MuscleMeat

Kuurdosering zomer met HGH (en IGF)?

Bezoekers in dit topic

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Het is bekend dat als je in een grote kcal deficiëntie gaat zitten dat het lichaam geen massa kan aanzetten.
Dit jaar is de eerste keer dat ik een cutkuur in ga terwijl ik ook gebruik maak van HGH en IGF cycles.

Ik was even benieuwd naar mensen die ook peptides (met name HGH) runnen wat jullie doen qua kcal intake en mg doseringen van steroids tijdens een cut kuur terwijl er gebruikt wordt gemaakt van HGH.
Vaak adviseert men bij cutkuurtjes om natuurlijk voor behoud op low mg doseringen te zitten, alleen ik twijfel of dit ook met gebruik van HGH de juiste manier is?

Even de vragen concreet:
1). Hoeveel kcal deficiëntie hanteer je voor het cutten tijdens een cutkuur met HGH en roids?
2). Hoeveel mg roids doseer je in een zomerkuur terwijl je HGH gebruikt? (mg's / compound / week)?
3). (Eventueel) Hoeveel VP% drop en VVM toename / afname heb je hiermee behaald met jouw laatste kuur?

Bedankt alvast.


Col_inc Strongerlife Vonk Ruslandsosa
Pleister Ano_09_01_24
 
In de cut is het beter om iets meer mg te zetten. Je lichaam krijgt minder bouwstoffen binnen deze periode waardoor de kans op spierverlies groter is. Dat kun je enigzins “compenseren” door meer mg te zetten.

Als je de juiste middelen in de juiste hoeveelheid gebruikt kom je ook een stuk harder en vasculairder te staan. Dit hoeven trouwens geen mega doseringen te zijn.
 
Wat ik ook wel eens tegen kom is de bewering "met HGH kan je een kcal deficiëntie van -1000 hanteren ipv -500 en alsnog VVM behouden".
Indien je dan in praktijk een minder lagere deficiëntie hanteert (laten we zeggen tussen 200 en 400 onder onderhoud), betekent dit dan ook dat
(mits voeding, training, e.d. 100% in orde zijn) dat je lichtelijk VVM kg's kan gainen terwijl je ook aanzienlijk in VP dropt?

Of is dat zelfs met HGH icm. roids (op higher dose eventueel) niet mogelijk?
 
Je zult geen spiermassa pakken als je in een kcal deficit zit. Hooguit als je genetisch bevooroordeeld bent of een newbie in de roids.
 
Waarom jezelf zo toe takelen door veel MG te zetten of -1000 onderhoud?

In combinatie met HGH hoef je niet eens zo’n groot kcal tekort te creëren, gewoon -500 aanhouden. Het gaat gewoon sneller met GH.

Betreft aantal MG, zolang je geen massamonster bent is het nergens voor nodig om boven een gram uit te komen. Met wat test + mast/primo en een goed dieet behoud je meer dan zat en kun je nog massa aan zetten ook!

Vergeet niet dat een normaal mens tussen de 4-7 mg testosteron per dag aan maakt. Zelfs als natty kun je heel veel behouden met een goed dieet en trainingsschema (gewichten bijhouden).
 
In de cut is het beter om iets meer mg te zetten. Je lichaam krijgt minder bouwstoffen binnen deze periode waardoor de kans op spierverlies groter is. Dat kun je enigzins “compenseren” door meer mg te zetten.

Als je de juiste middelen in de juiste hoeveelheid gebruikt kom je ook een stuk harder en vasculairder te staan. Dit hoeven trouwens geen mega doseringen te zijn.

Zoals pleister al aangeeft met de juiste middelen en de juiste hoeveelheden..... denk bijvoorbeeld aan tren/primo met low test daarnaast ik ga het ook doen voor de zomer ik heb alles uitgestippeld zodra ik klaar ben ga ik knallen en niks zal me tegenhouden.
 
Laatst bewerkt:
Zoals pleister al aangeeft met de juiste middelen en de juiste hoeveelheden..... denk bijvoorbeeld aan tren/primo met low test daarnaast ik ga het ook doen voor de zomer ik heb alles uitgestippeld zodra ik klaar ben ga ik knallen en niks zal me tegenhouden
Denk niet dat dit heel nuttige informatie is voor Jan
 
  • Like
Waarderingen: Tuco
:roflol:

Ik ben van plan om het zelfde te doen zoals hij het had vermeld vandaar dat stukje
 
Gewoon op -500 kcal onder onderhoud en cardio ...aas op normale doseringen en geen gekke hoeveelheden

Zie geen reden om het op hgh anders aan te pakken dan normaal, je onderhoud zal hooguit iets anders zijn op hgh maar dit zul je even moeten uitzoeken op hoeveel kcal dit voor je ligt.


Zou zoizo nooit tesnel telaag gaan zitten, beter je kcal langzaam droppen en gedurende kuur aanpassen als ineens zolaag gaan zitten dat je bijna niet meer kan zakken.
 
Back
Naar boven