Fitness Seller

Kuurlog 2018

Bezoekers in dit topic

Thales

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
399
Waardering
122
Up-to-date: 04 Juli

Kuur:
Voeding:
Supplementen:
Training:
 
Laatst bewerkt:
In voor bold en primo.

Wat was votive keer niet gelukt? De kuur of het loggen?
 
In voor bold en primo.

Wat was votive keer niet gelukt? De kuur of het loggen?

Loggen :P
Ik haak snel af door niets te posten etc. Had mooie plannen om wekelijks alles bij te houden maar uiteindelijk niets eraan gedaan.
 
Ik zou wel wat anavar toevoegen in jou kuur.
 
een blast/cycle van 20 weken?? damn, waarom niet gewoon 2 cycles van 8 of 10 weken met en cruise ertussen?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
een blast/cycle van 20 weken?? damn, waarom niet gewoon 2 cycles van 8 of 10 weken met en cruise ertussen?

Hoe wil je dit doen met bold? Vind bold ideaal op 15 weken dus enige optie is verkorten van 20 -> 15. Echter komt 20 weken mij precies uit met nu (ben tijderlijk off) en vakantie. Als ik 2x 10 ga pakken zit ik in mijn vakantie wat dus niet werkt. Ga ik nu nog een korte kuur doen en daarna bijv 15 weken kom ik ook niet uit want ben nu nog niet lang genoeg off.
Edit: nu bold 14 weken -> 5 weken off -> 4-5 weken korte kuur kan qua planning. Of ik het ideaal vind, denk het niet.

Wat ik nu wil doen is gewoon 20 weken inplannen. Verkorten kan altijd nog mocht ik merken dat het te veel/te lang wordt. Ik heb ervaring met 8 weken bold (ooit ivm redenen moeten stoppen) en 15 weken. Kan zeggen dat ik 8 weken alles behalve ideaal vond en 15 ben ik erg tevreden over. Enige minpunt was na een tijd bloeddruk die was aan de hoge kant. Dit ga ik sws wekelijks bijhouden en mocht het niet verlaagd kunnen worden verkort ik het. 20 is meer een ideaalbeeld dat ik wil proberen.

Edit: Na deze kuur ga ik off voor de duidelijkheid ;)
 
Ik las anavar 00
Zag later pas dat hij twijfelde ;)

Dit is nog een open optie :P

Ben geen fan van orals ivm leverschade die alleen in de spiegel voor enkele weken wat opbrengt. En aangezien ik geen wedstrijden doen vind ik het een onnodig iets. Toch kan ik herinneren van ooit dat ik het wel echt een goede toevoeging vond maar goed daarom nog mijn twijfel
 
Hoe wil je dit doen met bold? Vind bold ideaal op 15 weken dus enige optie is verkorten van 20 -> 15. Echter komt 20 weken mij precies uit met nu (ben tijderlijk off) en vakantie. Als ik 2x 10 ga pakken zit ik in mijn vakantie wat dus niet werkt. Ga ik nu nog een korte kuur doen en daarna bijv 15 weken kom ik ook niet uit want ben nu nog niet lang genoeg off.
Edit: nu bold 14 weken -> 5 weken off -> 4-5 weken korte kuur kan qua planning. Of ik het ideaal vind, denk het niet.

Wat ik nu wil doen is gewoon 20 weken inplannen. Verkorten kan altijd nog mocht ik merken dat het te veel/te lang wordt. Ik heb ervaring met 8 weken bold (ooit ivm redenen moeten stoppen) en 15 weken. Kan zeggen dat ik 8 weken alles behalve ideaal vond en 15 ben ik erg tevreden over. Enige minpunt was na een tijd bloeddruk die was aan de hoge kant. Dit ga ik sws wekelijks bijhouden en mocht het niet verlaagd kunnen worden verkort ik het. 20 is meer een ideaalbeeld dat ik wil proberen.

Edit: Na deze kuur ga ik off voor de duidelijkheid ;)
bold ideaal op 15 weken?
bold werkt net als alle anabolen die je in je lichaam spuit, vanaf je de naald erin zet heb je het in je lichaam, vanaf dan werkt het al.
na laten we zeggen 10 a 14 dagen zit het op 100% te runnen in je bloed.
 
bold ideaal op 15 weken?
bold werkt net als alle anabolen die je in je lichaam spuit, vanaf je de naald erin zet heb je het in je lichaam, vanaf dan werkt het al.
na laten we zeggen 10 a 14 dagen zit het op 100% te runnen in je bloed.

Klopt en o.a. hierdoor ben ik van mening dat bijv een kickstarter geen echte toegevoegde waarde heeft in mijn kuur.
Neemt niet weg dat ik bold tijdens 8 weken gebruik niet als optimaler heb ervaren dan tijdens de 15 weken durende kuur.
 
Potverdorie Bijnenbuilding nu ben ik toch gaan twijfelen haha.

