AndroidHealthClinic

Kuurlog 1ml test e + 1ml masteron

Bezoekers in dit topic

crazyginger

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2018
Berichten
32
Waardering
16
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
7%
vandaag ben ik begonnen aan mijn 2e kuur.
Heb samen met mijn coach gekozen voor 250 test E, en 200 masteron en dit 10 weken lang.

Vorige kuur was een oral 40mg winstrol ed.
(Heb ik uiteindelijk bijna niets aan overgehouden)

Ik had eerlijk gezegd moeite om me over het prikken heen te zetten, maar uiteindelijk was er echt niks aan . Heb ik mijn quad gedaan.

I keep you posted!

Stats: 22jaar 1m85 82kg bf% rond de 10%.
Kcals : 3300 ben nog aan het stijgen..
 
Goede bescheiden kuur.

Laat ook HCG meelopen en vergeet je nakuur niet (clomid)
 
Waarom aromasin?

Gewoon test/mast met 2*500IU HCG per week. Nakuur 4 weken clomid op 25-50 mg per dag. Perfecte kuur.

Aromasin om gyno tegen te gaan
 
Waarom aromasin?

Gewoon test/mast met 2*500IU HCG per week. Nakuur 4 weken clomid op 25-50 mg per dag. Perfecte kuur.

Antwoord van mijn coach:

Hcg is slecht voor de zaadproductie en Hcg moet je enkel gebruiken bij lange zware kuren. Tevens zorgt hcg voor meer oestrogeen wat nog meer leid tot gyno.
 
Ben je gyno gevoelig dan...
Volgens mij weet je dit niet... als jij gyno krijgt op test mast op deze dosis moet je wel een hele uitzondering zijn.
Nolva preventief is het domste wat je kan doen.
Je coach is flut
 
Laatst bewerkt:
Ben je gyno gevoelig dan...
Volgens mij weet je dit niet... als jij gyno krijgt op test mast op deze dosis moet je wel een hele uitzondering zijn.
Nolva preventief is het domste wat je kan doen.
Je coach is flut

Oei, ik ben idd gevoelig aan gyno door vroegere aandoeningen... en ik ben 100% zeker dat jullie mijn coach allemaal kennen... en als ik zou zeggen wie hij was zou je je woorden terug nemen
 
Oei, ik ben idd gevoelig aan gyno door vroegere aandoeningen... en ik ben 100% zeker dat jullie mijn coach allemaal kennen... en als ik zou zeggen wie hij was zou je je woorden terug nemen

Kleine kans dat ik dat terug neem...
Ben benieuwd wat het je gaat brengen ik denk heel weinig

Wie is je coach dan
 
Laatst bewerkt:
Oei, ik ben idd gevoelig aan gyno door vroegere aandoeningen... en ik ben 100% zeker dat jullie mijn coach allemaal kennen... en als ik zou zeggen wie hij was zou je je woorden terug nemen

In pm mag je het me zeggen.
 
Meteen Aromasin er in rammen bij 250mg test zonder klachten, waarom zou je dat doen?
 
Heb 2 weekjes terug 89 gewogen, vetpercentage zat nog goed! Ben dus in prep gestapt voor isala cup. Momenteel sta ik 16mm bij een gewicht van 86. Ben 6 weken uit... ga nog 6 weken verder met iets anders, maar daar vertel ik in een ander forum wel over.
 
lekker geheimzinnig allemaal :) welke klasse ga je doen, map?
 
Jep wellness!
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Dus voor al de geintresseerden... ik ben wellicht 10kg droge massa bijgekomen.

Ik weet dit 100% zeker doordat ik na contestprep ben begonnen en nu terug shredded ben.

Ben wel ‘lichtjes’ afgewijkt van mijn kuurtje
 
Back
Naar boven