MuscleMeat

kuuradvies gezocht

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuurmaster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Hi all,

Ik train inmiddels 8 jaar en heb eerder een test only kuur gehad (10 weken) maar heb door recentelijk letsel een tijd lang niet kunnen trainen en een hormonale disbalans gehad. In overleg met een endocrinoloog besloten een nieuwe kuur te starten met ook weer test only maar met HCG erbij. Ik lees overal dat HCG gelijktijdig gestart moet worden met de test E kuur maar ik heb vragen over de momenten van inname.

1. Als ik 1x per week 500mg test E neem, moet ik dan ook 1x per week 500ug HCG nemen?
2. Moet ik beiden producten op dezelfde momenten nemen of moet er enige tijd tussen de test injectie en de hcg injectie zitten?
3. Voor PCT hoor ik dat HCG vaak 2 weken moet stoppen voor de PCT begint. Ik gebruik nolvadex als PCT. Betekent dit dat wanneer ik een kuur heb van 10 weken (ik heb 2 vials van 10ml Test E gekregen dus ik neem aan dat een kuur van 10 weken hier bij hoort) dat ik na 8 weken moet stoppen met het toedienen van HCG en in week 11 moet beginnen met de PCT (Nolvadex)?

Het spijt me als ik hele stomme vragen stel maar mijn endocrinoloog heeft me alleen verteld hoeveel ik moet toedienen en in welke frequentie, maar niet op welke manier en hoe eventuele PCT (zij stond daar niet achter zelf) gebruikt zou kunnen worden.

Als dit echt in overleg is gebeurd met een internist-endocrinoloog dan zou zij dit voorgeschreven hebben wat betekent dat je het bij de apotheek moet ophalen. Dan kan je eventueel de apotheker vragen wanneer te spuiten, of de endocrinoloog nog een bericht sturen/bellen voor opheldering.

Lijkt me sterk dat de endocrinoloog je aangeraden heeft een zwarte markt kuurtje te doen

Hi all,

Ik train inmiddels 8 jaar en heb eerder een test only kuur gehad (10 weken) maar heb door recentelijk letsel een tijd lang niet kunnen trainen en een hormonale disbalans gehad. In overleg met een endocrinoloog besloten een nieuwe kuur te starten met ook weer test only maar met HCG erbij. Ik lees overal dat HCG gelijktijdig gestart moet worden met de test E kuur maar ik heb vragen over de momenten van inname.

1. Als ik 1x per week 500mg test E neem, moet ik dan ook 1x per week 500ug HCG nemen?
2. Moet ik beiden producten op dezelfde momenten nemen of moet er enige tijd tussen de test injectie en de hcg injectie zitten?
3. Voor PCT hoor ik dat HCG vaak 2 weken moet stoppen voor de PCT begint. Ik gebruik nolvadex als PCT. Betekent dit dat wanneer ik een kuur heb van 10 weken (ik heb 2 vials van 10ml Test E gekregen dus ik neem aan dat een kuur van 10 weken hier bij hoort) dat ik na 8 weken moet stoppen met het toedienen van HCG en in week 11 moet beginnen met de PCT (Nolvadex)?

Het spijt me als ik hele stomme vragen stel maar mijn endocrinoloog heeft me alleen verteld hoeveel ik moet toedienen en in welke frequentie, maar niet op welke manier en hoe eventuele PCT (zij stond daar niet achter zelf) gebruikt zou kunnen worden.

Thanks bullshark, alles is nu duidelijk.

Laatst bewerkt:
Beiden hebben voorgeschreven dat ik elk 1 keer per week dien toe te dienenen 500mg en 500ug. Het punt van mijn vraag was PCT. Zij staan zelf niet achter het gebruik van een Nolvadex of Clomid voor een herstel. Mijn vraag was dus over het feit of ik 2 weken voor het inde van de cycle moet stopen met HCG gebruiken om PCT te gebruiken, of dat dit niet noodzakelijk is? Over de frequentie van de injectie e.d. heb ik inderdaad van de apotheker advies gekregen bij het ophalen en dat is mij nu duidelijk.
Vaker prikken voor stabielere bloedwaardes. Als je elke week 1 fles whiskey moet drinken en je drinkt dit uitsluitend op vrijdag avond, dan word je goed zat. Drink je elke dag 1 slokje is die fles ook leeg aan het eind vd week en ervaar je minder bijwerkingen.

Nakuur nvt, gewoon de “tijd” het werk laten doen. De een is na 3 maanden hersteld qua testosteron aanmaak en de ander na x jaar. Let er wel op als je “stopt” met testosteron injecteren dat je in die periode daarna massa verliest en wellicht jezelf “anders” voelt doordat je te weinig testosteron tijdelijk hebt, vandaar van na 1 kuur/blast vrijwel altijd gaat “cruise/bridge”.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven