AndroidHealthClinic

Kuurlog 250 test / 250 primo 6 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Der Franz

Cool Novice
Lid geworden
1 sep 2015
Berichten
93
Waardering
32
Lengte
1m79
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Beste BB'ers,

Zoals beloofd zal ik een log bijhouden van mijn eerste kuur 250 test/ 250 primo kuur van 6 weken.

Gister een meting gedaan en stats zijn nu 88,5 kg met 9%, onderhoud is 3200 en zit te denken rond de 3500 te gaan eten. Kijken wat dat doet, doel is om gelijk in vet te blijven. ( iig niet meer).

Maaltijden verdelen over ca. 7 momenten ( hangt af hoe mn dag loopt ivm werk). Eiwitten 3 x vvm, vetten 1,5x vvm, rest aanvullen met carbs ( geen brood, volkoren producten, na training snellere carbs)

Training 5 x per week, sets van 3 x 8 tot max 10 reps. Waarbij ik elke spiergroep 2x pw pak. ( 1 als hoofdtraining, 1x om nog een keer te raken). Helemaal uitgedacht en past mooi.

Gister eerste injecties gezet en ging best goed, behalve dan dat ik teveel test had gezet. De gene die mij het prikken voordeed vertelde dat 1 ml test (250 mg) niets zou doen en dat het vreemd was meer ml primo te zetten dan test. Over laten halen 2 ml test te zetten, en vervolgens thuis weer primo bij moeten prikken. Rest van de injecties hou ik mij aan de 250/250 verhouding.

Plekken zijn een beetje beurs, maar te doen.

Ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren :)
 
  • Like
Waarderingen: 040B
500 test 250 primo zal uiteraard meer gains geven dan 250/250.

Dat je meer ml primo moet zetten komt door de lage concentratie (100mg per ml)
 
500 test 250 primo zal uiteraard meer gains geven dan 250/250.

Dat je meer ml primo moet zetten komt door de lage concentratie (100mg per ml)

Ja precies. Eerste keer dat ik t doe dus is even wennen zeg maar

Prik van de 2 ml test voel ik nu goed. Zoals een flinke spierpijn.
 
In. Ben echt benieuwd wat deze 6 weken je gaan brengen.

Wat doe je met je nakuur? Clomid?
 
Korte update.

1 dag echt last gehad van mn test prik. Primo bijna niets.

Zondag op maandagnacht onwijs lopen zweten en heb ook een wat vehit gevoel gehad de afgelopen 2 dagen. Voel me nu redelijk goed.

Vandaag training rug en ging goed. Ben benieuwd wanneer ik echt stappen ga maken. Hou alles bij in een notitieblok.

Meer eten valt beetje zwaar. Die 300 caloriën per dag extra gaan er moeilijk in. Normaal niet echt moeite mee en idee dat mijn eetlust iets minder is. Maarja niet zeuren en naar binnen schuiven.

Van de week weer ff een update.
 
In, post je ook fotos?
 
Ja wel van plan. Kan ik beter nu mee beginnen om progressie goed bij te houden.
 
Moet zeggen dat ik toch nog last heb van die test injectie. Elke dag iets beter. Bij het aspireren probeerde ik dat met mn andere arm te doen en kon er niet goed bij. Hierdoor stond mijn spier even flink aangespannen. Kan ik hierdoor meer last hebben? De primo echt totaal geen last gehad.
 
Update.

Voel me vandaag echt rete goed. Erg veel energie en lijkt net alsof ik contstant in een soort van piek zit. Injectiepijn is weg.

Vandaag goede training gehad en dacht met zo veel energie zit er vast een PR deadlift in. Helaas niet, 200 kg is nog net te veel. 190 kg 1 rep gaat wel.

Van het weekend weer wegen en meten. Zal kijken of ik wat goede pics kan maken.
 
Update, Vandaag gewogen en gemeten. Vet % is gelijk en zit op 90 kg. Zal zo wat fotos maken.

Voel me echt super goed, erg veel energie. Slaap inmiddels ook goed, wat de eerste dagen wat minder. Trainingen ook lekker, goede focus. Tot nu toe tevreden hoe het gaat.
 
Huidige vorm. Vandaag genomen. Benen mogen groter dus heb ik nu een focus op.
B87A3A0E-A2BE-4B8B-99A6-620AEE72FDA0.jpeg
 
Korte update. Gaat lekker, trainingen gaan super. Denk dat ik al wat resultaat zie.

Zit op 91 kg, (+2,5) maar zie er even niets meer bijkomen. Dacht vandaag een lichte ketose smaak te hebben dus gooi omhoog naar 3700. Kijken wat de vetmeting zegt op zaterdag.
 
Weer eens een update. Trainingen gaan erg goed, heb alleen het idee dat ik niets mee op de weegschaal zie gebeuren. Vet blijft ook op hetzelfde niveau. Zie in de spiegel wel een verschil. Ik zal vanmiddag nog een nieuwe pic posten.

Volgens berekeningen zou mn onderhoud + trainingstoeslag 3250 calorieën zijn en eet nu tussen de 3700 en 3800 calorieën. Dan zou ik toch een verdere ontwikkeling mogen verwachten (of wel kg omhoog of vet % naar beneden).

Enig idee wat de reden kan zijn? Bij verdere stagnatie kuur stoppen? Waarom zou ik langer doorkuren als de rek eruit is.
 
Back
Naar boven