XXL Nutrition

Kuur vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mircan040

Cool Novice
Lid geworden
25 mrt 2015
Berichten
41
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Hallo ik heb een paar vragen over mijn kuur. Ik twijfel of ik het goed begrepen heb. Het zijn de basic vragen maar ik wil precies alles weten voor ik aan iets begin.

Vraag 1: Kan test e en tren e samen in 1 spuit en dus alles in een keer gespoten kan worden.

Vraag 2: Hoelang moet ik wachten na de laatste injectie om te beginnen met mijn nakuur. De kuur die ik wil doen ziet er alsvolgt uit.
Wk 1 -10 test e 250mg ew
Wk 1-10 tren e 200mg ew

Vraag 3: Hoelang moet ik nolva gebruiken en de dosering.
En is nolvadex als nakuur wel voldoende i.v.m. tren e? Of moet er nog iets bij in t nakuur.

Alvast bedankt voor de hulp. Ik weet t zijn de basic vragen maar ik wil zeker van mijn zaak zijn. X
 
Is dit je eerste kuur?
 
Gezien je vragen zou ik me eerst beter inlezen en tren zeker weglaten.
 
Mircan040
Waar ergens in 040? Als de 040 al een regio net getal is
 
Sorry.Ja ik moet ontopic blijven.
Ik kan je helaas nog niet helpen ivm binnekort pas 1e kuur starten met test e /winstrol. Maar mij is geadviseerd om 1/3 van je kuur na te kuren met nolva eerste 2 weken op 40mg ed en de daarop volgende 2 weken 20mg ed.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Btw hier ook Ehvn.
 
Ik zou je wat beter inlezen, deze vragen zijn al 1000x beantwoord.
 
Sorry.Ja ik moet ontopic blijven.
Ik kan je helaas nog niet helpen ivm binnekort pas 1e kuur starten met test e /winstrol. Maar mij is geadviseerd om 1/3 van je kuur na te kuren met nolva eerste 2 weken op 40mg ed en de daarop volgende 2 weken 20mg ed.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Btw hier ook Ehvn.
Dankjewel voor je antwoord kun je misschien ook antwoord geven op de andere vragen?

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Ik zou je wat beter inlezen, deze vragen zijn al 1000x beantwoord.
Als t je geen moeite kost kun je t nogmaals zeggen?
 
Of je tren e en test e samen kan optrekken in spuit i dont know.weet ook niet of je naast nolva iets anders moet pakken ivm tren e... mij is geadviseerd 2 weken na de laatste injectie te starten met de nakuur.
 
Als het geen moeite kost kun je ook wel zoeken?
 
Weet je wat t vaak is..Je leest de sticky's en je weet dus ongeveer hoe t in elkaar zit. Maar daarnaast lees je zo ontiegelijk veel ervaringen, dat ik me dus goed kan voorstellen dat je t zekere voor het onzekere wil nemen door dit soort topics te starten. Ik heb t in mijn eerste 2 topics nog veel bonter gemaakt kwa vragen dus ik begrijp dit ook zeker wel!
 
Sorry.Ja ik moet ontopic blijven. Ik kan je helaas nog niet helpen ivm binnekort pas 1e kuur starten met test e /winstrol. Maar mij is geadviseerd om 1/3 van je kuur na te kuren met nolva eerste 2 weken op 40mg ed en de daarop volgende 2 weken 20mg ed. ---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ---------- Btw hier ook Ehvn.
Gewoon 4 weken 20mg nolvadex. 40mg is een onnodig hoge dosering en al achterhaald.

Oh en zal als eerste kuur zeker geen tren pakken, al is het "maar" 200mg. Gewoon 500mg test voor 12 weken doen en 4 weken nakuren met nolvadex 20mg, zonder onnodige stacks hierbij te voegen.
 
Gewoon 4 weken 20mg nolvadex. 40mg is een onnodig hoge dosering en al achterhaald.

Oh en zal als eerste kuur zeker geen tren pakken, al is het "maar" 200mg. Gewoon 500mg test voor 12 weken doen en 4 weken nakuren met nolvadex 20mg, zonder onnodige stacks hierbij te voegen.
250mg test e voor eerste kuur zou je voldoende op groeien, verhogen kan altijd nog
 
250mg test e voor eerste kuur zou je voldoende op groeien, verhogen kan altijd nog

Meningen over verdeelt. Ik zou gewoon 500mg pakken, maar dat is mijn mening. Ik vind 250mg test namelijk net niks. Maar goed, als jij het beter weet dan pak jij toch 250mg en adviseer je anderen toch 250mg test e only, met jouw kuur ervaring? ;) Gaat sowieso tegenvallen dus adviseer ik gewoon van begin tot eind 500mg, met tijdens de kuur steeds je kcal inname verhogen. 250mg test e met daarbij 500mg tren kan ik me in vinden, maar dat zijn heel ander soort kuren waar beginners niet aan zouden moeten denken...
 
Tren gewoon weg laten, gaat niks toevoegen. Je kan tren en test gewoon samen in 1 spuit doen ja.

Ik zou als ik jou was beginnen met 500mg test p/w, daar zul je geen spijt van krijgen.
 
Mircan040;9059825Als t je geen moeite kost kun je t nogmaals zeggen?[/QUOTE zei:
Week 1-12 test-e 500mg per week
Week 14-16 Nolva 20mg per dag

Hier zal je echt genoeg mee pakken en weet je gelijk hoe je op de basis van elke kuur reageert namelijk Test.

Ik verwacht natuurlijk wel karma nu ;)
 
Week 1-12 test-e 500mg per week
Week 14-16 Nolva 20mg per dag

Hier zal je echt genoeg mee pakken en weet je gelijk hoe je op de basis van elke kuur reageert namelijk Test.

Ik verwacht natuurlijk wel karma nu ;)
Dankjewel allemaal nu is t veel duidelijkee geworden voor mij.
Ik start de kuur ongeveer over een maandje of 2
 
Ook hcg 2 x 500 IU oer week toevoegen.
 
Back
Naar boven