Fitness Seller

Kuuradvies baardgroei

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JimmyJezus

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2010
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hoi mede-bb'ers,

Ik heb een belabberde baardgroei en wil daar graag iets aan doen? Welke middelen zijn hier het beste voor te gebruiken? Vind hier en daar wel wat op het net, maar daar wordt het meestal als bij-effect genoemd, terwijl het voor mij echt als hoofdeffect is.

Een baard zoals bijgevoegd is mijn doel.

pavlov.jpg
 
Appelmoes op smeren ja baardgroei jesus dit is een bodybuilding forum geen kapsalon.
 
Srsly? :roflol:

OT: Test-e only werkt bij mij erg goed, haargroei neemt echt een stuk toe in mijn gezicht en op mijn buik/benen.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 11:06 ----------

Appelmoes op smeren ja baardgroei jesus dit is een bodybuilding forum geen kapsalon.

Denk dat hij hier een beter antwoord op zijn vraag zal krijgen dan in de kapsalon ;)
 
ff serieus... willen kuren voor je baardgroei???
bel gerard joling ff.. die heeft vast we; een adresje voor je..
 
Srsly? :roflol:

OT: Test-e only werkt bij mij erg goed, haargroei neemt echt een stuk toe in mijn gezicht en op mijn buik/benen.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 11:06 ----------



Denk dat hij hier een beter antwoord op zijn vraag zal krijgen dan in de kapsalon ;)

Ja effe een kuurtje doen want dan krijg je baardgroei ja dat is een goed idee.
 
Appelmoes op smeren ja baardgroei jesus dit is een bodybuilding forum geen kapsalon.

Ben jij die Jesse van der Velde die testosteron-shakes verkoopt? Zo ja, werken deze voor baardgroei? Overigens heeft verkoopt mijn kapsalon geen gear.
 
Ben blij dat je geen baard hebt man, ik moet me 2x per dag scheren.
 
not sure if srs...
 
Ik snap het probleem niet zo stelletje hypocrieten! Of je nu kuurt vanwege het feit dat je buffer wilt worden, of dat je kuurt omdat je meer haar wil. Beiden is natuurlijk voor het uiterlijk, dus wie zijn jullie om hem daarover te veroordelen?!
 
Het ergste is nog, dat hij lid is vanaf 2010, en dit zijn 1ste post is.

Wat een baas :roflol:
 
Goede troll toch?! :D
 
Ben jij die Jesse van der Velde die testosteron-shakes verkoopt? Zo ja, werken deze voor baardgroei? Overigens heeft verkoopt mijn kapsalon geen gear.

Ik raad geen kuur aan voor baardgroei zeg dan dat je een kuur wilt doen om buffer te worden en vraag je of baardgroei een bijwerking is :D
 
Het is beiden in weze voor cosmetische doeleinde, ik bodybuild ook, maar natural ben ik groot genoeg. Wat spier erbij door die kuur, die ook voor baard gaat zorgen, is in principe geen probleem. Ik lees hier al jaren en hoewel de vraag gek is, is dit de ideale plek voor advies...
 
Dat sommige hier gwn op antwoorden.. Jongens jullie worden echt keihard getrollt, dit is never srs...
 
En niemand hier kan gaan ontkennen dat een volle baard ****ing baas is! Kale kop erbij, die muslim-look ligt mij wel!
 
androgene middelen dacht ik. Maar haar op je gezicht is niet enige wat groeit, ook rughaar etc. Ga je elke dag scheren ook al zit er bijna geen haar dan groeit sneller terug,.
 
20wk-1000mg test e
20wk-1000mg mast e

Eind van de kuur heb je een beste baard denk ik. :D

j/k
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je een beetje pech hebt ga je nog een grasmaaier nodig hebben ook
 
Kijk eens, dat zijn de betere adviezen haha, rughaar heb ik liever niet. Misschien moet ik me er maar bij neerleggen en in het reine komen met mijn genen. Kan het als je ouder wordt dat het voller gaat groeien, ben nu 25.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven