Fitness Seller

kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

karlijn

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
64
Waardering
0
He jongens, me naam is raar maar kan zelf niet inloggen vandaar deze naam van mij vrouw.

Had een vraag over een kuur, wil deca en test gaan gebruiken, maar hoor verschillende verhalen over de deca dat je er niet goed van hersteld na je kuur, ook al kuur je na met nolva en of glomid.

Nou was mij vraag wat kan ik dan beter gebruiken bij de test.

Mij stats, 41 jaar 97kg 15 procent vet.

Mijn kuur verleden 1 keer d-bol voor de rest niets.
 
Wil je een oral erbij of alleen spuiten?
 
Maakt mij niet zo veel uit, als ik de deca maar kan vervangen, hoor er toch veel verschillende meningen over
 
gewoon lekker deca erin houden perfecte roid zeker voor beginners ook goed voor je gewrichten en als je er test bij zit is er niks mis met deca
 
ok, zal ik dan de deca 8 weken nemen en de test op 10 weken houde?
 
Ik zou de deca laten voor wat het is, zeker gezien je leeftijd. Neem boldenone. Dat is een goed alternatief.
 
Ik zou de deca laten voor wat het is, zeker gezien je leeftijd. Neem boldenone. Dat is een goed alternatief.

goeie tip idd
 
als je voor boldenone ga dan niet onder de 600mg zitten.
En van boldenone is het ook bekend dat je het wat langer moet gebruiken.
 
als je voor boldenone ga dan niet onder de 600mg zitten.
En van boldenone is het ook bekend dat je het wat langer moet gebruiken.

Amen
ik zou 250 test - 750 Bold doen, en denk dat je sneller zult herstellen dan met Deca, ,minder vocht vasthoud, en je coïtusleven er niet slechter van zal worden ;)
 
He jongens, me naam is raar maar kan zelf niet inloggen vandaar deze naam van mij vrouw.

Had een vraag over een kuur, wil deca en test gaan gebruiken, maar hoor verschillende verhalen over de deca dat je er niet goed van hersteld na je kuur, ook al kuur je na met nolvadex en of glomid.

Nou was mij vraag wat kan ik dan beter gebruiken bij de test.

Mij stats, 41 jaar 97kg 15 procent vet.

Mijn kuur verleden 1 keer dianabol voor de rest niets.

test op 500mg en de eq op 600mg?
 
test op 500mg en de eq op 600mg?


EQ op 750; is ook makkelijker te doseren omdat eq 250 mg/1 ml is

Bij mij zat er verschil op 500 of 750. Meer is niet altijd beter, maar bij Bold wel
 
EQ op 750; is ook makkelijker te doseren omdat eq 250 mg/1 ml is

Bij mij zat er verschil op 500 of 750. Meer is niet altijd beter, maar bij Bold wel

Oja, klopt.
test wel op 500mg vind ik.....soms is meer beter!:D
 
Weer in een live bui zie ik.

Wacht maar, Dani zal dit topic ook snel sluiten als je zo doorgaat.
 
gewoon lekker deca erin houden perfecte roid zeker voor beginners ook goed voor je gewrichten en als je er test bij zit is er niks mis met deca

Ook met Test. vind ik Deca geen goede keuze. Te lange onderdrukking.

Zoals eerder al gepost is Test./Bold. een betere cycle.
 
persoonlijk zou ik gaan voor test met eventueel dbol of winny op einde en heel het eq/deca verhaal vergeten....deca onderdrukt idaad vrij zwaar...en eq, tsja eq...veel honger veel aders...maar de spiermassa heb ik nooit echt direct mogen waarnemen..voor 2de kuur wil je toch graag snel en goed resultaat zien..dbol + test goeie massa kuur/ winny + test massa en eventueel nog wat harder eruitkomen...
imo
 
Back
Naar boven