AndroidHealthClinic

Kuur vraag

Bezoekers in dit topic

crazyginger

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2018
Berichten
32
Waardering
16
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
7%
goede middag 😄
Heeft iemand test met dhb en npp al eens gestackt?

heb nu 6 weken test tren gedaan en zou nu 6 weken dit willen doen.

thanx
 
Vast wel, ik niet.
Gewoon proberen, dat is toch het leukste, kijken wat het doet
 
Oke ben van plan maandag woensdag vrijdag te zetten.
Ma: 300test 80npp 100dhb
Wo: 80npp 100dhb
Vr: 300test 80npp 100dhb

Startgewicht na de test(600)tren(300) 101kg nuchter. Bf zal rond de 9 zitten 4punts huidplooi
 
Good luck!

Klinkt wel lekker in ieder geval
 
Drop eens eens een pic
 
Even verder toelichten :) ben sinds begin van die dhb en npp nog 2.5kg bijgekomen, vet is lichtjes gezakt :flexbiceps:
ben nu 1 week bezig met 600 sust 300 tren 300npp benieuwd wat dit nog gaat geven..
ben al wel 10 kg aangekomen tov start.(ik was volledig of toen ik startte)
kracht is echt super hard gestegen, hoop deze vast te houden wanneer ik weer op cruise ga.
statts nu 4-punt huidplooi 103.5 7%
 
Met 103,5kg en 7% bodyfat zit je niet ver van pro level classic physique stats met jouw lengte. Ben benieuwd naar je fysiek.
 
Test, dhb en npp zou een topkuur moeten zijn. Ik ben zelf vorige week begonnen met test en dhb, misschien voeg ik later NPP toe. Nog niet zeker, gezien de dosissen die ik nu zet :roflol:
 
Test, dhb en npp zou een topkuur moeten zijn. Ik ben zelf vorige week begonnen met test en dhb, misschien voeg ik later NPP toe. Nog niet zeker, gezien de dosissen die ik nu zet :roflol:

Wat dan? NPP is heerlijk imo, altijd een toevoeging
 
Valt wel mee toch… npp hoef je imo niet veel van te gebruiken. 100 eod is meer dan zat
NPP ga ik over het algemeen best goed op, wilde alleen eerst ff kijken hoe 900mg test gaat bevallen :P
 
Dit is toch geen 7%? Kom op man.

Je hebt niet eens lijnen in je quads
 
Knappe shape, maar idd meer in de range 10%+ nog.
 
Dit is toch geen 7%? Kom op man.

Je hebt niet eens lijnen in je quads
4 punts meting 16.5mm, als je in de tabel kijkt is dat dus 7%. Weet ook wel dat dat niet realistisch is, daarom staat het er ook bij. Niet focussen op die getallen man 😴
 
4 punts meting 16.5mm, als je in de tabel kijkt is dat dus 7%. Weet ook wel dat dat niet realistisch is, daarom staat het er ook bij. Niet focussen op die getallen man 😴

Jij bent hier toch degene die rond aan het strooien is met percentages? Het zijn allemaal nietszeggende cijfertjes, irrelevant.
 
Back
Naar boven