dit topic

MisterSjeiks

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2010
Berichten
56
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
104kg
Goeiedag,

Ik vraag advies en commentaar om het volgende.... Ik heb de onderstaande kuur in gedachten. Mijn doel is om goede massa en kracht te winnen. Verder ook om toch zo droog mogelijk uit de kuur te komen. Ben van plan 1 keer per week te zetten.....

week 1 - 20mg dianabol - 450mg test e
week 2 - 20mg dianabol - 300mg test e - 200mg tren e
week 3 - 20mg dianabol - 300mg test e - 200mg tren e
week 4 - 20mg dianabol - 300mg test e - 200mg tren e
week 5 300mg test e - 200mg tren e
week 6 300mg test e - 200mg tren e
week 7 450mg test e

week 9 t/m 11 of 12 20mg nolva


- Ik begin de eerste week alleen met test om te kijken hoe ik reageer op het merk... Dan kan de 2e week de tren erbij van ... Dianabol is van...

- Ik zet in week 7 de test iets hoger om de laatste weken ook nog goede gains te kunnen maken. Of kan ik de test beter op 300mg houden?

- Ik trek de kuur niet langer door als 9 weken wegens twee redenen. Heb in eerdere kuren gemerkt dat de groei er na de 8e week wel zo'n beetje uit is, en ik probeer de kuur zo kort mogelijk te houden zodat het herstel hopelijk zo spoedig mogelijk verloopt en ik niet te hard terug val.

- Ik hoop zo min mogelijk vocht vast te gaan houden. Geen zin in een dikke vochtkop haha.

- Kan die test e en tren e samen in 1 spuit?

- (ik heb dan nog 44 tabs dianabol over en 2ml test e, dus mochten mensen een beter idee hebben voor meer gains dan zou ik deze nog kunnen inpassen,
meer geld ga ik voorlopig niet meer uitgeven haha )

- kwa voeding moet ik goed zitten heb een voedingsschema gemaakt met het welbekende excel bestand. Eet van 's morgens t/m 's avonds laat zoveel als ik kan, en dan altijd alleen maar
gezonde dingen rijk aan eiwitten en koolhydraten.


Ik ga 3 keer per week trainen in de sportschool. Ik doe telkens full-body schema. Doe dan 15 oefeningen per keer en ben dan snel 1,25 a 1,5 uur bezig. Wel met 5 tot max 12 herhalingen. Sommigen vinden dit misschien te lang, maar zoals ik zei mijn doel is niet alleen massa winnen maar ook zo droog mogelijk uit de kuur komen met goede spierdefinitie. Op rustdagen train ik buikspieren en op zondag ga ik intensief hardlopen 1 uur lang.

Ik hoor jullie commentaar wel mannen.......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het nergens op lijken, dbol te laag gedoseerd en tren voor 5 weken op 200mg?Test van 450 naar 300 naar 450, wat is daar de gedachte achter?
Je trainingsschema vind ik ook vaag, 3x pw fullbody in een kuur?Persoonlijk zou ik een splitschema pakken.
Naja succes ermee iig.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het idd ook bijzonder.

Ik zou tijdens de kuur niet met hoeveelheden gaan rommelen. Gewoon telkens het zelfde blijven zetten. Tren vanaf week 1 gewoon. Test=test, dus het zou niet uit mogen maken van welk lab het is (hoogstends gebruiken ze andere solvents waar je wellicht wel anders op reageert, maar dat betekend niets voor je gains).

Test 2 weken langer dan de tren.

Alles kan samen in 1 spuit. Wel vreemd dat je dit soort dingen niet weet als je met een middel als tren aan de slag wilt gaan...

Je training vind ik eerlijk gezegd ook nergens op lijken. Splitschema maken en elke spiergroep 1x per week of in ieder geval minimaal 2 dagen rust geven na de training. Als je droog wilt worden doe je dat door je voeding en cardio, niet door je krachttraining te rekken...

