MuscleMeat

Kuuradvies 4e kuur gevraagd! Nieuw op topic met posten.

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
15 mei 2017
Berichten
9
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Advies volgende kuur gevraagd, ik zie door de bomen het bos niet meer!

Dag medestrijders, na enige twijfel toch maar mijn 1e post geplaatst. Hoop dat ie hier goed staat, anders mijn excuses. Bij voorbaat wil ik aangeven dat ik ga kuren ongeacht meningen, ik respecteer een ieders mening en ervaring. Ook ben ik van plan een kuurlog bij te gaan houden met ervaringen. Maar lets get to business...

Mijn doel:

uiteraard massa en daarbij ook droger worden. Goal is uitkomen op zo’n 7 a 8% BF.

Subdoel: na een stop van 6 maanden mijn verloren gains goedmaken en aangekomen vet weer kwijtraken. Ik wil terug naar mijn summershape van vorig jaar en van daaruit deze winter een clean bulk doen. Bij deze shape voelde ik me toen ongelooflijk goed en gemotiveerd!


Ben sinds 7 weken weer met voeding en training bezig, merk al wel progressie qua verloren vet/kg en het trainen is steeds iets beter vol te houden.


Onderstaand mijn huidige stats en voedingsschema’s die ik vorig jaar gevolgd heb. Dit was de eerste keer dat ik streng met voeding bezig ben geweest, al met al 8 a 9 maanden aan de schema’s gehouden.


Ik zoek een vervolgkuur (het liefst 1 die zo min mogelijk gyno oplevert) op:

Week 1-10: 500 Test E

Week 1-10: 250 Deca

Week 1-10: 20g Dianabol p/dag

Week 12-17: Clomid nakuur

Tijdens de kuur exemestane (aromasin) tegen gyno gebruikt. Hielp redelijk maar nog niet geweldig. Dosering was eerst 20mg en later zo’n 40mg p/d omdat ik gyno gevoelig ben. Van week 8-10 niet meer genomen omdat het op was en bijbestellen helaas wat te lang ging duren. Met gevolg dat de knobbels achter mijn tepels groter, dieper en pijnlijker werden. Dit heb ik vaker met kuren, na de kuur trekt dit altijd weer weg en tijdens de kuur zijn ze als ik niet uit kijk na 6 weken terug.
Waarom was het op? Dit kwam niet door slechte voorbereiding maar omdat ik merkte dat ik een hogere dosering nodig bleek te hebben dan eerst gedacht.


Ik wil iets aan de hierboven beschreven kuur toevoegen of vervangen waarmee ik wat vet ga verbranden, losstaand van de voeding die uiteraard belangrijk is en op orde gemaakt moet worden voor wanneer ik begin. Daar ben ik me van bewust, maar ik wil net dat stapje meer om droger te worden. Vorig jaar niet verder dan ongeveer 7/8% gekomen met voeding en deze kuur. Wat ik dus eigenlijk zoek is een kuur met een vetverbrandend component.


Tips tegen gyno meer dan welkom!



Stats:

1. 20 jaar, 1.79M, 82 kg, BF 13%. (was vorig jaar na cut en kuur 83kg met 7 a 8% BF)

2. 4 jaar serieus trainen, laatste jaar serieus voeding waarvan een erg serieuze 1e cut van 12% naar 8%.

3. Natural aangekomen van 65 kg naar 74 kg gok ik. Daarna van 74 kg naar 85 kg stabiel in bulk met AAS, van 86 kg naar 83 kg met voeding en AAS (BF van 12% naar 7% a 8%)

4. Onderhoudsniveau vorig jaar (rijst ongekookt afgewogen, kip gebraden afgewogen):

- Maaltijd 1: 75 gr Brinta, 40 eiwitpoeder

- Maaltijd 2: 100 gram tonijn (waterbasis) + 1 banaan.

- Maaltijd 3: 5 bruine boterhammen met 150 gram kipfilet

- Maaltijd 4: 150 gram kipfilet + 1 appel

- Maaltijd 5 Pre WO: 100 gram rijst, 200 gram groente, 200 gram kipfilet

- Maaltijd 6 Post WO: 40 gram eiwitshake, 1 appel

- Maaltijd 7: 30 gram walnoten en 500 gram magere kwark

- Training: 5 keer per week kracht, 3 keer 30min stevig wandelen.


Daarna aanpassing om wat af te vallen (met resultaat):


- Maaltijd 1: 50 gr Brinta, 40 eiwitpoeder

- Maaltijd 2: 100 gram tonijn (waterbasis) + 1 banaan.

- Maaltijd 3: 3 bruine boterhammen met 150 gram kipfilet

- Maaltijd 4: 150 gram kipfilet + 1 appel

- Maaltijd 5 Pre WO: 75 gram rijst, 200 gram groente, 200 gram kipfilet.

- Maaltijd 6 Post WO: 40 gram eiwitshake, 1 appel

- Maaltijd 7: 30 gram walnoten en 500 gram magere kwark

- Training 5 a 6 keer per week kracht, 4 a 5 keer 30 min stevig wandelen

Hierna liep ik qua droog worden vast, heb de 100 gram tonijn er toen uitgegooid en ben 400 i.p.v. 500 gram magere kwark gaan eten. Weinig resultaat. Ik gok te veel koolhydraten over het algemeen (dit was dus mijn eerste cut en had geen verdere ervaring met voedingsschema’s).


