AndroidHealthClinic

Kuuradvies

Bezoekers in dit topic

Schepers10

Cool Novice
Lid geworden
25 nov 2013
Berichten
151
Waardering
27
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Jongens,

Ik was van plan om in Feb te starten met een kuur.
Ik dacht zelf aan test-p 150mg eod voor 6 weken, maar ik vraag me dus af of het wel waard is voor de 6 weken, te kort misschien?
Eventueel met mast erbij? heb zelf niet eerder met een korte ester gewerkt.

Reden voor korte ester is het herstel / korte overloop richting vervolg kuren.

Ik hoor het graag
 
Waarom denk je dat je sneller hersteld van korte esters? Dat valt natuurlijk te verwaarlozen en die vergelijking gaat ook niet zo zwart-wit op, helemaal niet als je ook gewoon 8 of 10 weken gaat kuren.

Wat is je doel verder? Anders kunnen we je een hele waslijst aan kuurtjes adviseren..
 
Aangezien je eerder start met pct en vanwege het feit dat de testes minder lang onderdrukt zijn. dit, omdat je minder lang hoeft te kuren vanwege de korte ester voor zelfde resultaat.
Met test-e merkte ik de laatste 2 weken dat de rek er wel uit was, kuur was in totaal 10 weken.

Mijn doel is om massa aan te komen, zo schoon mogelijk. daarom misschien mast erbij?
 
Mast is geen massabouwer, daarvoor zoek je liever een middel dat meer anabool is, bijvoorbeeld deca. Maar als je herstel al een dingetje vind kun je daar beter van wegblijven.
 
Mijn voorkeur gaat zelf ri test only of test + mast. Heeft mast invloed op de test dan? test is toch een prima bouwer, of is de werking dan anders icm mast.
 
Als het doel massa is dan ben je beter af met een dosering van 500 testosteron dan 300 testosteron en 200 mast.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
oke, duidelijk. 6 weken is dus gewoon prima voor test p?
 
Mast is geen massabouwer, daarvoor zoek je liever een middel dat meer anabool is, bijvoorbeeld deca. Maar als je herstel al een dingetje vind kun je daar beter van wegblijven.
Als hij toch al EOD wilt prikken, kan hij er prima NPP bij zetten ipv deca.
 
oke, duidelijk. 6 weken is dus gewoon prima voor test p?
Je kan npp overwegen. Masteron maakt je enkel hard. (Zowel je piemel als spieren) Heb beide gEstackt vroeger leuke ervaringen. Dacht eerst ook 6 weken te doen met eerste kuur maar toch naar 10 doorgetrokken. Eens het goed inkickt wil je er niet vanaf na 6 weken trust me. Was zo hersteld met nolva en pregnyl.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven