MuscleMeat

Kuur

Bezoekers in dit topic

kickboxtony

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ok

Ik heb de volgende middelen beschikbaar:

Test Enanthaat 250mg/ml
Deca Durabolin 300mg/ml
Winstrol 50mg/ml

Wat zou ik hier het beste mee kunnen doen als eerste kuur?

Ik zat aan het volgende te denken:

1: Test Enant 750mg Deca 300mg
2: Test Enant 250mg Deca 300mg
3: Test Enant 250mg Deca 300mg
4: Test Enant 250mg Deca 300mg
5: Test Enant 250mg Deca 300mg
6: Test Enant 250mg Deca 300mg
7: Test Enant 250mg Deca 300mg
8: Test Enant 250mg Deca 300mg
9: Test Enant 250mg Deca 300mg
10:Test Enant 250mg Deca 300mg

Is het mogelijk om alleen met nolvadex na te kuren? Alles is mogelijk maar zal het mijn natuurlijke test voldoende op gang helpen? HCG kan ik niet betalen en clomid kan ik misschien bij iemand anders krijgen.

Stats nog een keer:

1.88m
88kilo
8% vet

Wil graag 8 kilo netto winst.

Dit gaat mijn eerste kuur worden en als ik dadelijk precies weet wat ik wil doen gaat het in januari gebeuren. Heb digi cam dus zal netjes log bij houden hiero.
Ik heb ooit 6 weken anavar only gedaan maar thats it en had daar een paar kilo mee gewonnen.

Ik kan in principe alles krijgen wat ik wil maar deze 3 jonges kan ik een heel stuk goedkoper krijgen omdat die op voorraad zijn en weg moeten.

Hoop op vriendelijke raad.

KBT

kickboxtony zei:
Ok

Ik heb de volgende middelen beschikbaar:

Test Enanthaat 250mg/ml
Deca Durabolin 300mg/ml
Winstrol 50mg/ml

Wat zou ik hier het beste mee kunnen doen als eerste kuur?

Ik zat aan het volgende te denken:

1: Test Enant 750mg Deca 300mg
2: Test Enant 250mg Deca 300mg
3: Test Enant 250mg Deca 300mg
4: Test Enant 250mg Deca 300mg
5: Test Enant 250mg Deca 300mg
6: Test Enant 250mg Deca 300mg
7: Test Enant 250mg Deca 300mg
8: Test Enant 250mg Deca 300mg
9: Test Enant 250mg Deca 300mg
10:Test Enant 250mg Deca 300mg

Voor je eerste echte kuur is het een beetje belachelijk dat je zoveel gaat nemen. Je zou al genoeg vorderingen kunnen maken met alleen deca en winstrol. De test heb je nog niet nodig man ! Maar als je toch eigewijs bent kun je het volgende doen

Ik raad je aan om niet langer dan een week of 6 dezelfde test te gebruiken. Je lichaam went er heel snel aan en de werking zal daarom heel snel afnemen. Je kan het overwegen om na week 6 over te gaan op test propionate. Deze zul je echter wel om de dag moeten zetten. De Deca is wat aan de hoge kant maar zou wel kunnen. En ik raad je met deze kuur toch sterk aan om wat HCG te nemen als je klaar bent. HCG heb je al voor 36 euro voor 4 ampullen hier zou je genoeg aan hebben. Verder raad ik je aan om tegen het einde van je kuur wat clenbuterol te nemen zodat je zoveel mogelijk spiermassa vasthoud.

Deze zaken heb je dus pas over een week of 6 nodig dus dan kun je nog even sparen. Maar je moet het goed doen of niet en geen halve maatregelen nemen omdat het geld er niet is op het momnet.

Laatst bewerkt:
je doet bij test een front maar deca slaat nog later in dus daar ook een front bij of helemaal geen front (kuur is toch 10 weken er is geen front nodig).
Het is ook beter om test per miligram hoger te nemen, aangezien de doseringen redelijk laag liggen maakt dat niet zo veel uit maar toch.
Het is ook beter om deca 1 of 2 weken eerder mee te stoppen dan de test kan je ook sneller nakuren.
Ik raad je ten sterkste aan om goed na te kuren(met hcg) zeker met deca die zwaar op de axis en hpta drukt zodat herstel erg lang kan duren (6 maanden is mogelijk en dat is geen pretje)

verder succes

@koolhoven: zorgt clen voor het vasthouden van spieren, dacht altijd dat de anti-catabole functie van clen zwaar overdreven was en alleen goed bij dieren werkte.
Heb er zelf geen ervaring mee dus vandaar mijn vraag

seeker zei:
@koolhoven: zorgt clen voor het vasthouden van spieren, dacht altijd dat de anti-catabole functie van clen zwaar overdreven was en alleen goed bij dieren werkte.
Heb er zelf geen ervaring mee dus vandaar mijn vraag

Na het stoppen van een kuur komen de receptoren waar de cortisonen zich op storten weer vrij (tijdens de kuur zijn deze bezet door de AS). De Cortisonen zorgen voor een snelle terugval. De clen kan die receptoren bezet houden zodat minder Cortisonen zich kunnen hechten. Zo kan je je lichaam zeg maar een beetje rustig voorbereiden op de terugkeer van de Cortisonen en zal de terugval veel minder zijn. Ik heb hier zelf heel goede ervaringen mee.

Koolhoven zei:
Na het stoppen van een kuur komen de receptoren waar de cortisonen zich op storten weer vrij (tijdens de kuur zijn deze bezet door de AS). De Cortisonen zorgen voor een snelle terugval. De clen kan die receptoren bezet houden zodat minder Cortisonen zich kunnen hechten. Zo kan je je lichaam zeg maar een beetje rustig voorbereiden op de terugkeer van de Cortisonen en zal de terugval veel minder zijn. Ik heb hier zelf heel goede ervaringen mee.

op wat voor een manier gebruik je het dan voor of tijdens de nakuur en in welke hoeveelheden

alvast bedankt

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven