AndroidHealthClinic

Kuur

Bezoekers in dit topic

robke

Novice
Lid geworden
4 dec 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Wat in het beste dat ik neem tijdens mijn kuur voor ostrogeen tegen te gn ik begin met test en tren.en wat als na kuur.en het gebruik voor mooi resultaat is mijn eerste keer.bedankt al
 
Wat in het beste dat ik neem tijdens mijn kuur voor ostrogeen tegen te gn ik begin met test en tren.en wat als na kuur.en het gebruik voor mooi resultaat is mijn eerste keer.bedankt al
lekker duidelijk.
 
Geen kuur.
 
En dan zijn dit nog gasten die “tips” vragen op een online forum, wat ie ermee doet laat ik in het midden.

Maar stel je voor hoeveel mensen gewoon willekeurig test/tren als eerste kuur doen zonder begeleiding, zonder een correct voedingsschema, zonder een goed sportschema, laat staan een bloedwaarde test vooraf doen.

Wens je het beste ✌️
 
En dan zijn dit nog gasten die “tips” vragen op een online forum, wat ie ermee doet laat ik in het midden.

Maar stel je voor hoeveel mensen gewoon willekeurig test/tren als eerste kuur doen zonder begeleiding, zonder een correct voedingsschema, zonder een goed sportschema, laat staan een bloedwaarde test vooraf doen.

Wens je het beste ✌️
Nie janken maar spuiten, boeiend hoe je eet of traint. Gewoon genoeg erin rammen :emo:
 
En dan zijn dit nog gasten die “tips” vragen op een online forum, wat ie ermee doet laat ik in het midden.

Maar stel je voor hoeveel mensen gewoon willekeurig test/tren als eerste kuur doen zonder begeleiding, zonder een correct voedingsschema, zonder een goed sportschema, laat staan een bloedwaarde test vooraf doen.

Wens je het beste ✌️
Evolutie theorie, meer niet
Zo zit ik in een discord met een guy die 19 is en al 3 kuurtjes heeft gedaan, hij ziet er nog natty uit want hij traint pas 6 maanden (kwam laatst ook op Kenny K.O z'n youtube), heeft nog nooit benen getraind en gaat in januari aan de tren
Kan er wel van genieten hoe mensen zichzelf de tering in werken :D
 
Anders had je wel een degelijk kuuradvies kunnen geven hé Ronnie.
98% kans dat ts nog niet hier aan toe is.
En dan nog, hoe moeilijk is het ?
Bloedwaarden onderzoekje, bestellen via internet, en dan maar spuiten in die quad, of die qont.
Het probleem is het jezelf wijsmaken dat je het nodig hebt. Dat je er ook maar iets goeds aan overhoudt.

Maar ik kom te vaak bb veteranen tegen die het tegendeel bewijzen. Pas geleden nog, 40 jaar, nierdialyse en wachten op een nieuwe nier. 2de bij de ifbb open Rotterdamse.
Camel, je mag mij dm en voor zijn naam etc.
 
Back
Naar boven