MuscleMeat

Kuur zonder gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1000mg test + 1000mg mast per week
en 10mg aromasin om de dag

werkte prima voor mij :thumbs:

vanwaar die mast?, is eigenlijk de enige compound die ik nooit heb gebruikt.
Omdat het voor mijn idee, geen enkele massa geeft..
 
Kwam je veel vvm aan?
Ik weet het niet meer want heb er op gecut maar kwam er groter en keihard uit. Ik denk dat ik er echt op mn allerbest uitzag.

zo dus:
19-12-2013 mm.jpg


vanwaar die mast?, is eigenlijk de enige compound die ik nooit heb gebruikt.
Omdat het voor mijn idee, geen enkele massa geeft..
Dat is dus wat veel mensen denken maar wat niet waar is. Je komt alleen droge massa aan, zelfs op lage kcals. Daarnaast geen oestro sides alleen haargrens is wel wat dunner intussen maar ben ook al 35.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zijn de ervaringen op bold?bold aromatiseerd toch in veel mindere maten als test maar zou toch ook een echte massa bouwer zijn als hoger doseerd?Haal je bvb meer massa uit 200test/400 a 600 bold dan uit 600 test only met minder oestrogene sides en minder kans op gyno...
 
Hoe zijn de ervaringen op bold?bold aromatiseerd toch in veel mindere maten als test maar zou toch ook een echte massa bouwer zijn als hoger doseerd?Haal je bvb meer massa uit 200test/400 a 600 bold dan uit 600 test only met minder oestrogene sides en minder kans op gyno...
Geen ervaring met bold maar van wat ik lees is het best slap. Als ik Big Cat (rip) mag geloven is test het middel die het meeste massa gaat aanzetten in de 600mg range.
 
Geen ervaring met bold maar van wat ik lees is het best slap. Als ik Big Cat (rip) mag geloven is test het middel die het meeste massa gaat aanzetten in de 600mg range.

Zijn ook een hoop mensen die juist zweren bij EQ. Vooral in Amerika.

Heb er laatst trouwens ook 3 vials van besteld :hahaha: Maar dat ter zijde
 
Idd,in Amerika word het veel gebruikt met meestal een min dosering tussen de 600mg en 800mg om massa aan te zetten.
 
Zijn ook een hoop mensen die juist zweren bij EQ. Vooral in Amerika.

Heb er laatst trouwens ook 3 vials van besteld :hahaha: Maar dat ter zijde
Als ik eerlijk moet zijn zijn de meningen in Amerika even verdeeld. Sommige houden er van, andere vinden het niets. Ik heb er zelf ook wat liggen maar nog niet geprobeerd.

Mn maatje die het vaak gebruikt ziet er wel goed uit op 600mg
 
Heb 300mg bold gezet me vorige blast, was met squatten en deadliften erg aangenaam zat namelijk niet als een paard uit te hijgen tussen setjes
 
Als ik eerlijk moet zijn zijn de meningen in Amerika even verdeeld. Sommige houden er van, andere vinden het niets. Ik heb er zelf ook wat liggen maar nog niet geprobeerd.

Mn maatje die het vaak gebruikt ziet er wel goed uit op 600mg

Ja ik zat ook te denken aan 600mg samen met 600 of 750 test. Maar nog niet nu... misschien over een tijdje pas.
 
Ja ik zat ook te denken aan 600mg samen met 600 of 750 test. Maar nog niet nu... misschien over een tijdje pas.
Mss iets wat ik in de toekomst ook nog zou doen!
 
Als ik eerlijk moet zijn zijn de meningen in Amerika even verdeeld. Sommige houden er van, andere vinden het niets. Ik heb er zelf ook wat liggen maar nog niet geprobeerd.

Mn maatje die het vaak gebruikt ziet er wel goed uit op 600mg
600mg /600 test,maar wat doet bold alleen op zichzelf?
 
600mg /600 test,maar wat doet bold alleen op zichzelf?
In hoe verre iets massa bouwt als tweede compound weet niemand. ik ben wel fan van bold en laat het bijna altijd wel mee lopen op 600mg. Zorgt dat ik wat makkelijk kan eten.

uiteraard zal het ook wel een anabolische werking hebben maar naast de andere middelen weet ik niet hoeveel dat is
 
600mg /600 test,maar wat doet bold alleen op zichzelf?
Op gebied van massa veegt testosteron de vloer met bold natuurlijk
 
Back
Naar boven