XXL Nutrition

Kuur vragen/ puntjes op de i

Bezoekers in dit topic

Sickcunt 94

Cool Novice
Lid geworden
3 mei 2013
Berichten
60
Waardering
6
Lengte
2m
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Hallo leden,

Ik ga mid februari (dan eindelijk) beginnen aan een Test only kuur. De kuur ziet er als volgt uit:

week 1 tot 12 500mg Test E per week
week 2 tot 12/13/14? 2x 400IU HCG per week
week 14 tot 17/18 50mg? Chlomid

Voordat ik start heb ik nog een aantal vragen.

Vraag 1: Is het erg als ik veel gekookte eieren eet of rood vlees i.v.m. cholesterol of hoef ik me daar geen zorgen om te maken?
Vraag 2: Tot welke week moet ik precies HCG gebruiken?
Vraag 3: Ik heb al een keer na een Winny Annie kuurtje met Chlomid genakuurd vandaar weer de keuze voor Chlomid, maar ik ben erg benieuwd hoeveel mg jullie raden en voor hoelang.

Ik hoor het wel alvast bedankt heren.

Extra informatie
Ik ben in 2012 begonnen met trainen met een gewicht van 76kg, op het moment weeg ik rond de 100kg. Ik heb mijn bloedwaardes laten checken bij de dokter, dit doen we ook tijdens en na de kuur. In maart ga ik getraind worden door een trainer die ook wedstrijden heeft gedaan om er extra hard tegen aan te gaan. Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in een kuurlog laat maar weten, heb altijd veel informatie van dit forum gehaald dus als ik wat terug kan doen let me know.
 
Hcg nemen tot en met je nakuur en clomid op 20mg.
 
HCG tot en met week 17 oke. En chlomid voor 4 weekjes?
 
1 Wat is veel eieren? Als je elke dag meer dan 4 eieren eet dan kan je beter het eigeel weggooien.
2 HCG week 1-14 en eind week 14 starten met je nakuur.
3 Clomid totaal 4 weken nemen. Ik deed altijd de eerste week clomid op 50mg en dan nop 3 weken op de 25mg.
 
1 Wat is veel eieren? Als je elke dag meer dan 4 eieren eet dan kan je beter het eigeel weggooien.
2 HCG week 1-14 en eind week 14 starten met je nakuur.
3 Clomid totaal 4 weken nemen. Ik deed altijd de eerste week clomid op 50mg en dan nop 3 weken op de 25mg.
Want?
 

Hmm zie nu dat het wel meevalt omdat er helemaal geen studies zijn geweest die echt onderzocht zijn met grote aantallen eieren.

 
Maar wie was fipronil :p
 
Hmm zie nu dat het wel meevalt omdat er helemaal geen studies zijn geweest die echt onderzocht zijn met grote aantallen eieren.

De enige reden die ik me kan bedenken is in termen van macro verdeling, en dat je liever je vetten (of een deel daarvan) uit andere bronnen haalt.
 
Gewoon ganse eieren eten man !
 
1 Wat is veel eieren? Als je elke dag meer dan 4 eieren eet dan kan je beter het eigeel weggooien.
2 HCG week 1-14 en eind week 14 starten met je nakuur.
3 Clomid totaal 4 weken nemen. Ik deed altijd de eerste week clomid op 50mg en dan nop 3 weken op de 25mg.

Top man, bedankt voor je reactie. Inderdaad 4 a 5 eieren op een dag.
 
Ik eet elke dag een maaltijd van 7 eieren, en cholesterol is ovet het algemeen altijd prima.

De 2 weken tussen mijn kuur en nakuur verhoog ik altijd mijm hcg, misschien kan je je daar in verdiepen.

Maar zoals met alles, elk mens reageert anders. Succes!
 
Back
Naar boven