Fitness Seller

Kuur vraag: Enanthate Only Kuur?

Bezoekers in dit topic

NicoBontebal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 mrt 2017
Berichten
256
Waardering
130
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
17%
Beste allemaal,

Ik ben nu 5 weken bezig met TRT ivm Low T. Zelf begonnen omdat huisarts waarde nog goed vind. (zie TRT sectie voor mijn post.)
Ik gebruik 125 mg enanthate e5d. Ik merk er nog weinig van. Iets meer energie.
Ik merk dat ik wat gevoelige tepels krijg en hier vocht in vasthoud. Angst bestaat voor bitchtits...

Ik ben 36 jaar oud, weeg 125 kilo en train momenteel 3x per week een simpel full body schema.
Ik wil graag rond de 100 kilo wegen en eet daardoor momenteel zoveel mogelijk Clean en Paleo.

Ik zou graag willen blasten in mijn kuur met de enathate. Nu ben ik bang voor ontwikkeling van bitchtits...
Wat zouden jullie mij adviseren? Moet ik er nolvadex of arimidex bij gaan gebruiken? En hoeveel wordt er dan geadviseerd? Of arofixen? Ik heb er redelijk wat over gelezen maar krijg voor mijzelf de verschillen nog niet helemaal helder.

Kortom: Ik wil graag naar 500 mg enanthate e7d voor 10 weken maar ben bang voor bitchtits... Daarna weer terug naar mijn trt protocol van 125 mg e5d.

Alvast dank voor jullie reacties en advisen.
 
Even wat meer informatie over jezelf. Veel te onduidelijk. We weten alleen dat je 125kg weegt.

Dus wat is je vetpercentage en lengte?
 
Even wat meer informatie over jezelf. Veel te onduidelijk. We weten alleen dat je 125kg weegt.

Dus wat is je vetpercentage en lengte?
Ooh sorry, ja. Ik ben 187 cm lang en denk dat ik een vetpercentage van rond de 32% heb. Behoorlijk dus...
Is het nemen van T4 nog een optie voor vetverbranding?
 
Ooh sorry, ja. Ik ben 187 cm lang en denk dat ik een vetpercentage van rond de 32% heb. Behoorlijk dus...
Is het nemen van T4 nog een optie voor vetverbranding?

Eerst natty cutten gaan tot 10 á 12%. Dan pas gaan kuren.

Dus helemaal niks erbij nemen. Gewoon je voeding aanpassen.
 
Sluit ik me bij aan, als je vetpercentage lager is kan het zomaar zijn dat een testje betere waardes laat zien.
 
OK, dan ga ik daar mee starten en kom ik bij jullie terug als mijn vet % onder de 15 is.
 
OK, dan ga ik daar mee starten en kom ik bij jullie terug als mijn vet % onder de 15 is.
Alleen door voeding aanpassen kun je al naar 15%
Ga je goed inlezen en sta open voor verandering
 
175 mg test e de week noem ik niet direct TRT :)
 
Test e van ug lab.
Ik ben bang dat het wat underdosed is.
Tot 200 mg per week word gezien als trt.
Momenteel wordt veelal 200 mg voorgeschreven in US.
Ik ben daar onder gaan zitten en W8 dan mijn bloedtest af.
 
Test e van ug lab.
Ik ben bang dat het wat underdosed is.
Tot 200 mg per week word gezien als trt.
Momenteel wordt veelal 200 mg voorgeschreven in US.
Ik ben daar onder gaan zitten en W8 dan mijn bloedtest af.

Ik heb al wel andere dingen gelezen. .

Daar spreken ze van 100 MG elke 5 dagen of 125 om de 7.
 
Ik heb al wel andere dingen gelezen. .

Daar spreken ze van 100 MG elke 5 dagen of 125 om de 7.
Inderdaad. IVm met het ondergedoseerd zijn ga ik van 100 mg e5d uit.
 
Je bent on gegaan omdat jijzelf (niet op advies van ha) vind dat je waardes te laag zijn. Waarom (zoals hier aangegeven) ga je door met test zetten terwijl je dit probleem ook op kunt lossen dmv zakken naar een lager vetpercentage?
 
Je bent on gegaan omdat jijzelf (niet op advies van ha) vind dat je waardes te laag zijn. Waarom (zoals hier aangegeven) ga je door met test zetten terwijl je dit probleem ook op kunt lossen dmv zakken naar een lager vetpercentage?
Deels klopt dit. HA heeft geconstateerd dat T wel erg laag is maar in haar beleving niet laag genoeg. Moet over 2 jaar terug komen omdat het dan wel laag genoeg is omdat ik dan 40 ben...
1 van mij ballen heeft sinds mijn 4de levensjaar nooit gefunctioneerd IVm operatie. Vandaar weinig tot geen baardgroei of lichaamsbeharing. Zo heb ik nog wel meer symptomen die wijzen op low t.
Daarnaast ben ik bezig mijn vetpercentage terug te dringen. Het ene sluit het andere niet uit. Low t kan idd met overgewicht te maken hebben. Overgewicht kan ook mede gekomen zijn door low t. Ik merk dat mijn stoelgang en damflora en fauna sterkt verbeterd zijn na starten trt.
 
Als je er al vanuit gaat dat je spul ondergedoseerd is, waarom zoek je dan geen goeie bron:o
 
Als je er al vanuit gaat dat je spul ondergedoseerd is, waarom zoek je dan geen goeie bron:o
Ik gebruik gs. Lijkt me prima, van een redelijke bron. Ik zit niet in het bb circuit en blijft een beetje een schimmig circuit...
Krijg vast weer veel pm op dit bericht maar dat vertrouw ik al helemaal niet...
 
Deels klopt dit. HA heeft geconstateerd dat T wel erg laag is maar in haar beleving niet laag genoeg. Moet over 2 jaar terug komen omdat het dan wel laag genoeg is omdat ik dan 40 ben...
1 van mij ballen heeft sinds mijn 4de levensjaar nooit gefunctioneerd IVm operatie. Vandaar weinig tot geen baardgroei of lichaamsbeharing. Zo heb ik nog wel meer symptomen die wijzen op low t.
Daarnaast ben ik bezig mijn vetpercentage terug te dringen. Het ene sluit het andere niet uit. Low t kan idd met overgewicht te maken hebben. Overgewicht kan ook mede gekomen zijn door low t. Ik merk dat mijn stoelgang en damflora en fauna sterkt verbeterd zijn na starten trt.

Ok duidelijk
 
Back
Naar boven