MuscleMeat

Kuur

Bezoekers in dit topic

Okee ga ik dat doen en dianabol ook niet doen ? Had ik namelijk bij me vorige kuur wel gehad. Toen nagekuurd met nova totaal geen nawerking gehad of bijwerkingen. Maar nu heb ik alleen clomid niet bekend mee is dat ook goed ? Mvg
Training schema en voeding is on point
 
Wat was je vorige kuur precies? Niet alleen compounds maar ook mg graag
 
Als ik me personal trainer mag geloven en hij is flink groot gespierd neem aan dat hij niet liegt.
Als jou trainer 1600mg aan gear “adviseert” en niet misschien aangeeft dat een bloedwaarde test vooraf wel verstandig kan zijn dan zal die jou de gear verkopen of een andere vorm van financieel gewin eruit halen.
 
Echt geweldig verantwoord klinkt het inderdaad niet echt. Ruime 1,5g aan gear knallen zonder ook maar een keertje bloedprikken of wat.

Dat je ergens zelf heel goed in bent betekent niet dat je ook goed bent in anderen hetzelfde te laten behalen. Een goede voetbalspeler hoeft geen goede trainer te zijn.
 
Als jou trainer 1600mg aan gear “adviseert” en niet misschien aangeeft dat een bloedwaarde test vooraf wel verstandig kan zijn dan zal die jou de gear verkopen of een andere vorm van financieel gewin eruit halen.
Dan zal ik em straks ff aan ze staart trekken en deze berichten laten lezen laat wel weten hoe het is verlopen
 
Als jou trainer 1600mg aan gear “adviseert” en niet misschien aangeeft dat een bloedwaarde test vooraf wel verstandig kan zijn dan zal die jou de gear verkopen of een andere vorm van financieel gewin eruit halen.
De gear heb ik btw niet van de personal trainer elders gehaald maar wel zo voor geschreven door hem .
 
In elk geval niet allemaal gebruiken omdat je het hebt liggen maar een kuur samenstellen en op basis daarvan de middelen in huis halen.

En als je je gezondheid serieus neemt zou ik wel bloedwaardetesten doen.

Jouw personal trainer wil jou gewoon volduwen met zoveel mogelijk gear zodat hij een mooie voor en na foto heeft. Is natuurlijk mooie reclame voor hem. Maar zo te horen geeft hij niks om jouw gezondheid.
Aha zou dat het zijn .klinkt logisch aangezien hij er niks op verdient en de meeste op het forum tegen zijn. Ik voer het zo aan de stok met em tijdens de trainen laat wel ff weten wat er gebeurt.
 
Ik denk dat ik alles lekker op hold zet. Vanavond ff goed gesprek voeren met de PT. Door jullie reacties ben ik heel erg gaan twijfelen op de goede manier. Hij deed er ook vrij gemakkelijk over kuren heb door jullie wel een beetje in gezien dat er meer aan de stok is hartelijk dank alvast.
 
Ben benieuwd wie je personal trainer is eigenlijk aangezien hij een goed fysiek heeft.
Geen bekent iemand ofzo gewoon een goed grote gespierde gozer met papiertjes
 
Is dit de eerste keer dat iemand na het posten van een dergelijk topic (met bijbehorende dosissen en rare coach) de adviezen opvolgt en ook daadwerkelijk wacht?

Je hebt de juiste beslissing genomen OP :thumbup:
 
Is dit de eerste keer dat iemand na het posten van een dergelijk topic (met bijbehorende dosissen en rare coach) de adviezen opvolgt en ook daadwerkelijk wacht?

Je hebt de juiste beslissing genomen OP :thumbup:
Ja dat had ik dus ook. Was een onverwachte turn of events. Meestal houden ze stug vast, zoeken alleen bevestiging, worden ze boos en trekken alsnog hun eigen plan.

Hele verademing :roflol:
 
Is dit de eerste keer dat iemand na het posten van een dergelijk topic (met bijbehorende dosissen en rare coach) de adviezen opvolgt en ook daadwerkelijk wacht?

Je hebt de juiste beslissing genomen OP :thumbup:
Heb altijd geleerd bij twijfel niet doen. en ben behoorlijk gaan twijfelen gelukkig maar. Toch blij dat ik het hier op het forum gevraagd heb.
 
Mijn vorige kuur was :

1- 5 weken dianabol 45 mg
1 - 20 weken test e 300 mg ( 1ml)
1 - 20 weken mast e 250 mg (1ml)
Dat klinkt al een stuk verstandiger.
Voor een volgende kuur zou ik kiezen voor:
450 test + 250 mast
Dbol eventueel later in de kuur nemen
 
ik zou persoonlijk boldone verkiezen boven deca die drukt heel hard op je mannelijkheid en krijg je wie weet moeite om hem rechtop te krijgen ,natuurlijk met test 500mg per week ,maar dan nog kan je last van je mannelijkheid krijgen,met boldone heb je daar geen last van,je kan dat ook veel langer zetten,omdat het wat langer duurt eer dat erin kickt .dbol als kickstart voor 3 weken zou ook wel goed zijn aangezien de test pas na zo 2 a 3 weken goed merkbaar is dan heb ik het natuurlijk over test enanthate of cypionate en niet de propionate die vrij direct werkt ,dis na 3 weken stoppen met de dbol.. maar doortrekken max 6 weken kan ook natuurlijk
 
Beter zet je bij je eerste keer nandrolone gewoon NPP zodat je snel kunt droppen of dosis aanpassen als ‘je mannelijkheid’ aangetast wordt
 
Lekker kuurtje voor de zomer.
1ml TestE en 1ml MastE E4D. en maak gewoon je flesjes op.
3ml spuiten gebruiken. bewaar de rest voor latere kuur
 
Back
Naar boven