AndroidHealthClinic

Kuurdosis verhogen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rockle

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2015
Berichten
111
Waardering
19
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
6%
Hoi luitjes,

Ik zit nu bijna aan het einde van mijn cruise Test-E 250mg/week. Vond de resultaten tegenvallen (+- 3 kg natte gains).
Eerst dacht ik dat het ook aan de gear lag (zal geen namen noemen maar de olie was flinterdun) maar heb te hore gekregen dat dit komt door de lage dosis (en wss een beetje voeding die niet 100% was).
Qua voeding eerlijk niet heel goed afgewogen allemaal maar zat rond tussen de 2500-2800 kcal. High carbs, low fat, high proteine.
Verder deed ik een upper/lower schema HIT gericht op hypertrophy (light-mid weight reps met weinig pauze ).


Heb van de test-e sides gehad als acne, vermoeidheid, kleinere libido etc.
Nu ben ik van plan de dosis op te voeren om serieuse spierballen te krijgen en de voeding aanscherpen om vet percentage te bedwingen(lean bulk). Ik ga voor Sustanon omdat ik zo stabielere pieken hoop te krijgen van bloedwaarden, omdat ik best nog dips heb gehad.

Ik wil dus verhogen maar twijfel tussen twee manieren:
Eerst van 250 naar 500 gaan en daarna 750 en daarna 1000.
Of gewoon meteen 1000mg elke week doen. Ik wil liever geen andere middelen drbij doen omdat ik dat allemaal niet vertrouw alleen testosteron kan ik laten testen bij de bloeddokter (en hgh maar dat ga ik sws pas doen wanneer ik meer spiermassa heb).

Als jullie meningen/opmerkingen/feedback hebben hoor ik dit graag. ( betreft de kuur, niet de voeding en of training want die zal ik sws aanpassen).
 
Hoi luitjes,

Ik zit nu bijna aan het einde van mijn cruise Test-E 250mg/week. Vond de resultaten tegenvallen (+- 3 kg natte gains).
Eerst dacht ik dat het ook aan de gear lag (zal geen namen noemen maar de olie was flinterdun) maar heb te hore gekregen dat dit komt door de lage dosis (en wss een beetje voeding die niet 100% was).
Qua voeding eerlijk niet heel goed afgewogen allemaal maar zat rond tussen de 2500-2800 kcal. High carbs, low fat, high proteine.
Verder deed ik een upper/lower schema HIT gericht op hypertrophy (light-mid weight reps met weinig pauze ).


Heb van de test-e sides gehad als acne, vermoeidheid, kleinere libido etc.
Nu ben ik van plan de dosis op te voeren om serieuse spierballen te krijgen en de voeding aanscherpen om vet percentage te bedwingen(lean bulk). Ik ga voor Sustanon omdat ik zo stabielere pieken hoop te krijgen van bloedwaarden, omdat ik best nog dips heb gehad.

Ik wil dus verhogen maar twijfel tussen twee manieren:
Eerst van 250 naar 500 gaan en daarna 750 en daarna 1000.
Of gewoon meteen 1000mg elke week doen. Ik wil liever geen andere middelen drbij doen omdat ik dat allemaal niet vertrouw alleen testosteron kan ik laten testen bij de bloeddokter (en hgh maar dat ga ik sws pas doen wanneer ik meer spiermassa heb).

Als jullie meningen/opmerkingen/feedback hebben hoor ik dit graag. ( betreft de kuur, niet de voeding en of training want die zal ik sws aanpassen).

Waarom je geen resultaten hebt geboekt heb ik even dikgedrukt voor je.
 
Besef ik ben gewoon aangekomen met die kcal.
 
Topic opgeschoond, hou het trollen maar voor in 'Humor en geouwehoer'.
 
Ik wil dus verhogen maar twijfel tussen twee manieren:
Eerst van 250 naar 500 gaan en daarna 750 en daarna 1000.
Of gewoon meteen 1000mg elke week doen. Ik wil liever geen andere middelen drbij doen omdat ik dat allemaal niet vertrouw alleen testosteron kan ik laten testen bij de bloeddokter (en hgh maar dat ga ik sws pas doen wanneer ik meer spiermassa heb)..
Wat zijn je huidige stats als ik vragen mag?
 
1000mg is nog lang niet nodig op je gewicht.

Op welke dosis zat je? Want je had al aardig wat last van bijwerkingen.

Als ik jou was zou ik er toch mast of proviron bij gaan nemen. Lees er maar eens over wat ze beide doen. (Zullen de bijwerkingen voor een deel wegnemen)
En proviron is met wat moeite hg te krijgen dat hoeft dus niet getest te worden.
 
1000mg is nog lang niet nodig op je gewicht.

Op welke dosis zat je? Want je had al aardig wat last van bijwerkingen.

Als ik jou was zou ik er toch mast of proviron bij gaan nemen. Lees er maar eens over wat ze beide doen. (Zullen de bijwerkingen voor een deel wegnemen)
En proviron is met wat moeite hg te krijgen dat hoeft dus niet getest te worden.

250 per week. vooral de acne vinnik een erge bijwerking maar denk niet dat proviron of masteron daar veel verandering in zal brengen.
 
250 per week. vooral de acne vinnik een erge bijwerking maar denk niet dat proviron of masteron daar veel verandering in zal brengen.

Je zetten maar 250mg per week en dan denk je al aan 1000mg: stop daar eens heel erg snel mee!

Je kan hem verdubbelen naar 500mg en daarbij elke dag 50mg proviron.

Als je gevoelig bent voor acne dan is Roaccutane het beste wat werkt.
(Ik moet dat ook bij elke kuur nemen, 20mg per dag is meestal genoeg acne door anabole weg te houden)
 
Je zetten maar 250mg per week en dan denk je al aan 1000mg: stop daar eens heel erg snel mee!

Je kan hem verdubbelen naar 500mg en daarbij elke dag 50mg proviron.

Als je gevoelig bent voor acne dan is Roaccutane het beste wat werkt.
(Ik moet dat ook bij elke kuur nemen, 20mg per dag is meestal genoeg acne door anabole weg te houden)

Nja heb vermoedens en geruchten gehoord dat de gear ondergedoseerd is. Zal dus flink moeten verhogen om resultaat te zien. Misschien zit in 1 gram maar een kwart ofzo, dan valt het dus eigenlijk best mee.
 
Nja heb vermoedens en geruchten gehoord dat de gear ondergedoseerd is. Zal dus flink moeten verhogen om resultaat te zien. Misschien zit in 1 gram maar een kwart ofzo, dan valt het dus eigenlijk best mee.

Ghehe meen je dit nou, dat je zulke zooi gaat zetten. Regel dan gewoon goede spullen: dat is echt niet moeilijk via dit forum;). Je moet alleen niet het eerste nemen waar je aan kan komen en al helemaal niet het goedkoopste wat hier rond dwaalt.
 
Nja heb vermoedens en geruchten gehoord dat de gear ondergedoseerd is. Zal dus flink moeten verhogen om resultaat te zien. Misschien zit in 1 gram maar een kwart ofzo, dan valt het dus eigenlijk best mee.


In prl zit wel meer dan een 1/4. Dat merk is echt niet zo slecht.
 
Dat merk is wel slecht.
 
Maar Ts is wel een beetje achterlijk met zijn statement idd
 
Koop gewoon fatsoenlijke gear, i.p.v. ik denk dat er ongeveer een kwart per éénheid in zit.

Als je gear niet goed is of je hebt er geen vertrouwen in, gewoon weggooien en verlies nemen.
 
250 per week. vooral de acne vinnik een erge bijwerking maar denk niet dat proviron of masteron daar veel verandering in zal brengen.

weet wel zeker dat mast en provi daar verandering in brengt -->inlezen mischien


als je merk prl is zit daar echt wel meer in dan 25% laat je niet gek maken
 
Ik heb nooit een merknaam genoemd waar dit topic over gaat. heb meerdere merken geprobeerd.
 
Ik heb nooit een merknaam genoemd waar dit topic over gaat. heb meerdere merken geprobeerd.

Ik ging er van uit dat je prl had omdat je daar ook een ander topic over had.
 
Back
Naar boven