MuscleMeat

Kuurlog 2018

Bezoekers in dit topic

hahaha als je blast bestaat uit 600test 500tren en 50mg oxy en je gaat overstappen naar 250mg pw cruise valt het best zwaar tegen om die gains vast te houden allemaal:D

Ah, en je denkt werkelijk dat dit vooral te maken heeft met de doseringen? Denk dat er heel wat anders speelt als je de gains niet enigszins weet vast te houden op een cruise van 250mg test per week...
 
hou wel liefst me cruise tegen de grens 250mg test pw aan.
 
Ah, en je denkt werkelijk dat dit vooral te maken heeft met de doseringen? Denk dat er heel wat anders speelt als je de gains niet enigszins weet vast te houden op een cruise van 250mg test per week...

heb het hier over 1kg miss alleen ja geestelijk, kracht pomp is wel iets wat demotiverend is.

heb me eerste blast cruise achter de rug en dat was -1kg in 6 weken tijd dusja en dan hebben we het ook over vocht etc...
 
dan doen we ook niet :D was maar een voorstel heb 1x cruise achter de rug op 250mg test pw.
 
Ik houd 89-90kg vast met 125-150 test per week, en dat voor bijna 30 weken. We hebben gelijkaardige stats.

Dat je geen/weinig gains maakt in je cruise spreekt voor zich natuurlijk.

Je doet natuurlijk wat je wilt maar maal je echt niets om je gezondheid?
 
Ik houd 89-90kg vast met 125-150 test per week, en dat voor bijna 30 weken. We hebben gelijkaardige stats.

Dat je geen/weinig gains maakt in je cruise spreekt voor zich natuurlijk.

Je doet natuurlijk wat je wilt maar maal je echt niets om je gezondheid?

ik zeg eerlijk sinds 2018 ben ik begonnen met blasten/cruisen daarvoor pakte ik 2 kuurtjes per jaar en tuurlijk wel als mijn gezondheid eronder zou lijden dan zou ik ermee stoppen?? dat zeg ik toch ook niet. hoe oud ben je?

me volgende cruise zal 150mg test zijn +2x 500iu hcg pw.
 
Update: Week 3 cruise
Heb aan het eind van de kuur alweer last gekregen van gyno -> in het vervolg ga ik preventief een AI mee laten lopen op lage dosering -> bloedprikken om te kijken wat de waardes zijn. Ik ben waarschijnlijk gevoelig dus ik ga niet meer wachten tot ik (denk) gyno te hebben en dan nolva/aromasin/test verlagen. Mocht bijvoorbeeld 5mg aromasin/ed toch te veel zijn ga ik kijken hoe ik dit kan aanpassen want preventief nemen is vaak toch niet nodig. In mijn geval wil ik het nu wel doen met bloedonderzoek zodat ik niet meer op de gok bezig ben.

Ik had clomid nog liggen dus heb dat een tijdje op 50/dag gedaan. Resultaat weer als tijdens de kuur: enorm veel zweten, opvliegers, nightsweats. Nu ik er ook over na denk heb ik wat last gehad van een rood gezicht/nek. Ik dacht zelf dat het hoge bloeddruk kon zijn maar hoogstwaarschijnlijk was het gewoon vocht. Dit kan ook de sides verklaren die ik ervaarde met clomid.
Nu ben ik 6 dagen bezig met 20 nolva + 20 aromasin -> ik ben plat, bloeddruk is 110/60 (5x gemeten over de dag), pis in de ochtend een liter of 2, gewicht is gezakt, zweet helemaal niet meer overdreven veel, libido is wat beter en heb enorm veel agressie. Ik denk dan ook dat mijn oestrogeen nu (te) laag is. Reden voor het hoge doseren is dat gyno niet kromp -> lijkt nu wel degelijk al gekrompen.

Edit: ik vergeet pijn aan gewrichten, moest zelfs een dumbbell pressen afkappen ivm polsen en traplopen als cardio ging ook niet.

Wat zal ik nu doen? Ik had zelf 10 dagen dit in gedachten en daarna aromasin + nolva naar 10/dag voor nog eens 10 dagen. Of zal dit echt te veel zijn omdat ik op 100 test / 10 dagen zit. Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat dit te maken heeft met lage test.