Als je droog wilt worden zou ik trouwens eerder winny als kickstart gebruiken dan dbol... Meer geld ga je alleen niet meer uitgeven? Dus je hebt het al in huis? Niet slim. Eerst om advies vragen, dan een plan maken en dan pas spullen bestellen...

Heb je over HCG nagedacht?

Nakuur minimaal 4 weken en ik zou overwegen arofixen te nemen ipv alleen de nolva ivm de tren die toch zwaar onderdrukt.

Hoeveelste kuur is dit? En wat zijn je stats?

Het spijt me kerel, maar het komt over of je kennis zwaar onvoldoende is om deze kuur te doen. Niet als flame bedoelt, maar zo komt het echt over.

Post dat voedingsschema van je eens, want daar ben ik ook wel benieuwd naar.
 
Ook voor jou, leer eten, trainen en lees je eens in in de materie.
 
+1,je plan slaat nergens op,LEZEN man voordat je begint
 
loool
trekt lekker op niks man !
 
Voorstel is erg vreemd. Sluit me aan bij El Tigre Grande.

Traingsschema zou ik zoiets doen:
ma: Borst + Triceps + buik
di: Rug + Biceps
do: Benen + kuiten + buik
vr: Schouder + traps + onderarmen
 
Inderdaad vreemd voorstel.
Goed eten, Trainen en lees je wat beter in
 
Mijn stats zijn 1.88m. 94kg bij 14%bf. Hiervoor 2 kuren gedaan. Begon op 74 kg met trainen tot 85 kg natural getraind. Daarna 1e kuur 6weken dianabol 30mg 8kg aangekomen 5 gehouden. 3kwart jaar later test only gedaan 500mg voor 10weken met eerste 3 weken 20mg dianabol elke dag. 8kg aangekomen maar toen ik stopte gelijk flinke griep opgelopen en toen 2 weken eruit geweest. Uiteindelijk 4kg over gehouden.

voedingsschema van 1 dag van begin tot eind:
- weithgainer shake
- 18 sneden zwaar volkoren bruin brood(heel brood dus 500gr) met kipfilet 140gr
- 3 eieren
- 2 appels
- 1 liter melk
- 150 gram kip
- 320 gram bruine bonen
- 250 gram aardappels
- 0.5 liter kwark
- 100 gram pinda's
- whey concentrate 50gram

Ik heb nu een splitschema gemaakt hele lichaam verdeeld in 2 dagen. Train 3 keer per week dus iedere spiergroep krijgt afgewisseld 2 en dan weer 4 dagen rust. Meer keren om te trainen heb ik niet wegens me studie. Op rustdagen pak ik buikspieren dat neemt weinig tijd in beslag.

De dianabol verander ik naar 30mg en begin tren ook vanaf week 1 en de test laat ik 2 weken langer doorlopen. Me kuurschema wordt dan als volgt...

week 1 - 30mg dianabol - 300mg test e - 200mg tren e
week 2 - 30mg dianabol - 300mg test e - 200mg tren e
week 3 - 30mg dianabol - 300mg test e - 200mg tren e
week 4 - 30mg dianabol - 300mg test e - 200mg tren e
week 5 - 300mg test e - 200mg tren e
week 6 - 300mg test e
week 7 - 300mg test e

week 9 t/m 11 of 12 20mg nolva

Is dit al beter ofniet mensen, wil het namelijk wel goed doen uiteraard.....
 
Voedingsschema is compleet ruk imo.
Ik zou test op 500mg zetten, tren op 400mg en dbol op 40mg. voor 6 weken als je het dan toch goed wilt doen.
Heb je al over een fatsoenlijk trainingsschema nagedacht?
 
