Fitness Seller

kuur

Bezoekers in dit topic

eod 1ml (76mg)
 
para is 76mg, ace is 75mg
para is trouwens ook dikke poep!
 
uuh mijne is 76
 
Bedoel als ik van plan was voor tren enanthaat 200mg pw te gebruiken en dan toch zou kiezen voor de ace zet ik dan elke dag ong. 30 mg per dag om dan ook zo aan 200 MG te komen.


te weinig.
 
krieltje: welke merk is dat? zou je me dat willen PM'en svp ? tnx!
 
ze liggen op mijn werk,morgen vertrek ik naar China,maar je houd hem te goed
 
Tren Ace nog geen ervaring,kan best beter zijn als de E versie.Maar heb toch ook mooi resultaat gehaald met de combi Test E/Tren E/winny/T3.En voor mensen die niet meer willen injecteren als max 2x/week is dit de enige optie.
Dosering Tren wel op 500mg gehouden,minder is zinloos denk ik.Test zat ook op 500.Winny op 40 mg/dag en T3 25mcg/dag.

Jeof
 
Tren Ace nog geen ervaring,kan best beter zijn als de E versie.Maar heb toch ook mooi resultaat gehaald met de combi Test E/Tren E/winny/T3.En voor mensen die niet meer willen injecteren als max 2x/week is dit de enige optie.
Dosering Tren wel op 500mg gehouden,minder is zinloos denk ik.Test zat ook op 500.Winny op 40 mg/dag en T3 25mcg/dag.

Jeof

Netjes Jeof!

Wat waren je resultaten ongeveer..?
 
Ik geloof een 4-5 kilo erbij dat et was en enkele procenten gezakt in bf.Is weeral 2 jaar geleden.Heb er ook aan gedacht om de ace te proberen maar zie tegen het prikken op en met bv slechts 2x/week ace te prikken is zinloos imo.

Jeof
 
niemand nuttige info over de vraag van wanneer injecteren?
om de drie dagen sustanon 1ml +1ml trenbolone
en de winnytabs alle 5 in 1keer binnen of verdelen over de dag
 
Susta kan je 3 x per week spuiten, of om de 5 dagen 500 mg.
Tren 1x per week, of 2x
Over de winny zou ik deze 2x per dag nemen..
2 tabs 's morgens 3 tabs voor 't trainen, maar tja hierover zijn de meningen verschillend.

Succes met je kuur, en hou een log bij.
 
dank u voor alle reacties.
wordt dus weken van 6dagen en om de drie dagen spuit in min reet met 1ml sustanon en 1ml trenbolone.
zal dan wel overal een week bij tellen pmdat ik weken van 6maak
 
Minimumdosis is volgens mij toch wel 75mg EOD hoor !!!
 
begrijp uw reactie niet zo goed hoor????????
het is wel trenbolone E en is dan 2*200mg per week(400mg/w)
en is zeker meer dan genoeg voor een 1ste keer tren.
 
niemand niets meer op aan te merken?
zal dus doen zoals gepland.
wel nog eens uitkijken wat ik juist ga doen met de arimedex
 
Back
Naar boven