MuscleMeat

kuur

Bezoekers in dit topic

abdel

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 jul 2005
Berichten
14
Waardering
0
afgesloten
 
Laatst bewerkt:
17 en dan willen kuren?? Is dat niet een beetje erg vroeg??
En Anadrol is geen kattepis, btw.
 
Tjongejonge, daar heb je er weer een. Net aangemeld, willen kuren en er nog niks over gelezen te hebben. Je bent 17 man doe eens normaal!
 
Hoi Abdel .

Als je de boardregels had gelezen had je geweten dat je eigenlijk onder de 21 beter niet kan gaan kuren en al helemaal niet als je pas 17 bent.

Denk onder andere aan je groeischrijven die dicht gaan etc... etc....

Je kan beter nog lekker een paar jaaartjes lekker natural gaan trainen en eerst eens goe dop je voeding gaan letten want ook dan zal je mischien nog heel wat kilos spiermassa kunnen winnen.

Post bv eens je eetschema en mischien kunnen hierin wat veranderingen in worden aangebracht en kan je zo nog natural eens even lekker doorknallen.
Dus blijf lekker van de A.S af en ga nog even natural door.

Groeten M.
 
Ik verwacht dat dit topic zo zal sluiten...

Je moet gewoon lekker bij je crea-tje blijven, netjes aan je voedingschematje houden, rusten en keihard trainen. Maar vooral nog een paar jaartjes van de hormoontjes afblijven en dat komt het wel goed.
 
Ach wat zeuren we nou hij is immers al bijna een maand 17 jaar oud he... :rolleyes:
 
abdel zei:
hey ik ben miss 17 jaar en ik weet genoeg over theorie maar heb de praktijk nog niet gehad en wil dat eens testen ,ik wil ook beetje spiermassa opbouwen
maar ik ga geen zware kuur doen want dat ga ik pas op mijn 25 doen maar wil nu gewoon een hele lichte kuur doen
Als jij genoeg van de theorie wist je wat de gevolgen zijn als je voor je 21ste kuurt. Je hormoonhuishouding is bijvoorbeeld nog erg gevoelig...

En daarnaast met alleen theorie informatie kan je heel goed een kuur opstellen...
 
en je wil als eerste lichte kuurtje aan de oxy's?? wie heeft je dat aangeraden?

of is dat de theoretische kennis die je hebt?
 
bartp zei:
Als jij genoeg van de theorie wist je wat de gevolgen zijn als je voor je 21ste kuurt. Je hormoonhuishouding is bijvoorbeeld nog erg gevoelig...

En daarnaast met alleen theorie informatie kan je heel goed een kuur opstellen...


hey voortaan ff wachten tot ik heb gepost he'!! ;) :D
 
abdel zei:
beste mensen
ik ben 17 jaar en train al van mijn 15de en wil nu met een kuur beginnen
ik was aan het denken in de richting van winstrol of anadrol of dianobol
ik ben van plan een kleine dosis te nemen en één van de bovenstaande producten te nemen .
dus mijn vragen zijn welke van de drie zou ik moeten nemen
hoe zou ik deze cycle ineensteken,bv de dosis ?
en met welk zou ik moeten nakuren ?

???

abdel zei:
hey ik ben miss 17 jaar en ik weet genoeg over theorie maar heb de praktijk nog niet gehad en wil dat eens testen ,ik wil ook beetje spiermassa opbouwen
maar ik ga geen zware kuur doen want dat ga ik pas op mijn 25 doen maar wil nu gewoon een hele lichte kuur doen

Je weet inderdaad genoeg over theorie :rolleyes:
 
younggod zei:
hey voortaan ff wachten tot ik heb gepost he'!! ;) :D
Nee, ik blijf liever net zo eigenswijs als onze abdel... ;)
 
bartp zei:
Als jij genoeg van de theorie wist je wat de gevolgen zijn als je voor je 21ste kuurt. Je hormoonhuishouding is bijvoorbeeld nog erg gevoelig...

En daarnaast met alleen theorie informatie kan je heel goed een kuur opstellen...

gevolgen
bitchtits
testikels die krimpen
de lever die word beschadigt door de 17 alkyde
de testosteron die omlaag wordt gebracht
groeischijven die nog niet dicht gegroeid zijn
enz.....
en van alle kuren die ik heb gezien zijn het zware voor mensen van 21 of ouder
 
Mod's waarom pl*uren jullie zo'n topic niet gewoon dicht, dr vanuit gaand dat dit serieus is??
 
Mag je voor dit soort topics ook rapporteren?
 
abdel zei:
gevolgen
bitchtits
testikels die krimpen
de lever die word beschadigt door de 17 alkyde
de testosteron die omlaag wordt gebracht
groeischijven die nog niet dicht gegroeid zijn
enz.....
en van alle kuren die ik heb gezien zijn het zware voor mensen van 21 of ouder
:headbang:
 
Back
Naar boven