MuscleMeat

Kuur

Bezoekers in dit topic

jeradu

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Wat vinden julie va de volgende kuur?

Week 1 t/m 8 400mg Boldenone per week
Week 1t/m4 15/20 mg dianabol per dag
week 9t/m 11 Hcg

nakuur met clomid of nolva

Dianabol zullen sommige wel te laag vinden, maar dat is mijn keuze.

jeradu zei:

week 9t/m 11 Hcg

Het is op zich een heel verstandige kuur. En als je tot nu toe nog niet al te veel ervaring hebt met AS zul je hier voldoende relutaat mee kunnen behalen. Neem dan wel de 200 mg/ml boldenonen pw

Ik zou de Boldenon zéker doorzetten tot 10 weken aangezien het een heel trage ester is. Hij ontwikkeld zich dus erg langzaam dus neem er de tijd mee.

Dbol zo laag...wat is laag? Ik vind het niet laag.

HCG is een onderdeel van je nakuur.
Plaats het niet alleen als laatste, da's een old-school mentaliteit die al lang en breed is achterhaald, net als het zgn. pyramide-kuren.
Staat nog in teveel 'lesboekjes' op het net en gegrifd in de koppies van BB'ers die van geen wijken willen weten.
Zet HCG één a twee keer in het midden van je kuur, al is het alleen maar om je testikels een beetje leven te gunnen.

Dat je geen test toevoegd zal wel een bewuste keuze zijn maar ik zou het in een kleine hoeveelheid zeker gebruiken, het is nu onderhand wel duidelijk geworden dat producten met trage esters als Deca en Boldenon véél en veel beter uit de verf komen als er test wordt naast gezet.

Denk er es over!

Succes!

Ik weet het, zou er het liefst wat test naast zetten, maar heb al last van haaruitval en ben bang dat het dan wel heel erg hard zou gaan, dat is dus de reden dat ik voor deze 2 heb gekozen, weet ook eigenlijk niet of d-bol een goede keuze is, gaat er heel wat vocht van vasthouden en heb ook weinig zin in een varkenskop.

Tja, kijk gewoon naar de netto-resultaten:

Boldenon duurt wat langer voor het werkt maar geeft solide resultaten.
Dbol werkt snel en heftig (kickstart voor velen maar het is eerder een water-start want je houdt gewoon een hoop vocht vast en dat geeft een 'vol' gevoel) maar wat je er netto van overhoudt...de gains in kracht die je hebt gewonnen verlies je op de derde dag na gestopt te zijn met inname en over massa hoeven we het niet te hebben.

Misschien ligt het aan de soort test die je hebt gebruikt.
Ik kan bijvoorbeeld slechter tegen de test-melange Sustanon (kramp in m''n ballen na 2 shots en een dikke 'dbol-kop') maar enanthaat gaat er prima in.

Heb nog nooit test gebruikt, omdat ik te bang ben voor haaruitval, heb wel proscar weet niet of dat een optie is en of het echt zal helpen als je test gebruikt

jeradu zei:
Heb nog nooit test gebruikt, omdat ik te bang ben voor haaruitval, heb wel proscar weet niet of dat een optie is en of het echt zal helpen als je test gebruikt

Maar je hebt al natuurlijke haaruitval, dus gewoon die kop kaal scheren.
Wees blij, als je kaler wordt zal bij jou niemand de schuld geven aan de test omdat je van jezelf ook al kaler wordt. Ik heb hetzelf nu ook al een beetje, maar heb daar geen problemen mee.

Is niet echt een antwoord waar ik wat aan heb!!!!

Lijkt me een goede beginnerskuur,
eenvoudig en toch effectief.

RichardV...de mensen die haar verliezen met steroiden zijn vaak toch al de mensen die hier gentische aanleg voor hebben verlies je haar met bijv test dan zal het vroeg of laat zowieso gebeurd zijn het versnelt het proces wel.

4cc

jeradu zei:

week 9t/m 11 Hcg

Om te beginnen zou ik de eq al 10 weken doen. Kickt zoiezo laat in. Die d-bol is waardeloos aan 20 mg, als je me niet gelooft best. Dan kan je het zelf ondervinden. Ik weet uit ervaring dat het te weinig is.

Dan nog liever 1-10 eq 300mg/w 1-4 d-bol 30mg/d zou zelfs 5 weken kunnen...

En als je iets wil dat echt wat opleverd dan stack je er test enth of cyp bij 1-10 500mg en dan zou ik ook proviron 5-10 doen. Ik heb deze kuurtjes al zo vaak gezien en nadien zegt men altijd "had ik dit maar beter en anders gedaan" enz.. En telkens gaat men toch in de fout :D

Maar ik denk dat je het gewoon moet proberen en zelf ondervinden wat voor jouw goed werkt. Al doende leert men ;)

jeradu zei:
Ik weet het, zou er het liefst wat test naast zetten, maar heb al last van haaruitval en ben bang dat het dan wel heel erg hard zou gaan, dat is dus de reden dat ik voor deze 2 heb gekozen, weet ook eigenlijk niet of d-bol een goede keuze is, gaat er heel wat vocht van vasthouden en heb ook weinig zin in een varkenskop.
Als je nu al bang bent van deze neveneffecten dan moet je je toch gaan afvragen of je wel zou kuren hoor. Die nevenefecten horen er nu eenmaal bij namelijk.

Als je echt veel last hebt van haaruitval dan zullen weinig aas echt veilig zijn. ieg geen sterke androgenen dan.

Iedereen zei ook dat 200/300mg deca in de week geen nut, ben er aardig hard op gegaan.

4CC zei:
RichardV...de mensen die haar verliezen met steroiden zijn vaak toch al de mensen die hier gentische aanleg voor hebben verlies je haar met bijv test dan zal het vroeg of laat zowieso gebeurd zijn het versnelt het proces wel.

4cc

klopt zeker wat richard zegt!!
Ik heb aanleg om kaal te worden en ben dus ook zo goed als kaal geworden!!
mijn trainingmaatje een liefhebber van sterk androgene middelen heeft nog een mega bos haar op z,n kop!!
dus kijk in je familie of er kaalhoofdigheid voorkomt dan zou je het tzt kunnen verwachten, maar die boldenone kuur ziet er goed uit hoor.

waarom langer kuren? Je kan toch gewoon "frontloaden", of heb je dat 50mg/ml spul? (frontloaden: de eerste injectie meer milligrammen om sneller op gang te komen, in jouw geval van 400mg per week dus de eerste shot met 600-800 mg, daarna gewoon 400 per week.)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven