AndroidHealthClinic

kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big'r zei:
Excuse me mede BBers.

Heb tot nu toe nooit naar Karma gekeken. Boeide me niet. Maar vanaf nu zal ik er ook mee gaan werken.

Er waren veel leden die het wel verdienden maar niet kregen. Gaat goedkomen!

Heb er inderdaad weinig van gemerkt :rolleyes: :D
 
kevinlorenzin zei:
je kan nog zo veel leren qua training en voeding je zit nog in de groei en je ballen moeten nog leren om een gezonde test productie van nature te krijgen, dus ga dat niet verpesten door naar de aas te grijpen!!! leren mag altijd maar we hopen dat je voorstandig bent!!!

ik zal van de aas afblijven ,maar zou iemandt mij tips kunnen geven om zo snel mogelijk die vetlagen af te breken
 
abdel zei:
eigelijk het probleem is ik was vroeger mollig maar van mijn 15de ben ik beginnen trainen heb spiermassa en kracht maar moet nu die vetlagen afbreken,en waar ik train heeft de eigenaar gezegd van dat ik eerst snel heel wat spiermassa moet bouwen
want dan gaat mijn vetverbranding naar boven
Het is waar dat als je meer spiermassa hebt dat je meer verbrand, maar om nou met hormoontjes in de weer te gaan. :eek: Maar iedereen heeft zo zijn redenen waarom hij bezig is met de sport... Je zult veel gedult moeten hebben, maar zoals ik eerder zei goed op je voeding letten, genoeg rust en keiharde trainingen zorgen er voor dat je er komt. Je moet alleen gedult hebben... ;)
 
bartp zei:
Het is waar dat als je meer spiermassa hebt dat je meer verbrand, maar om nou met hormoontjes in de weer te gaan. :eek: Maar iedereen heeft zo zijn redenen waarom hij bezig is met de sport... Je zult veel gedult moeten hebben, maar zoals ik eerder zei goed op je voeding letten, genoeg rust en keiharde trainingen zorgen er voor dat je er komt. Je moet alleen gedult hebben... ;)

ze hebben me ook dnp aangeraden in het fitnesscentrum
 
ik zeg al je moet in de voedings sectie wezen voorje voedings schema daar kunnen we kijken als hij goe din elkaar zit zo ja dan ga je je training veranderen b.v. meer cardio meschien een je te veel?? who knows dus.. post je schema dan kunnen we meer zeggen + je lengte gewicht
 
abdel zei:
ze hebben me ook dnp aangeraden in het fitnesscentrum
WOOTTT!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

Ik zou echt niks meer van ze aannemen.... Dat is echt troep...

Ik zou lekker hier je informatie vandaan halen.
 
abdel zei:
ze hebben me ook dnp aangeraden in het fitnesscentrum
wow what the **** man!!!!!!!!!! dat word je dood nog!! zeer gevaarlijk spul bro :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
kevinlorenzin zei:
wow what the **** man!!!!!!!!!! dat word je dood nog!! zeer gevaarlijk spul bro :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

??? ???
amai dan zal ik beter niet meer luisteren
 
ze hadden gezegd van als ik die dnp zou gebruiken met cardio enzo dat ik 8 kilo in een maand zou kwijtgraken ,want het zou de vetverbranding met 50% verhogen
,ma als dit gevaarlijk is dan doe ik het ook niet
 
Wat een dwazen
 
what the **** dnp aanraden aan een 17jarige!!!!! je kan natuurlijk ook cardio doen en voeding aanpassen denk dat je daar nog goede resultaten mee kunt bereiken.
 
abdel zei:
ik zal van de aas afblijven ,maar zou iemandt mij tips kunnen geven om zo snel mogelijk die vetlagen af te breken

Respect voor je dat je ondanks deze zware kritiek, toch normaal blijft doen, en er in ieder geval voor open staat om ook naar andere mogelijkheden voor spieropbouw te kijken. :D


Infinity zei:
Heb er inderdaad weinig van gemerkt :rolleyes: :D

Jij verdient wat anders karmaslet :whip: :D
 
hier kun je nog veel leren jongen blijf voor een paar jaar van alle middeltjes af je kan nog heel veel berijken, studeer eerst een paar jaar de middelen jongen voor dat je je iets laat aansmeren!!! dit wil je echt niet
 
Big'r zei:
Respect voor je dat je ondanks deze zware kritiek, toch normaal blijft doen, en er in ieder geval voor open staat om ook naar andere mogelijkheden voor spieropbouw te kijken. :D




Jij verdient wat anders karmaslet :whip: :D


Spank my hairy ass bitch :D
 
hey abdel, waar train jij bro?
zulke dingen heb ik nog nooit gehoord en ik ken onderhand toch wel wat hardcore gyms in belgië hoor :s
 
toch leuk om te zien dat er zoveel bbers zijn zonder sociaal leven ;)

zaterdag avond en iedereen kijkt geduldig naar 1 topic! :) ;)
 
enrico zei:
hey abdel, waar train jij bro?
zulke dingen heb ik nog nooit gehoord en ik ken onderhand toch wel wat hardcore gyms in belgië hoor :s

het is geen hardcore gym
het is eigenlijk een krot met gewichten en machinen en de eigenaar is een pakistaan die een dokter is
en der komen mensen met allle nationaliteiten
der zijn mensen met resultaat en mensen zonder resultaat die mij tips geven maar ik ben het stillkes aan beu aan het worden ik zijn van plan ergens anders te gaan trainen
 
younggod zei:
toch leuk om te zien dat er zoveel bbers zijn zonder sociaal leven ;)

zaterdag avond en iedereen kijkt geduldig naar 1 topic! :) ;)
:D, heb jij wel een sociaal leven dan? ??? :D
 
Back
Naar boven