Waarom zulke hoge doseringen geeft meer bijwerkingen ging de vorige keer op 30mg dianabol al vollop hard waarom zou je dan hoger gaan? Ik denk als ik kijk naar me vorige kuren dat ik met deze doseringen zeker 8kg aan ga komen misschien wel meer wordt voor mij 1e keer tren.... Wil de doseringen ook lager houdnee in verband met vocht vasthouden

Ik train maandag, woensdag en vrijdag

om en om
dag 1:
rug, biceps, benen + kuiten

dag 2:
borst, triceps, schouders + traps

dus iedere spiergroep minimaal 2 dagen rust.

Wat is er mis met de voeding kom rond de 4200kCal?
 
Waarom zulke hoge doseringen geeft meer bijwerkingen ging de vorige keer op 30mg dianabol al vollop hard waarom zou je dan hoger gaan? Ik denk als ik kijk naar me vorige kuren dat ik met deze doseringen zeker 8kg aan ga komen misschien wel meer wordt voor mij 1e keer tren.... Wil de doseringen ook lager houdnee in verband met vocht vasthouden

Ik train maandag, woensdag en vrijdag

om en om
dag 1:
rug, biceps, benen + kuiten

dag 2:
borst, triceps, schouders + traps

dus iedere spiergroep minimaal 2 dagen rust.

Wat is er mis met de voeding kom rond de 4200kCal?

Dan moet je het zelf maar weten, maakt mij niet uit maat.
'Trainingsschema' vind ik niks, zoek gewoon een fatsoenlijke split, dit is blessure voorgeprogrammeerd.
Begrijp me goed, ik wil je niet afzeiken maar uit alles blijkt dat je weinig kennis van zaken hebt.Nogmaals no offense.
Wat is je E/K/V verhouding btw?
 
Nee ik weet dat je me niet wilt afzeiken en ik hoor graag wat ik beter kan doen. Heb me echt al veel bezig gehouden met lezen en dat soort dingen maar met alleen dat kom je er niet helaas.

Heb je misschien een beter idee voor trainingschema ik heb de dagen maandag, woensdag en vrijdag en ik kan hier niet van afwijken dat maakt het lastig.

De verhouding is 40,50,20

Volgens mij is de opbouw van me kuur nu wel aardig alleen raad je me aan om hoger te doseren, dit doe ik liever voor een eventueel volgende keer heb het gevoel dat ik me tlagere dosering nog zat kan bereiken namelijk.....
 
Laatst bewerkt:
Hm, die E/K/V had ik er niet uigehaald zo op het eerste gezicht.Ik zou er wat meer schone kh indoen en wat minder brood enzo.
Splitschemaatje vind je hier op het forum wel ergens, ff de zoekfunctie gebruiken.
De reden dat ik je hogere doseringen adviseer is dat je aangeeft al vaker gekuurd te hebben.

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Tren E voor maar 5 weken is toch tekort, lange ester.

Dat ook.
 
Okej ik ga dan nog me best doen om me trainingsschema te verbeteren deze zal ik hier dan nog posten voor commentaar.
Mijn voedingsschema kan inderdaad wel meer variatie in maar vind het erg lastig om nog andere producten toe te voegen, heb weinig tijd om dingne te maken overdag.....

Denk dat ik met 500gr test teveel vocht vast hou in me gezicht net als de vorige keer, dit wil ik liever vermijden.

Ik vraag me af waarom tren e voor 5 weken zetten tekort is, werkt dan in totaal 7 weken en ook nog is samen met test etc. Had trouwens de vorige keer met test e only ook een lange ester en in week 7 het merendeel van de gains al gemaakt de weken erna weinig meer bijgekomen dus waarom zou je langer gaan? Waarschijnlijk verschilt dit per persoon......
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
jah jah tis heus niet precies afgerond op de tientallen nej iets hoger in kh en lagr in eiwtten en vet volgens het programma toch echt pcies 20 haha
 
Eten niet goed, trainingen niet optimaal, kuurvoorstel slaat als een tang op een varken.
 
Back
Naar boven