Vind het niet leuk om dit weer mee te maken maar moet zeggen dat ik echt ongelofelijk veel heb (bij)geleerd deze kuur. Ben echt met alles ondertussen wel tegen de lamp gelopen. Ik beschouw mezelf als iemand die op zich redelijk verstandig omgaat met BBing en deze hobby wel echt serieus neemt. Maar zoals ik nu alweer merk zijn er echt nog een hoop punten waarbij ik iets fout heb gedaan, of het iig anders aan had kunnen pakken. Kan de tijd niet meer terugdraaien dus nemen er maar het beste van: ik heb weer veel geleerd!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wat hetzelfde gehad, kreeg weken na m'n blast opnieuw gyno in m'n cruise en dat bleef terug komen, veel gesukkeld met ari en nolva maar die hebben uiteindelijk wel hun job gedaan.

Ik ben sinds 5 dagen begonnen aan een nieuwe blast (750 test pw) en laat preventie .25 arimidex eod meelopen.
 
Ik heb wat hetzelfde gehad, kreeg weken na m'n blast opnieuw gyno in m'n cruise en dat bleef terug komen, veel gesukkeld met ari en nolva maar die hebben uiteindelijk wel hun job gedaan.

Ik ben sinds 5 dagen begonnen aan een nieuwe blast (750 test pw) en laat preventie .25 arimidex eod meelopen.

Heb je ervaring net aromasin? Ik namelijk niet met arimidex, maar ari lijkt met makkelijker qua doseren.

Ik ga denk kijken of ik de 10 dagen vol kan maken -> daarna verlagen qua dosering. Ligt beetje aan hoe agressief ik vandaag ben en wat de gewrichten doen. Was gisteren echt een klootzak zei me gf dus ff opletten dat dat niet uit de hand loopt :o

Krimt gyno eigenlijk sneller als je e2 echt laag hebt in vergelijking met precies goed? Weet ik eigenlijk helemaal niet maar dan zou ik eventueel nu al kunnen verlagen.
 
begin wel beetje angst te krijgen van al die verhalen over gyno.... een vriend van me die loopt er ook opeens mee rond, moet geopereerd worden.
 
begin wel beetje angst te krijgen van al die verhalen over gyno.... een vriend van me die loopt er ook opeens mee rond, moet geopereerd worden.

Het is bij mij altijd weggetrokken op nolva 20mg 2-3 weken. Alleen deze kuur echt veel last van gehad, maar dat komt ook door de dosering die was toch echt best hoog. Heb ook iedere kuur die ik me kan herinneren wel last gehad van gyno/puffy enzo dus wss ben ik er wel redelijk gevoelig voor.

Daarbij heb ik nooit preventief serms/ai gebruikt -> ik wil dat nu wel doen: laag aromasin 5mg/dag en dan 4 weken later ga ik bloedprikken om te kijken wat e2 is. Wil dit ook na de zomervakantie in de cruise doen om te kijken wat het is als ik 125 test per week/10 dagen gebruik. Ik heb helemaal geen richtlijn die ik kan gebruiken voor mezelf en daarom heb ik veel lopen aankloten. Als dit daarbij teveel negatiefs doet voor lipidwaardes wil ik 10mg nolva ook proberen en bloedtest. Ik moet gewoon een richtlijn hebben wat ik wel/niet kan hebben dan kan ik makkelijker anticiperen erop mocht er toch iets buiten de waardes vallen.
 
dus wanneer ik merk dat gyno optreed raad je aan 20mg nolva voor 2-3 weken?, en ja dat veel lopen aankloten dat heeft iedereen wel gedaan denk ik:D vooral ik weinig tot geen verstand van wat ik deed.
 
dus wanneer ik merk dat gyno optreed raad je aan 20mg nolva voor 2-3 weken?, en ja dat veel lopen aankloten dat heeft iedereen wel gedaan denk ik:D vooral ik weinig tot geen verstand van wat ik deed.

Dat is altijd wat ik heb gedaan en dat loste het wel op. Moet nu wel zeggen dat ik nu pas ben gaan pakken (nolva) nadat het echt al heel laat was. Heb volgehouden dat het puffy nipples waren en uitstekende tepels in shirt komt doordat borst uitsteekt zeg ma. Niet verstandig haha.

Ik gebruik geen tren/deca dus weet niet of het voor jou anders is. Maar ik zou preventief een lage dosering mee laten lopen -> oestrogeen prikken om te kijken of ze binnen de waardes vallen (na +/- 4 weken). Wil je niet preventief laten meelopen/bloedwaardes checken en het op gevoel doen, wat makkelijk kan als je denk ik niet gevoelig bent, blijft nolva geloof ik het beste om gyno tegen te gaan. Meen dat galen hier ook op zweert.

Mijn 'protocol' voor als gyno optreedt dat ik van JP heb gehaald:
10 dagen 10mg nolva -> 10 dagen 20mg nolva -> 20mg nolva tot weggetrokken en aromasin toevoegen of test verlagen. (verhogen alleen als het niet wegtrekt/zichtbaar vermindert)
Mijn protocol dat ik nu ga gebruiken:
5mg aromasin per dag -> bloedprikken na 4 weken -> aromasin verhogen of aromasin vervangen voor nolva -> bloedprikken na 4 weken -> aanpassen totdat ik mijn 'sweetspot' weet.

Zou me niks verbazen dat als je weinig last hebt van gyno het 1e goed werkt voor de meesten. Waarom het voor mij niet werkte is zoals ik al zei waarschijnlijk omdat ik het te ver heb laten oplopen en was dat protocol niet meer relevant.
 
haha isgoed zal het onthouden, ik heb ooit 7ml test e per week 5 ml tren e per week gezet als 2e of 3e kuur in me leven weet het niet meer zeker zoals ik al zei iedereen heeft wel lopen kloten :D dacht dat 1 ml test overeen kwam met 100mg uiteindelijk zat ik blijkbaar op 1750mg test e per week en op 1000mg tren e.

heeft veel bijwerkingen met zich meegebracht tijdens kuur viel mee maar toen ik off ging geestelijk moet er niet meer aan terugdenken.
 
haha isgoed zal het onthouden, ik heb ooit 7ml test e per week 5 ml tren e per week gezet als 2e of 3e kuur in me leven weet het niet meer zeker zoals ik al zei iedereen heeft wel lopen kloten :D dacht dat 1 ml test overeen kwam met 100mg uiteindelijk zat ik blijkbaar op 1750mg test e per week en op 1000mg tren e.

heeft veel bijwerkingen met zich meegebracht tijdens kuur viel mee maar toen ik off ging geestelijk moet er niet meer aan terugdenken.

haha dat is wel een dosering zeg. Heb zelf volgens mij 3x tren gedaan -> 400e -> 600e en 175 ace. Kan dat spul niet verdragen doe niets anders dan zweten. Word er ook een klootzak van tbh en ben van mezelf best een lief persoon :)

Wil het wel weer een keer doen op lage dosering want looks toen > beter dan welke aas ook.
 
ja tren/deca is echt enige wat ik neem en mast als toevoeging, in mijn ogen heeft tren alles wat de rest heeft.

en ja dat je er een klootzak van word pff hou maar op als ik aan de tren zit ..... zoals nu echt ongelofelijk agressie is nolimit.

owja en me kickstart was eerste 2 weken 10ml test-e :D dus 2500mg voor de eerste 2 weken.

week 1-2 2500mg Test-E
week 3-10 1750mg Test-E
week 1-10 1000mg Tren-E

zo zag het eruit:D na me kuur echt geestelijke klachten.... gelukkig na een 6 maanden off was het allemaal goed gekomen.
 
:roflol: die doseringen.
Geestelijke klachten? Zoals?
 
:roflol: die doseringen.
Geestelijke klachten? Zoals?

ja lach maar mag blij zijn dat ik dat overleefd heb tering. geestelijke klachten ik kon alles inleveren wat ik gewonnen had aan massa haha, en ja het leek alsof alles me afgenomen was in me leven :laugh:

had 1 geluk leerde me ex kennen precies toen ik klaar was met kuren dus me interesse lag ergens anders 2.5 jaar samen gewoond met haar.
 
Niet best:roflol:.
Depressief dus?
 
yup, 2 weken insuline erbij was op 20 jarige al 90 kilo met bankdruk van 160kg.
 
Back
Naar boven