MuscleMeat

Kuurlog 250 test / 250 primo 6 weken

Bezoekers in dit topic

Kg per maand aankomen is normaal maar is niet volledig vvm

1.82, 81kg, 12% kloppen deze stats?

Als deze stats kloppen ben je eerder een beginner dan intermediate
 
Kg per maand aankomen is normaal maar is niet volledig vvm

1.82, 81kg, 12% kloppen deze stats?

Als deze stats kloppen ben je eerder een beginner dan intermediate
Houd toch op man. Er zijn mensen die jaren moeten trainen om die stats te halen.
 
Houd toch op man. Er zijn mensen die jaren moeten trainen om die stats te halen.

Wat zijn jaren?hebben we het over 4j of 10j? 81 kg op 182 op 12% lijkt me toch niet zo speciaal. Als je voeding en training op orde zijn dan zijn zulke stats zelfs nog vrij makkelijk te behalen.
 
Mee eens dat er mensen zijn die daar heel lang voor moeten trainen. Maar als ik de meeste van die mensen zie trainen dan weet ik al waarom het zo lang duurt.

De eerste gym waar ik trainde liep het vol met mensen met zulke stats.
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Mee eens dat er mensen zijn die daar heel lang voor moeten trainen. Maar als ik de meeste van die mensen zie trainen dan weet ik al waarom het zo lang duurt.
Niet iedereen heeft zijn genen mee. Ik denk dat 4j trainen voor die stats niet zo gek is. Dat noem ik geen beginner, maar intermediate.
 
Overigens al helemaal als je ziet waar sommige mensen vandaan moeten komen (of enorm skinny, of dik).
 
Niet iedereen heeft zijn genen mee. Ik denk dat 4j trainen voor die stats niet zo gek is. Dat noem ik geen beginner, maar intermediate.

4 j trainen is idd niet zo gek. Maar jaren trainen is bij mij wat anders dan 4jaartjes :)
 
Houd toch op man. Er zijn mensen die jaren moeten trainen om die stats te halen.

Mis 1 a 2 jaar serieus trainen ja, dat noem ik een beginner iemand die 3-6 jaar serieus traint is intermediate(resultaat navenant aan aantal trainingsjaren)
 
Jaren moete trainen voor een ffmi van 21.5? Meen je dit serieus?
 
Jaren moete trainen voor een ffmi van 21.5? Meen je dit serieus?
Er zijn voldoende leden hier die jouw kijk op maximaal haalbare natty status bekritiseren. Ik ben het met hen eens. Mijn kijk hierop is dat bijvoorbeeld 180cm - 80kg 12% best een normaal resultaat is in 4 jaar voor de gemiddelde sporter. Natuurlijk had er meer in kunnen zitten, maar ook niet iedereen is 100% toegewijd.
Je mag het daarmee natuurlijk oneens zijn.
 
Er zijn voldoende leden hier die jouw kijk op maximaal haalbare natty status bekritiseren. Ik ben het met hen eens. Mijn kijk hierop is dat bijvoorbeeld 180cm - 80kg 12% best een normaal resultaat is in 4 jaar voor de gemiddelde sporter. Natuurlijk had er meer in kunnen zitten, maar ook niet iedereen is 100% toegewijd.
Je mag het daarmee natuurlijk oneens zijn.

Maar de gemiddelde sporter traint maar matig.Zelfde met hun voeding. Dat is toch wat ik heel vaak zie.
 
Maar de gemiddelde sporter traint maar matig.Zelfde met hun voeding. Dat is toch wat ik heel vaak zie.
Ben ik het ook niet geheel mee eens. Ik ga tot zoverre in je stelling mee dat het meestal niet optimaal is, maar ‘matig’; zo zou ik het niet noemen. Enige regelmaat en basis in voeding en trainen is verantwoordelijk voor al 80% van de progressie. Vandaar ook dat ik aangaf dat er in de meeste gevallen waarschijnlijk meer in had gezeten. Maar deze 80% in het achterhoofd houdende is eerdergenoemde resultaat in 4 jaar in mijn ogen behoorlijk realistisch.
 
Ben ik het ook niet geheel mee eens. Ik ga tot zoverre in je stelling mee dat het meestal niet optimaal is, maar ‘matig’; zo zou ik het niet noemen. Enige regelmaat en basis in voeding en trainen is verantwoordelijk voor al 80% van de progressie. Vandaar ook dat ik aangaf dat er in de meeste gevallen waarschijnlijk meer in had gezeten. Maar deze 80% in het achterhoofd houdende is eerdergenoemde resultaat in 4 jaar in mijn ogen behoorlijk realistisch.

Wat ik in al die jaren heb gezien in verschillende gyms noem ik matig (met wat uitzonderingen natuurlijk). Zeker de laatste 16jaar in commerciele gyms.

Daarvoor trainde ik in een niet commerciele gym enkel voor wedstrijdathleten(speerwerpers,kogelstoters,tienkampers,spurters e.d.) Er waren ook een paar niet wedstrijdathleten die er mochten trainen waaronder ik. Maar die moesten eerst een auditie doen en nadien een proefperiode om te zien of je mocht blijven.
 
Laatst bewerkt:
Ach het ligt er maar net aan je frame, aanleg en inzet. Stats zeggen niet alles. Ik kan alleen voor mezelf spreken. Smal frame, begonnen op 54 kg en testlevels die niet heel denderend zijn.

En idd dan ben je er met een jaar of vier wel.
 
Je eigen lengte minus 100 op een 10-12% bodyfat vind ik een best netjes fysiek. Uitgaande van echte procenten, met in je achterhoofd houden dat veel atleten waarschijnlijk on stage niet eens sub 7% staan.
 
Nog even terug te komen op mn kuurtje. Ben nu bijna week na mn nakuur. Wanneer komt ef normaal een dip? Gaat nog steeds goed en blijf op gewicht. Heb er nu 3,5 kg aan overgehouden.
 
Nog even terug te komen op mn kuurtje. Ben nu bijna week na mn nakuur. Wanneer komt ef normaal een dip? Gaat nog steeds goed en blijf op gewicht. Heb er nu 3,5 kg aan overgehouden.

2-3 weken na de nakuur, maar sommigen krijgen het al na 1 week of zelfs tijdens de nakuur..

Ik verwacht geen dip en je vocht ben je kwijt in de nakuur.
 
2-3 weken na de nakuur, maar sommigen krijgen het al na 1 week of zelfs tijdens de nakuur..

Ik verwacht geen dip en je vocht ben je kwijt in de nakuur.

Ok top! Kracht gaat ook prima. Heb t gevoel dit wel vast te kunnen houden en een volgende te doen over een maand of 3 a 4
 
Back
Naar boven