Fitness Seller

kuur vraag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Even snel een vraagje, Als ik eind van dit jaar, begin volgend jaar begin kuurtje wil doen is dit dan een goed begin?:

8 weken Deca, Dianabol (aantal mg heb ik me nog niet in verdiept moet ik nog navragen maar nu even puur nog op het soort AS)
en daarna Nakuren met Winstrol, Clenbuterol.
Eventueel Nolva erbij houden ivm gevoelige tepels (Gyno vorming)


p.s. +/- 100 kg 1.94m heb snel aanleg als ik maar iets te veel eet dat ik al aankom.
 
Nakuren met Winstrol? Dit is gewoon het verlengen van de kuur. Nakuren doe je met Glomid/HCG. Voor de rest een leuke beginkuur.
 
Persoonlijk zou ik voor een eerste kuur noch dianabol noch decadurabolin nemen. Dianabol niet omdat het 17aa gealkyleerd is en dus zwaar voor je lever, voor een eerste keer als alles nieuw is en je goed op je lichaam moet letten lijkt me dat niets. Deca Durabolin heeft een erg lang actief leven in het lichaam (14 tot 16 dagen). Stel nu dat je slecht reageerd op je kuur, zit je wel 2 weken met de gevolgen.

Nakuren met winstrol kan zeker nuttig zijn om de massa vast te houden. Is verder niet erg giftig dus lijkt me een goede keus. Wat ik mis is een middel in je nakuur om je testicels weer aan de praat te krijgen (bijvoorbeeld HCG of Clomid). Het is erg belangrijk je natuurlijke testosteron productie zo snel mogelijk weer op gang te krijgen. Daarnaast zou ik nolvadex altijd combineren met proviron Proviron is bij gebruik van dianabol uberhaupt handig om achter de hand te hebben mocht je te veel vocht gaan vast houden (en dus een opgezwollen kop krijgen, hoge bloeddruk etc.)

Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen expert, maar lees wel veel boeken en leer erg snel.
 
Originally posted by Shadum
Persoonlijk zou ik voor een eerste kuur noch dianabol noch decadurabolin nemen. Dianabol niet omdat het 17aa gealkyleerd is en dus zwaar voor je lever, voor een eerste keer als alles nieuw is en je goed op je lichaam moet letten lijkt me dat niets. Deca Durabolin heeft een erg lang actief leven in het lichaam (14 tot 16 dagen). Stel nu dat je slecht reageerd op je kuur, zit je wel 2 weken met de gevolgen.

Nakuren met winstrol kan zeker nuttig zijn om de massa vast te houden. Is verder niet erg giftig dus lijkt me een goede keus. Wat ik mis is een middel in je nakuur om je testicels weer aan de praat te krijgen (bijvoorbeeld HCG of Clomid). Het is erg belangrijk je natuurlijke testosteron productie zo snel mogelijk weer op gang te krijgen. Daarnaast zou ik nolvadex altijd combineren met proviron Proviron is bij gebruik van dianabol uberhaupt handig om achter de hand te hebben mocht je te veel vocht gaan vast houden (en dus een opgezwollen kop krijgen, hoge bloeddruk etc.)

Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen expert, maar lees wel veel boeken en leer erg snel.
Nakuren met winstrol is gewoon je kuur verlengen, net als proviron zijn het steroiden. Elke steroide heeft in welke dosis ook een invloed op je eigen hormoonproductie en is dus gewoon verder onderdrukken van je eigen test.
Nakuren doe je met HCG, clomid, nolvadex, ed.
Proviron is idd wel een goed middel tijdens de kuur omdat het extra kracht geeft door te binden aan de AR en voorkomt een teveel aan vrije estrogenen.
Ik wil ook nog toevoegen dat winstrol ook 17AA is en dus eigenlijk wel vrij hepatoxisch is, het voordeel is dat stanozolol in injecties verkrijgbaar is, bij d-bol zijn de injecteerbare varianten veel moeilijker te krijgen.
Dianabol en nandrolone zijn imo wel geschikt als eerste kuur, maar er is nood aan een testosteron variant om deze stack compleet te maken tot een kuur. Eventueel de keuze van een DHT derivaat zou ook nog kunnen maar verminderd altijd de massawinst in zijn geheel. Nandrolone zou ik eerder in een tweede of derde kuur gebruiken omdat de neveneffecten bij newbies soms onvoorspelbaar zijn, in dit geval blijkt boldenone meer geschikt.
 
Originally posted by admin

Nakuren met winstrol is gewoon je kuur verlengen, net als proviron zijn het steroiden. Elke steroide heeft in welke dosis ook een invloed op je eigen hormoonproductie en is dus gewoon verder onderdrukken van je eigen test.
Nakuren doe je met HCG, clomid, nolvadex, ed.
Proviron is idd wel een goed middel tijdens de kuur omdat het extra kracht geeft door te binden aan de AR en voorkomt een teveel aan vrije estrogenen.
Ik wil ook nog toevoegen dat winstrol ook 17AA is en dus eigenlijk wel vrij hepatoxisch is, het voordeel is dat stanozolol in injecties verkrijgbaar is, bij d-bol zijn de injecteerbare varianten veel moeilijker te krijgen.
Dianabol en nandrolone zijn imo wel geschikt als eerste kuur, maar er is nood aan een testosteron variant om deze stack compleet te maken tot een kuur. Eventueel de keuze van een DHT derivaat zou ook nog kunnen maar verminderd altijd de massawinst in zijn geheel. Nandrolone zou ik eerder in een tweede of derde kuur gebruiken omdat de neveneffecten bij newbies soms onvoorspelbaar zijn, in dit geval blijkt boldenone meer geschikt.
Dus T kan jij geen kuurschema + nakuur (beginnend) plaatsen voor mij?

Tegen mij wed eerst gezegt Deca of Primo & Dianabol
maar niets over nakuren. dus tja!
 
Week 1-10 : 200-400 mg Deca-durabolin /wk
Week 1-6 : 25-30 mg Dianabol /dag
Week 1-10 : 20 mg/dag Nolvadex
Week 12-15 : 40 mg/dag Nolva

Dit een goede? en Nolva alleen gebruiken bij Gevoelige tepels? etc
 
Na nog een keer alles te hebben gelezen zou ik zelf als eerste kuur eerder kiezen voor een combinatie van

primobolan + Proviron

Primobolan zorgt voor goede massa winst die goed wordt vast gehouden en daarnaast werkt het vet afbrekend. En naar ik begrepen had hebben we allebei wel last van vet vast houden.

De proviron is in dit geval niet bedoeld as aromatase inhibitor maar als algemeen androgene component en SHBG Inhibitor. SHBG is een enzym in het bloed dat AAS deactiveert door aan ze te binden.

De eerste twee weken zou ik primobolan in tablet vorm gebruiken, mochten er averse reacties zijn is dat erg snel uit je bloed. Als de eerste 2 weken goed gaan kun je veilig over schakelen naar injecties.

Nakuren;

Primobolan aromatiseert niet. Daarnaast heb je al een flinke shot proviron gehad. Ik persoonlijk zou ter ondersteuning van he tlichaam aas nooit acuut staken maar langzaam afbouwen (1-2 weken) (als je depot injecties gebruikt gebeurt dit btw automatisch al) en tegelijk de natuurlijke test productie opgang helpen met cyclofenil (3 weken gebruiken week 4 afbouwen) of een combo van hcg/clomid.

Op deze manier zou nolvadex niet nodig hoeven zijn, niettemin wel achter de hand houden lijkt me.

Edit:

Voor mij persoonlijk zou ik wat proscapine toevoegen aan de kuur om de DHT effecten (haar verlies) van Primo wat te verminderen. Helaas vermindert dit wel de werkzaamheid van primo.
 
Laatst bewerkt:
hmm klinkt wel goed shadum, ze hebben mij idd ook aanbevolen primootjes te gebruiken alleen veel is nep. Maar ik kan wel aan echte komen dus geen probleem. Maar proviron? wat doet dat precies, ik weet iedergeval met deca dianan dat deca voor spieropbouw is en dat je van diana erg sterk word.
 
Proviron is zelf ook een AAS. Primo heeft weinig androgene qualiteiten. Proviron heeft alleen maar androgene kwaliteiten. Maar belangrijker is dat het door het SHBG enzym uit te schakelen de concentratie werkzame Primo verhoogd wordt.