Graag wil ik toch nog voor wat meningen gaan vragen:
1-15 100 Test C
1-15 750 Bold
1-15 500 Primo

Daarna heb ik nog wat weken over waardoor ik evt een 6 weken korte ester kuur kan volgen (met tussenperiode bridge of hoe dat ook heet natuurlijk). Al ben ik hierover nog niet uit hoe en wat.

Zal dit een verbetering zijn?
 
Waarom start je met lange esters en eindig je met korte esters ?? Het moet juist andersom ...
 
bold ideaal op 15 weken?
bold werkt net als alle anabolen die je in je lichaam spuit, vanaf je de naald erin zet heb je het in je lichaam, vanaf dan werkt het al.
na laten we zeggen 10 a 14 dagen zit het op 100% te runnen in je bloed.

Vergeet je alleen te vermelden dat Bold ( iig de in NL gebruikte variant ) geen enanthaat ester heeft en er dus wel degelijk iets langer over doet. En ook al zegt de theorie inderdaad anders meldt toch het gros van de gebruikers dat Bold na een lange periode pas echt begint te shinen qua look.

Potverdorie Bijnenbuilding nu ben ik toch gaan twijfelen haha.

Graag wil ik toch nog voor wat meningen gaan vragen:
1-15 100 Test C
1-15 750 Bold
1-15 500 Primo

Daarna heb ik nog wat weken over waardoor ik evt een 6 weken korte ester kuur kan volgen (met tussenperiode bridge of hoe dat ook heet natuurlijk). Al ben ik hierover nog niet uit hoe en wat.

Zal dit een verbetering zijn?

Wat is 't doel van je blast? Als het gainen is, waarom dan zo weinig Test en waarom zoveel veel minder potente middelen?
 
Potverdorie Bijnenbuilding nu ben ik toch gaan twijfelen haha.

Graag wil ik toch nog voor wat meningen gaan vragen:
1-15 100 Test C
1-15 750 Bold
1-15 500 Primo

Daarna heb ik nog wat weken over waardoor ik evt een 6 weken korte ester kuur kan volgen (met tussenperiode bridge of hoe dat ook heet natuurlijk). Al ben ik hierover nog niet uit hoe en wat.

Zal dit een verbetering zijn?
Als het van mij zou afhangen zou ik het liever zo doen dan de 20 weken
Vergeet je alleen te vermelden dat Bold ( iig de in NL gebruikte variant ) geen enanthaat ester heeft en er dus wel degelijk iets langer over doet. En ook al zegt de theorie inderdaad anders meldt toch het gros van de gebruikers dat Bold na een lange periode pas echt begint te shinen qua look.



Wat is 't doel van je blast? Als het gainen is, waarom dan zo weinig Test en waarom zoveel veel minder potente middelen?
Ja equipose, weet ik.
Maar dan nog heb je het volle effect al voor de eerste 4 weken voorbij zijn.
dus als je 12 weken doen bv dan heb je 8 weken bold op 100% in je lichaam, dat lijkt me zeker lang genoeg, niet?
 
Moet van niemand maar als je een beetje je bloedwaarden wil stabiel houden gebruik je eerst de korte en daarna de lange ester
Nee als je bloedwaardes stabiel wilt houden dan kun je lange esters ook gewoon vaker zetten.

OT: Succes met de cycle. Wanneer ga je beginnen?
 
Waarom start je met lange esters en eindig je met korte esters ?? Het moet juist andersom ...
Ik zie het eerder als een toevoeging wat (voor sommige) gebruikelijk is zoals de dosis uppen na een tijd. Mocht ik het doen is de dosis 185+185=370 + de overige in totaal wat hoog. Hoogstwaarschijnlijk verlaag ik de bold dan ook naar 500 ipv 750. Of ik het ook echt ga doen blijft optioneel, want ik heb toch enorm veel moeite met tren en voor mijn werk is het zeker niet bevorderlijk. Ligt een beetje aan de planning ook maar die heb ik nog niet paraat.
 
Vergeet je alleen te vermelden dat Bold ( iig de in NL gebruikte variant ) geen enanthaat ester heeft en er dus wel degelijk iets langer over doet. En ook al zegt de theorie inderdaad anders meldt toch het gros van de gebruikers dat Bold na een lange periode pas echt begint te shinen qua look.



Wat is 't doel van je blast? Als het gainen is, waarom dan zo weinig Test en waarom zoveel veel minder potente middelen?
Ik had een stukje over test maar dat had ik verwijderd en vergeten opnieuw te maken. Het wordt een cut. Daarnaast heb ik moeite met hoog test + in een cut vind ik meer dan 250 niet nodig. Ik heb 200mg/ml daardoor lijkt 100 mij voldoende + de hCG 1000/week = ook nog test.

Ik heb geen NL bold dus de lange ester. 21 dagen half life meen ik, undecy nogiets
 
Back
Naar boven