AndroidHealthClinic

Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Noob lifter

Cool Novice
Lid geworden
11 aug 2021
Berichten
71
Waardering
24
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Ik ben wat aan het kijken voor men tweede kuur voor te bereiden en ik dacht aan tren. Is dat een goed idee voor een tweede kuur en met wat zou ik het moeten stacken. Ik heb namelijk veel dingen gzn die je er bij kan stacken en ik weet niet goed wat ik best zou doen.
 
Eerste kuur stelde teleur dus dan maar aan de tren? Heb je je ingelezen of maar wat van horen zeggen?

 
Is trenbolone dan zo veel slechter dan andere anabolen?
 
Zou bijvoorveeld test e + dianabol een beter idee zijn?
En tijdens men eerste kuur zette ik test e op 500mg, moet ik voor men tweede kuur dan bijvoorbeeld 750mg zetten of weer 500mg
 
Zou bijvoorveeld test e + dianabol een beter idee zijn?
En tijdens men eerste kuur zette ik test e op 500mg, moet ik voor men tweede kuur dan bijvoorbeeld 750mg zetten of weer 500mg
Op test-e had je al veel betere resultaten kunnen behalen, 500mg is trouwens meer als voldoende gezien jouw stats zelfs op de helft imo. Je kan makkelijk nog bouwen tot 80kg+ zonder enige toevoeging. Ofwel is/was je gear fake maar betwijfel of het daaraan ligt.

Trouwens een bullshit verhaal om elke keer te verhogen. Als je die logica volgt kan je binnen 10 jaar een hele vial test-e per week zetten.
 
Simpel: Kijk of je tevreden bent met de resultaten van je huidige kuur.

Kloppen alle andere variabelen (training, rust, voeding) en vallen gains tegen: Je kunt eventueel iets verhogen.

Tevreden met resultaten van eerste kuur: Herhaal ‘m lekker. Gebruik gewoon zo min mogelijk shit
 
Simpel: Kijk of je tevreden bent met de resultaten van je huidige kuur.

Kloppen alle andere variabelen (training, rust, voeding) en vallen gains tegen: Je kunt eventueel iets verhogen.

Tevreden met resultaten van eerste kuur: Herhaal ‘m lekker. Gebruik gewoon zo min mogelijk shit
Ik dacht om er wat dianabol bij te doen als kickstart, dit zou ik doen in tabletten. Ik lees vaak verschillende dingen: sommigen zeggen dat het goed wekt en een goed resultaat oplevert en anderen zeggen dat je alles van de dianabol na je kuur kwijtraakt. Enige ervaringen hierover?
 
Back
Naar boven