Fitness Seller

kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

abdel zei:
het is geen hardcore gym
het is eigenlijk een krot met gewichten en machinen en de eigenaar is een pakistaan die een dokter is
en der komen mensen met allle nationaliteiten
der zijn mensen met resultaat en mensen zonder resultaat die mij tips geven maar ik ben het stillkes aan beu aan het worden ik zijn van plan ergens anders te gaan trainen
wijze beslissing ;)
 
abdel zei:
ze hadden gezegd van als ik die dnp zou gebruiken met cardio enzo dat ik 8 kilo in een maand zou kwijtgraken ,want het zou de vetverbranding met 50% verhogen
,ma als dit gevaarlijk is dan doe ik het ook niet

0,5-1 kg vet/week kwijtraken is goed mogelijk. Dit is de gezonde manier en zorgt ervoor dat je maar weinig spiermassa kwijtraakt.
(In de eerst weken raak je veel vocht kwijt zodat het lijkt of je spieren helemaal verdwijnen, maar dit komt weer terug zodra je stopt met afvallen)

In de VOEDING sectie staan veel cutting/cut kuurtjes (= afvallen). Lees hier maar eens wat voorbeelden van.
Vet verliezen is een kwestie van meer energie verbranden dan je binnen krijgt. Dit doe je door minder te eten en/of cardio te gaan doen.

Wanneer je meer eet dan je verbrandt, zul je zelfs met anabole steroiden niet afvallen.
 
idd viel me ookal op dat ik niet de enigste was die zaterdag avond achter de pc zit met me rijst en tonijn.....
 
punani zei:
idd viel me ookal op dat ik niet de enigste was die zaterdag avond achter de pc zit met me rijst en tonijn.....

Zeg maar eerlijk dat je aan het bier zit hoor:D
 
nee eigelijk aan een breezertje....
 
Ik heb trek in een broodje shoarma! :D
 
Wat een kauwgomballen bende hier
 
Back
Naar boven