XXL Nutrition

Kuur

Bezoekers in dit topic

Eet dan die 1000kcal overschot elke dag en kijken hoe je taille is gegroeid over een maand, ben benieuwd.
Als jij anavar had genomen was je net Ronnie Coleman met je 5k kcal, groentje
 
  • Haha
Waarderingen: ak
liever horen dan wat anderen als proefkonijn reeds hbb ervaren
Als jij als vrouw van 47 kg op 1,62 m slechts 2200 kcal eet zou ik zeker geen aas gebruiken. Als vrouw al niet en zeker niet als je zo weinig eet...
Dan eerst eens normaal gaan eten en vooral meer. Geheid als jij rond de 2500 gaat zitten dat je al wat aan zou kunnen komen. Dus 50 gram nootjes erbij eten gaat je meer helpen dan anavar nemen en je hormonen verkloten

(Sorry voor de botte reactie vast :o )
 
Ik snap dat wel dit soort vragen, jongens komen de gym in en zien ons trainen als beesten het eerste wat hun gedachten zijn pffff zo wil ik ook zijn! Reken bij mijzelf af en ja de zomer komt eraan en een logische denkwijze zo kan ik er ook bij lopen hartje zomer de blits maken met mijn spierballetjes. Echter zo werkt dat niet, ik vindt de reacties hier nog mild heb ze erger voorbij zien komen. (Misschien omdat ik er heel veel geblokkeerd heb) ik ga het ook zeggen train eerst clean en kom over paar jaar terug! En ja ik ben zelf een wandelend anabolenvat wat al 30jaar kuurt maar sta onder behandeling van internist.

Succes kerel met je informatie verzamelen
 
Ik snap dat wel dit soort vragen, jongens komen de gym in en zien ons trainen als beesten het eerste wat hun gedachten zijn pffff zo wil ik ook zijn! Reken bij mijzelf af en ja de zomer komt eraan en een logische denkwijze zo kan ik er ook bij lopen hartje zomer de blits maken met mijn spierballetjes. Echter zo werkt dat niet, ik vindt de reacties hier nog mild heb ze erger voorbij zien komen. (Misschien omdat ik er heel veel geblokkeerd heb) ik ga het ook zeggen train eerst clean en kom over paar jaar terug! En ja ik ben zelf een wandelend anabolenvat wat al 30jaar kuurt maar sta onder behandeling van internist.

Succes kerel met je informatie verzamelen
Je ziet sowieso weinig jongeren echt hard trainen. Zijn misschien druk met reps in reserve ofzo :D
 
Je ziet sowieso weinig jongeren echt hard trainen. Zijn misschien druk met reps in reserve ofzo :D
Dat zie ik weer niet omdat ik zelf druk ben met mijn eigen! 😉
 
Back
Naar boven