AndroidHealthClinic

kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

karlijn

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
64
Waardering
0
He jongens,

IK ben een man van 42 jaar met een gewicht van 97 kg met een percentage van
16 17. arm omtrek 46 cm. training jaren 7.

Nou wil ik weer een kuurtje beginnen, ik heb een 1 jaar geleden een dianabol kuur gebruikt daar heb ik slechte ervaringen mee alleen maar vocht en gyno van overgehouden. Maar het is een klein bultje dus je ziet het niet gelukkig.

Ik wil winstrol gaan gebruiken en ik weet ook dat het niet echt goed is om only te gebruiken maar winstrol aromatiseert niet vandaar de deze keus. En als ik er test bij doe dan ben ik weer bang dat gyno weer opkomt.

Wat is de beste keus. gr rob
 
Laatst bewerkt:
Wat is je lengte?

Mijn advies, neem een fastoenlijke kuur:

week 1 t/m 10, test e 500mg per week.

Bang voor vocht en gyno? neem nolvadex tijdens de kuur!
En vergeet niet te nakuren!
 
Wat is trouwens je doel van je kuur? Winstrol is geen massamaker namelijk..
 
Ik ben 184 cm, doel van kuur is wat massa erbij, en wat droog uit de kuur komen
 
Oke dat wordt dus een massakuur en je moet dus proberen je voeding dermate af te stemmen dat je clean bulkt (niet stijgt in vet %). Gainen en vetverliezen gaat niet samen.

Je hebt het tot nu toe alleen over winny en dianabol gehad, is dit omdat je geen zin hebt om te injecteren?


Winstrol lijkt me geen goede optie, het is geen massa middel, misschien dat je er vier kilo spier mee gaint.

Ik zou toch voor de tien weken test e 500mg te gaan, lekker simpel en effectief. en nolvadex tijdens de kuur laten lopen.
 
injecteren bro.Test is en blijft een goede basis,zeker op onze leeftijd.Probeer test propionaat.Bij fatgain,kan je per direct stoppen.Winstrol only is wel lekker,maar zal niet veel toevoegen,zie dat als kleine beurt
 
idd trekt wat vocht uit je lichaam dat er na de tijd zo weer bij is
 
ok, bedankt jongens dan ga ik voor de test op 500mg in de week, en nolva mee laten lopen met de kuur 20mg per dag denk ik zo. Voor de gyno
 
nee gozer,alleen in de nakuur

1-12 500 testenanthaat
15-19 20mg nolvadex

week 5-15 500iu pregnyl pw

nolva alleen bij de hand houden als je echt gyno hebt/krijgt
 
preventief, dus idd gehele kuur mee laten lopen.
 
Ik vind nolvadex tijdens de kuur op 10mg per dag geen probleem..

Nakuur zou ik vier weken op 30mg nolvadex doen.
 
alles boven de 20mg is overkill
 
ok, ik wilde de nolvadex mee laten lopen met de kuur, en ja 20mg is te veel dan ga ik naar 10mg per dag en de nakuur nartuurlijk die hier beschreven is.

Voor zo een licht kuurtje moet je dan pregnyl nemen?

En zoals ik beschreven heb hier boven wil ik nolvadex mee laten lopen omdat ik gevoelig ben voor gyno. bedankt jongens
 
pregnyl is iig herstel bevorderend, dus zou het persoonlijk er wel bij nemen.
 
Back
Naar boven