Androgene qualiteityen;

Mannelijk gedrag
Talg productie van de huid
Toename lichaams haar
Vergroting Prostaat
Ontwikkeling van testes en sperma
Verlaging stem
Verhhoogde intresse in coïtus
Verhoogde adrenaline activiteit (vertaal ik dit goed ? adrenalgenic)
Verminderde catabole activiteit
Sneller herstel
Minder vet afzetting

Edit; wat ik in basis vertel klopt, Maar mensen als T hebben meer detail kennis ik zou graag ook hun mening horen.
 
De site van Big cat adviseert om Primo te stacken met Boldenone. EQ lijkt me inderdaad een goede stack optie. Persoonlijk zou ik er dan zeker proviron dij doen om aromatisering tegen te gaan. Maar ik ben in de praktijk wel heel erg voorzichtig.
 
Dit is voor mij ook een harde oefening Elmar ; ik zit met soortgelijke vragen en dus probeer ik mijn kennis metbehulp van de experts hier op pijl te krijgen voordat ik uberhaupt iets begin.

Voorgestelde idee is dan als volgt;

dag 1-10;
- 150 mg Primobolan tabletten verspreid over 4 dosis dagelkijks
- 100 mg Proviron tabletten vesrpresid over 2 tot 4 dosis dagelijks

Bij problemen in dag 1-10;
dag 11-20;
- 500 mg Cyclofenil tabletten verspreid over 2 dagelijkse dosis
daarna stoppen

Gaat het goed de eerste dagen dan gaan we als volgt verder;

dag 11-60;
- 300 mg Primobolan verspresid over (minimaal) 2 doses per week
- 300 mg Equipose verspreid over (minimaal) 3 doses per week
- 100 mg Proviron tabletten verspreid over 2 tot 4 dosis dagelijks.

dag 61
- 100 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 62
- 90 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 63
- 50 mg Equipose
- 80 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 64
- 70 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses

dag 65
- 60 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 66
- 25 mg Equipose
- 50 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 67
- 40 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 68
- 30 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 69
- 20 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 70
- 10 mg Proviron tab. verspreid over 2 tot 4 doses
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 70-80;
- 600 mg Cyclofenil tab. verspredi over 3 doses

dag 81-85;
- 400 mg Cycolfenil tab. verspreid over 2 doses

dag 85-90;
- 200 mg Cyclofenil tab. verspreid over 2 doses
 
hmm maar krijg je dan niet teveel tabs binnen? Injecteren is beter toch of is Primo inject? zeker eerst tabs dan pas inject?
 
precies ; de eerste 10 dagen tabs .... (maar primo is er atoxisch) daarna injects
 
Primo is er in inject en tabs. Zou geen primo doen, bijna geen originele meer te krijgen en als je ze hebt betaal je je helemaal scheel.. Reken maaris uit wat je kwijt bent voor 8 weken 400 mg. primo. Is denk ik al gauw 240 euro voor alleen de primo. Er dan nog vanuit gegaan dat het origineel is. Wat meestal niet zo is..
 
Originally posted by Shadum
precies ; de eerste 10 dagen tabs .... (maar primo is er atoxisch) daarna injects

Maar juist daarom heb je zoveel tabs nodig wil het wat doen..
 
hehe ja ik niet! :D ik 8 weken primo & Diana 120 euro! :D
 
Originally posted by soulreaver


Maar juist daarom heb je zoveel tabs nodig wil het wat doen..

Een ieder moet natuurlijk zelf bepalen wat hij veilig vindt, maar primo zit 10 tot 14 dagen in je lichaam. Ik ben er in dat soort gevallen van overtuigd dat je eerst iets soortgelijks moet nemen dat korter werkt.
 
Originally posted by Elmar
hehe ja ik niet! :D ik 8 weken primo & Diana 120 euro! :D

Dan heb je nep, geloof er niks van dat je originele primo voor 4-5 euro per ampul koopt. Daarvoor is het gewoon veel te schaars.
 
Hmmm back to the drawing board dus :(. Nou ja ik ben de komende dagen offline ivm een begrafenis..... tot donderdag weer !
 
Had ook primo willen nemen voor me eerste kuurtje, maar kans was groot dat het fake zou zijn. Als je originele hebt is er niks aan de hand, maar dboll en primo samen voor 120 euro?? dat lijkt heel erg sterk, tenzij je moe bij schering werkt..
 
Back
Naar boven