Fitness Seller

Kuurlog 250 test / 250 primo 6 weken

Bezoekers in dit topic

Als de dip komt is het inderdaad 2 weken na nakuur maar met dat kleine kuurtje verwacht ik geen dip
 
Ik ben nu begonnen aan 6e en laatste week. Net terug van weekje vakantie. Veel gegeten maar ook dagelijks getraind in een goeie gym. Resultaat na 5 weken: 6 kilo erbij maar helaas ook wat vet. Nu laatste weekje maar ff cutten op -500 kcal. en daarna terug naar nieuw onderhoud :)
 
Ik ben nu begonnen aan 6e en laatste week. Net terug van weekje vakantie. Veel gegeten maar ook dagelijks getraind in een goeie gym. Resultaat na 5 weken: 6 kilo erbij maar helaas ook wat vet. Nu laatste weekje maar ff cutten op -500 kcal. en daarna terug naar nieuw onderhoud :)

Post je ook nog een voor en na pic? Ik zit qua intake nog steeds op 3900 en merk dat ik dit nodig heb om op gewicht te blijven. Waarschijnlijk had ik tijdens de kuur dus meer kunnen eten. Ben nu steady 92 kg.
 
Post je ook nog een voor en na pic? Ik zit qua intake nog steeds op 3900 en merk dat ik dit nodig heb om op gewicht te blijven. Waarschijnlijk had ik tijdens de kuur dus meer kunnen eten. Ben nu steady 92 kg.
Topper. Weet je dat voor de volgende keer. Voor mij was surplus van 1000 duidelijk te veel waardoor ik nu, voor mn gevoel, toch met een ietswat te hoog vet% zit. Pic laat ik voor nu dus maar even achterwege :p
 
1.82 81kg 12% zijn geen intermediate stats als je dat denkt ben je psychotisch
 
Een hele hoop blablabla weer. Niet iedereen wordt als ironwarrior, hercules of andere wijsneus geboren.
 
Een hele hoop blablabla weer. Niet iedereen wordt als ironwarrior, hercules of andere wijsneus geboren.

Wijsneus? Ik bedoel dit niet eens aanvallend.

Ik zal nooit iemand op zijn stats aanvallen. Iedereen moet ergens beginnen, toch? Alleen ik denk dat jij in vier jaar tijd er wel meer had kunnen halen, ook al heb je niet zulke geweldige genen.

Iemand op zijn stats of wat dan ook aanvallen is zwak.
 
Wijsneus? Ik bedoel dit niet eens aanvallend.

Ik zal nooit iemand op zijn stats aanvallen. Iedereen moet ergens beginnen, toch? Alleen ik denk dat jij in vier jaar tijd er wel meer had kunnen halen, ook al heb je niet zulke geweldige genen.

Iemand op zijn stats of wat dan ook aanvallen is zwak.

Ik val ook geen mensen aan maar ben wel realistisch en eerlijk tegen mensen
 
Ik val ook geen mensen aan maar ben wel realistisch en eerlijk tegen mensen

Dat zeg ik ook niet. Ik denk dat je ook toffe gozer bent, ook al kom je soms een beetje dom over op dit forum.

Realistisch en eerlijk moet je ook altijd zijn. Ook tegen jezelf.
 
Zo! 3 maanden zijn voorbij en tijd voor de volgende cycle, 6 weken 250 test / 250 primo.

Startgewicht 92 kg, vet zal tussen de 9 en 10 % zijn. Uiteraard zal ik pics posten. Focus is nu om mn borst groter te krijgen.

Uitslagen waren allemaal in orde!
 
Geweldig! Wanneer begin je?
 
Back
Naar boven