Na een stop van 6 maanden nu weer back. In die tijd veel gesnackt en zo goed als niet getraind waardoor mijn hele metabolisme is veranderd. Nu ben ik weer langzaam met “goede” voeding begonnen. Mijn huidige "schema" levert me geen honger op en ben er 3 kg door verloren. Vanuit hier wil ik straks gaan opbouwen/sleutelen tijdens het kuren.

- Maaltijd 1: 65 gram Oats, 40 gram eiwitpoeder, 7 gram cacaopoeder, 240 gram unsweeted almond melk

- Maaltijd 2: als ik honger heb, maar meestal niet. 1 appel

- Maaltijd 3: 4 bruine boterhammen, 150 gram kipfilet

- Maaltijd 4: indien honger, aantal rijst wafels of 1 appel. Meestal de appel.

- Maaltijd 5 Pre WO: wat mijn lieftallige moeder kookt, met de pot mee eten dus

- Maaltijd 6 Post WO: 40 gram eiwitshake, 1 appel

- Maaltijd 7: indien honger, 500 gram magere kwark of een paar rijstwafels

- Training 5 keer per week, geen tot weinig cardio (stevig wandelen). Training ga ik opbouwen naar 5 keer. Train 1.5 uur kracht.

5. Supplementen:

- 4 omega 3’s

- 4 multivitamine’s

- 3 ZMA’s

- Eiwitpoeder

6. Kuurgeschiedenis

- 1e keer 6 weken:

Week 1-2: 2 10mg dianabol p/d

Week 3-5: 4 dianabol p/d

Week 6: 2 dianabol p/d

- 2e keer

Week 1-6: 4 tot 6 dianabol per dag (opbouwend)

- 3e keer:

Week 1-10: 250 Test E

Week 1-10: 250 Deca

Week 1-10: 20g Dianabol p/dag

Week 12-15: clomid nakuur

- 4e kuur (afgelopen zomer):

Week 1-10: 500 Test E

Week 1-10: 250 Deca

Week 1-10: 20g Dianabol p/dag

Week 12-17: clomid nakuur


7. Waarom ik nu weer wil kuren: na een trainingsstop van 6 maanden ben ik nu zo’n 6 weken weer aan het trainen. Uiteraard ontzettend gedaald in de KG’s die ik kon drukken en ook gains verloren. Ik zie de kuur als extra motivatie om weer knetterhard te gaan trainen en strenger op voeding te gaan letten, als ik er goed uit zie heb ik zeker meer plezier en motivatie in mijn trainingen. Het resultaat zien maakt voor mij net het verschil van dat extra setje of toch besluiten te trainen op slechte of drukke dagen (met alle respect: geen commentaar, ik weet dat men hierover een mening heeft). Als ik weer op mijn oude niveau ben stop ik ook niet weer met trainen, dat is iets wat ik nu wel geleerd heb van mijn 6-maanden-stop. Echt ongelooflijk zonde. Merk wel dat ik een redelijke basis heb overgehouden in mijn armen, rug en deels schouders. Mijn ervaring met kuren is dat mijn nek en schouders binnen no-time enorm in volume toenemen. Ik ben me er van bewust dat je met goede voeding en hard werk ook een eind kunt komen, maar ik prefereer de bovengemiddelde atletische fysiek en sta ik twijfel om ooit het podium op te stappen.

8. De lange termijn: een fysiek als Jeff Seid of Tavi Castro is natuurlijk voor mij de ultieme droom, en daar zijn gewoon AAS voor nodig afgezien van het strikte diëten en trainen. Maar een fysiek die ook maar enig sinds in de buurt komt is voor mij een droom. Ik wil er gewoon boven gemiddeld uit zien, en me lekker voelen tijdens het trainen. Ja ik ben zo iemand die in elke spiegel of ruit even moet flexen. Maar hee, de dag dat je begon met trainen is de dag vanaf waar je nooit meer tevreden zult zijn met hoe je er uitziet. Je wilt altijd meer. En wie weet ooit nog eens het podium op als huisje/boompje/beestje stabiel zijn.


Dat was een hele bak informatie, ik hoop dat ik genoeg materiaal gegeven heb om waardevolle input terug te krijgen. Al vast bedankt voor de reacties!
 
Ik zoek een vervolgkuur (het liefst 1 die zo min mogelijk gyno oplevert) op:
Een kuur met test, deca en dbol is juist een kuur die gyno kan veroorzaken. Je zou er een ai bij kunnen doen of bijvoorbeeld deca vervangen voor mast of primo. Je hebt dan wat minder kans op gyno en je zou wat meer vet kunnen verbranden.
 
Top, erg bedankt! Denk dat dit hem gaat worden.

Wat denken jullie van de dosering
Week1-10: 500 Test E
Week1-10: 400 Mast
Week 1-10: 20mg dbol ED
Week 12-16: Nolva

En gaat jullie voorkeur uit naar 2 keer per week zetten (maandag 250-200/donderdag 250-200) of naar om de 5 dagen en dan 250-200 of 500-400?
 
Laatst bewerkt:
Top, erg bedankt! Denk dat dit hem gaat worden.

Wat denken jullie van de dosering
Week1-10: 500 Test E
Week1-10: 400 Mast
Week 1-10: 20mg dbol ED
Week 12-16: Nolva

En gaat jullie voorkeur uit naar 2 keer per week zetten (maandag 250-200/donderdag 250-200) of naar om de 5 dagen en dan 250-200 of 500-400?
1x per week is ook gewoon goed en anders om de 5 dagen
 
Back
Naar boven