MuscleMeat

kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DJPROZAC

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
Stel je hebt de volgende middelen in huis:

48 amp. Test (12 gr.)
20 ml Tren
20 ml Stano
paar doosjes Oxy's
en genoeg clomid

welke ku(u)r(en) zou je met bovenstaande middelen kunnen maken ??


later
 
veel :p

kom zelf eens met een voorbeeld.. dan kuren wij wel :P
 
Ik snap deze vragen nooit zo goed.

Ik ga eerst een kuur bedenken en dan ga ik pas iets bestellen. Ik hoor zo vaak hier op het board van ik heb dit en dat in huis en wat kan ik voor dan voor kuur maken. Ik vind AS zo schadelijk dat ik gewoon een goede kuur wil samenstellen voordat ik iets ga bestellen en niet zomaar iets heb en wel kijk wat het resultaat zal worden.

greetz
 
btw ik heb niks besteld, dit heb ik overgehouden van vorige kuren.en natuurlijk weet ik zelf ook wel wat voor kuren je kunt samenstellen met deze middelen ik was alleen benieuwd naar opties die ik zelf over het hoofd gezien heb.

later
 
Bijvoorbeeld:

de Testalone kuur zoals op "bodypage"

of iets uitgebreider:

week 1: 3000mg test- 100mg clomid EOD-50mg oxy ED en 1ml stano EOD

week2 t/m 5: 1000mg test- 50mg clomid EOD- 1ml stano EOD en 50mg oxy ED

week 6t/m 10: 750 mg test- 0,5ml tren ED- 50mg clomid EOD

week 11-14: 50mg clomid ED
 
ik zou niet gaan frontloaden met 3000 mg en dan zakken naar 1000 mg, dan krijg je echt een vrije val. Dit merk je soms al na een frontload van 2000 mg en dan zakken naar 1000.

Ik zou de clomid nooit tijdens de kuur gebruiken maar pas na de kuur of nog liever nolva na de kuur.
 
ik kan me op zich wel vinden in de kuur.. maar zou hem wel aanpassen als hij voor mezelf was..
de clomid tijdens de kuur is op zich wel leuk..

zoals ik al vaker heb gezegt ik ben voorstander van meerder middelen ipv hoge doseringen.. maar uitgaande van dit schema zou ik het zo doen..

week 1-10 testo 1000mg
week 1-5 clomid 50mg EOD
week 1-5 oxy 50mg ED
week 1-5 tren 0,5ml ED
week 6-12 stano 50mg ED
week 10-12 HCG 5000ui p/w
week 13-15 clomid

niet echt een schema dat ik zou maken.. maar dit lijkt op de jouwe..
testo op 1000 houden als je bijv tesh enth neemt bouwd dat dus vanzelf op door de halfwaarde..
de clomid op 50mg EOD houden omdat de test nu toch niet zo hoog gaat..
De oxy op het begin om gelijk resultaat te boeken.
de tren voor het extra resultaat.
dan de clomid stoppen en beginnen met de stano en die laten overlappen met de test zodat je na de stano gelijk kan beginnen met clomid zonder een gat er tussen te hebben..
en dan tuurlijk tijdens die overlapping de HCG om je ballen te laten herstellen..
maar het is maar een idee..
 
het begint al ergens op te lijken:D

echter werkt oxy progestageen, dit effect is te verkleinen door gelijktijdig stano te nemen wat anti-progestageen werkt.

vandaar in schema van "hulk" de tren en stano omdraaien.

clomid tijdens en na kuur ivm oestogene problemen en om HHTA-crash na de kuur te minimaliseren, tevens beperkt het vochtretentie.

later
 
clomid werkt ook anti oestrogeen.. daarom zei ik dat je de eerste weken moest doen met de fina...
testo kan ook omzetten en daarom afsluiten met alleen testo en stano, waarbij de stano dus omzetting voorkomt..
de stano alleen zou niet voldoende wezen bij een kuur van test, oxy en fina om omzetting te voorkomen.
maar oestrogenen werken ook anabool, alleen veel minder dan testo varianten. daarom ben ik wel in om clomid tijdens een kuur te nemen.
 
Back
Naar boven