XXL Nutrition

Kuur vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mircan040

Cool Novice
Lid geworden
25 mrt 2015
Berichten
41
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Mijn vriend gaat aan zijn 2de kuur beginnen en wil zeker zijn of alles in orde is.

Wk 1-10 Test e 500mg ew
Wk 1-10 Tren e 200mg ew
Wk 1-?? Aromasin 10mg ed
Wk 12-14 nolvadex 40mg ed
Wk 14-16 nolvadex 20mg ed

Zijn vraag is moet die aromasin nemen tot week 12 endan stoppen met aromasin en beginnen met nolvadex. Of aromasin nemen tot week 10 of 16.
Als er vragen zijn wrm hij aro neemt is t omdat hij op 250mg test al gyno kreeg.

En hoeveel dagen voor de injectie beginnen met aromasin?

Alle hulp is welkom
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriend gaat aan zijn 2de kuur beginnen en wil zeker zijn of alles in orde is.

Wk 1-10 Test e 500mg ew
Wk 1-10 Tren e 200mg ew
Wk 1-?? Aromasin 10mg eod
Wk 13-16 nolvadex 20mg ed

Zijn vraag is moet die aromasin nemen tot week 12 endan stoppen met aromasin en beginnen met nolvadex. Of aromasin nemen tot week 10 of 16.
Als er vragen zijn wrm hij aro neemt is t omdat hij op 250mg test al gyno kreeg.

En hoeveel dagen voor de injectie beginnen met aromasin?

Alle hulp is welkom

fixed. betreft aro kan ik je verder niet echt mee helpen. keep in mind dat je vriend mogelijk niet meer zonder AI kan kuren na het preventief 10/12(?) wk meegelopen te laten hebben.
 
fixed. betreft aro kan ik je verder niet echt mee helpen. keep in mind dat je vriend mogelijk niet meer zonder AI kan kuren na het preventief 10/12(?) wk meegelopen te laten hebben.
Daar is die van op hoogte. Bedankt voor t meedenken alle tips zijn welkom
 
Dat hij op 250mg test gyno krijgt betekend niet dat hij het nu ook krijgt.
Nolva bij de hand houden en die ai niet preventief gaan nemen.
Nakuur op 20mg is genoeg.
 
Dat hij op 250mg test gyno krijgt betekend niet dat hij het nu ook krijgt.
Nolva bij de hand houden en die ai niet preventief gaan nemen.
Nakuur op 20mg is genoeg.
Hij wilt het wel gebruiken alleen weet hij niet tot welke week. Ik heb hem ook verteld kuur totdat je merkt dat je gyno krijgt en slik dan pas aromasin. Maar hij wilt zonder twijfel kuren met aromasin dus wat raad je aan kwa dosering en tot welke week kuren
 
Ik raad aan om het niet te gebruiken zoals ik eerder zei.
 
Dat hij op 250mg test gyno krijgt betekend niet dat hij het nu ook krijgt.
Nolva bij de hand houden en die ai niet preventief gaan nemen.
Nakuur op 20mg is genoeg.

de kans is wel zeer nadrukkelijk aanwezig toch? waaraan kan het liggen dat je het op 250mg wel krijgt, en op 500mg opeens niet?
 
Omdat het om de a:e ratio gaat.
Hoe meer test je zet hoe minder het aromatiseert.
 
Back
Naar boven